MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tulipa haettua just äsken. Raision gigantissa kävin ekaks ja siellä oli kuulemma loppunu jo aamupäivällä. Myllyn prismassa oli viel hylly täynnä. Eipä tarvii ainakaan nyt miettii, et mitä sitä loppuviikon tekee :D

Ei vittu, tunnin päästä pääsee pelaamaan :D Mulla on ainakin samanlainen fiilis ku pikkupoikana kun löi san andreaksen ekaa kertaa sisään.
Ikää tulee lisää, mutta samat täpinät aina, kun GTA ilmestyy:) Yhteenkään gta:han ei ole joutunut pettymään. San Andreas tähän mennessä paras, mutta uskon että sekin muuttuu tämän illan jälkeen. Vielä n.3tuntia siihen et muksut menee nukkuun ja sitten alkaa raivokas gta:n pelaaminen. Varmaan taas sama homma kun aina eli ekat tunnit kuluu ajellen ja välillä käy ottamassa vähän matsia sivullisten kanssa:)

Miksi näin hienoa peliä pitää pilata paskalla ajettavuudella ja vauriomallinuksella? Ei mitään realistisuutta mitä oli nelosessa.

Harmittaa etten ite voi ostaa tätä peliä koska en omista konsolia. :(
Tietokoneella tulee vain pelattua mutta kyllä tääkin jossain vaiheessa PC :lle tulee.

Itse ostin PS3:n ja ko. pelin. Olen aika pettynyt. Viimeksi pelannut PC:llä IV:tä ja se on graafisesti valovuoden edellä tätä. En ihan osannut odottaa, että konsolipelit näyttävät tältä. Noista kuvista ja huonolaatuisista striimeistä näytti paremmalta, kuin mitä omalta 50" töllöltä.

Kyllä noissa nykykonsoleissa on vain järkyttävä grafiikka, ei siitä pääse mihinkään. Tämän kokoluokan peleissä se vielä korostuu, kun sahalaitaa on niin perkeleesti. GTA IV:ssä myös fps oli niin pieni, että se todellakin vaikutti pelattavuuteen.

Kyllä noissa nykykonsoleissa on vain järkyttävä grafiikka, ei siitä pääse mihinkään. Tämän kokoluokan peleissä se vielä korostuu, kun sahalaitaa on niin perkeleesti. GTA IV:ssä myös fps oli niin pieni, että se todellakin vaikutti pelattavuuteen.

Tämä tuli kyllä huomattua. Pitää odottaa PC-versiota jos se joskus tulee. Tuo ei ehkä olisi ollut niin paha tuo graafinen ilme jos olisi aikaisemminkin tottunut pelaamaan konsoleilla.

2h hakannut enkä oo saanut kun joku 20% mapista auki. Ajettavuuteen on jo oikeestaan tottunut ja vaikka se huonompi onkin kun IV:ssä, niin eipä nyt paljoa. Yrittänyt tähän menessä oikeastaan vaan päästä armeijan-alueelta sen pommikoneen pöllimään, mutta eihän siinä kerkeä kun kaks metriä peruuttaa, niin tankki ampuu paskaks. Helikopterin sain pöllittyä, mutta hetikohta hävittäjä ampu alas.
Hienoja autoja löytyy joka puolelta. Poliisit helkkarin agressiivisia ja vaikea saada pois perästä.

Nyt kaupasta hakee limua ja vielä muutama tunti ennen Last Resortia!

Zone-sarja -42%
Olipa perkele kyllä homma, että sai pelin asennettua. Voin koko tarinan kertoa jossei jotkut vielä oo seurannu mun toilailuja.

Peli siis tänään tippui siinä kahden aikoihin postilaatikkoon ja minä hymyssä suin lähdin noutamaan kirjettä laatikosta. Heitin lätyn boxin sisään ja karu todellisuus iski suoraan päin näköä. Tajusin että tässähän on vaan 4GB kovalevy ja oon sitä ihan 60GB pitäny, noh peli ei sitten mahtunut ja soitin faijalle et käy hakemassa muistitikun kun tulee töistä. Sieltä sitten saapu 8GB tikku ja eihän se peli tietenkään siihen mahtunut. Lähdin sitte ite hakemaan 16GB tikkua ja nyt vihdoin sen sain asennettua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi näin hienoa peliä pitää pilata paskalla ajettavuudella ja vauriomallinuksella? Ei mitään realistisuutta mitä oli nelosessa.

Samaa mieltä. Itselläni ei ole konsolia mutta kävin tuossa kaverilla salin jälkeen koittamassa. Aivan järkyttävä se ajo- ja fysiikkamallinnus (esim. kolaroidessa). Auto tuntui hiekallakin menevän "kiskoilla" eikä ajettavuudessa huomannut mitään eroa etu- tai takavetojen välillä. Kai se silti tulee joskus PC:lle ostettua, mutta melkoinen pettymys oli.

Samaa mieltä. Itselläni ei ole konsolia mutta kävin tuossa kaverilla salin jälkeen koittamassa. Aivan järkyttävä se ajo- ja fysiikkamallinnus (esim. kolaroidessa). Auto tuntui hiekallakin menevän "kiskoilla" eikä ajettavuudessa huomannut mitään eroa etu- tai takavetojen välillä. Kai se silti tulee joskus PC:lle ostettua, mutta melkoinen pettymys oli.

Toi ajettavuus on kyllä harmi. Kiskoilla kulkee. Kolarit on vain töksähdyksiä. Auto kulkee myös "hienosti" vuoren lähes pystysuoraa seinää pitkin.

Kai se silti tulee joskus PC:lle ostettua, mutta melkoinen pettymys oli.
Neljä syytä miksi en edes uneksisi tämän hankkimisesta konsolille, vaikka sellaisen omistaisin:

1. Hiiri ja näppis on noin 28 miljoonaa kertaa parempi tapa hakata GTA:ta kuin sen homotatin hinkkaaminen.
2. Grafiikoista ei tarvitse valittaa, tai jos täytyy niin kävelee kauppaan ja hankkii paremman näytönohjaimen.
3. Paskasta ajettavuudesta ei tarvitse valittaa, kun autoja voi modata itse, tai jos on kädetön niin netistä löytyy taas se noin 28 miljoonaa automodia.
4. Peli jaksaa kiinnostaa huomattavasti pidempään kun sen läpi pelattuaan alkaa modaan sitä. Siinä on se varsinainen GTA:n suola.

Vielä kun tulisi PC:lle. Jos ei tule, niin multa jää pelaamatta. Konsoliin en koske.

EI VITTU AMPUKAAAA MUT!

EI ollu missään kaupassa enään jäljellä, joten aattelin et ostan sen suoraan playstation storesta. 18gb tiedosto, ei siin. Latausta jäljellä semmoset mukavat 15 miljoonaa minuuttia.. mitähän paskaa? 70€ maksoin tuostakin :face:
-

HUh!

''Dadren Babineaux · University of Pennsylvania Law School
search for "grand theft" manually instead of going into the preorder page, and then scroll down to the GTA V game. You're welcome''

Nyt alko jo näyttää vähän mukavemmilta nuo latausajat :)

Neljä syytä miksi en edes uneksisi tämän hankkimisesta konsolille, vaikka sellaisen omistaisin:

1. Hiiri ja näppis on noin 28 miljoonaa kertaa parempi tapa hakata GTA:ta kuin sen homotatin hinkkaaminen.
2. Grafiikoista ei tarvitse valittaa, tai jos täytyy niin kävelee kauppaan ja hankkii paremman näytönohjaimen.
3. Paskasta ajettavuudesta ei tarvitse valittaa, kun autoja voi modata itse, tai jos on kädetön niin netistä löytyy taas se noin 28 miljoonaa automodia.
4. Peli jaksaa kiinnostaa huomattavasti pidempään kun sen läpi pelattuaan alkaa modaan sitä. Siinä on se varsinainen GTA:n suola.

Vielä kun tulisi PC:lle. Jos ei tule, niin multa jää pelaamatta. Konsoliin en koske.

En oo ikinä tajunnu tota "hiiri ja näppis on parempi"-juttua. Toki varmaan, jos oot pienestä pitäen pelannut tietokoneella. Mä oon pienestä pitäen pelannu konsoleilla, ja sanoisin että ohjain on 29 miljoonaa kertaa parempi tapa pelata.
Taitaa olla ihan siitä kiinni, mihin on tottunu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom