Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman vilauttaa miljöötä ja graffamoottoria. Itse olen ainakin hämmästynyt, jos peli näyttää edes puoliksikin noin käsittämättömän hienolta.
Eikö tätä herkkua enää saa pleikka kakkoselle olenkaan??
Ihan sama tuli mullekkin heti mieleen kun näin ton naaman.Terminator2 sanoi:Tuli ihan mieleen se Serbi (mikälie) Behind enemy lines-leffasta.
jep uutta tekoälyä odotan enemmän, kuin uutta grafiikkaa
mm. seuraavat asiat
- AI autoissa, on vähän urpoo ajaa täysillä, kun tietokone tekee ihme peliliikkeitä tiellä, mm. vaihtaa kaistaa ihan randomisti (tosin vilkut vois auttaa tähän)
- san andreaksessa poliisit/ganstat tulee usein peräkkäin samasta kohtaa, eli headshotteja vaan (eikä tartte ees hiirtä liikuttaa) ni saa tiputettuu isonkin porukan muutamalla kudilla
-ja tosiaan voisivat duunaa niin että noita jalankulijoita/autoja ei generoitais satunnaisesti, menee vähän fiilis kun jos esim pyörii paikoillaan, niin jalankulijat/autot ihmeellisesti ilmestyy tyhjästä tai vastaavasti katoaa.
vond sanoi:Harmi ku peli ei ilmesty PC:lle. Ei viitsi oikein PS3: hankkia ja X360 ei oikein nappaa
Miten tuo grafiikka olikin niin kökön näköistä? Kivat valot tuohon on saatu, mutta edelleenkin näytti jotakuinkin Legolandian seikkailuilta verrattuna nykypäivän komeimpiin peleihin. Eipä sillä, harvemmin GTA:ta on grafiikkojen takia pelattukaan. Tunnelma ainakin näytti hyvältä, San Andreas onnistui karkottamaan teemallaan ja umpihölmöllä tunnelmallaan pois äärestään yllättävän nopeasti.
-edit. Kyllä mä tuon hommaan kunhan ilmestyy.
Niinpä, PC-peli kuitenkin alunperin ollut.