Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Word. Toi autolla ajaminen näyttää lasten leikiltä. Luulin, että juuri tuohon aitoon ajettavuuteen oltaisiin panostettu.
For example, driving has been completely reworked so its much more responsive and direct, allowing controllable handbrake turns and adding in a little bit of wheelspin at exciting moments, whilst still allowing the player to keep full control.
Nelosessa ajaminen oli tosi kivaa. Joskus tuli ihan vaan otettua joku siisti kiesi alle ja lähdettyä kruisailemaan. Sitten jos antoi autolle kenkää ja kaahasi niin tiesi että henki lähtee jos täräyttää tarpeeksi pahasti.
Tuolla vitosen ajomallinnuksen muutoksella on käsittääkseni haettu lisää vauhtia ja esim kunnon driftejä kovassa vauhdissa. Nelosessa se ajaminen oli muuten realistista, mutta 90 mutkaan driftaaminen reilulla vauhdilla oli käytännössä mahdotonta niin ettei vauhdit lopu täysin kokonaan.
Rockstar North:
Mun mielestä on typerää ja turhaa että on väsätty kokonaan uusi ajosysteemi kun se oli nelosessa jo niin hyvä. Olisivat hioneet nelosen ajosysteemistä täydellisen ja laittaneet tähän. Eipä silti toki tuohonkin tottuu.
Nelosessa ajaminen oli OK, mutta tosiaan tuo sladittelu oli vähän hanurista, kun vauhti tyssäsi liian nopeasti. PC-versioon on kehitetty useita "realistic handling modeja" joilla tuon IV:n ajettavuuden ymmärtääkseni saa todella hyväksi ja se korjaa ne kaikki ongelmat mitä siinäkin alunperin oli. R* voisi ottaa modaajista mallia.
V:n ajomallinnus näyttää siltä, että autot kulkevat kiskoilla ja mistään driftauksesta ei voi edes puhua. Pitoa näyttää olevan aivan liikaa.
Käsijarrulla kuulemma voi vetää hienoja driftejä vitosessa.
Luin tuosta lisää niin yksi syy miksi vaihtaneet tuon ajojutun on se, että olivat saaneet palautetta (joltain 13v teineiltä) että ajaminen on vaikeaa gta 4:ssa :face: . Ajotaidottomien tunareiden takia siis näin tälläkertaa.