Grand Theft Auto IV - Traileri

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaatui netti ja samat ongelmat löytyy. Oliskohan ollu fiksua upata toi video useampiikin mestoihin rokkistarat??

Huvittavaa tosiaan, että hienot flashit tehdään ja countterit laskemaan D-dayta, ja sitten kuitenkaan mikään ei toimi.

Voihan se olla, että jenkit näkevät tota parhaillaan, sillä he ovat siellä lähempänä.

Olisi voinut tuosta aueta sellainen sivu, jossa voi valita vaikka 10 mirror-serveristä videopätkän ja sitten parin päivän päästä olisivat voineet sulkea ne. Kustannustehokasta ja tällaista sumaa ei olisi päässyt tulemaan.

http://www.youtube.com/watch?v=7oMheyLXhws

Viimeisimmistä viesteistä päätellen, emme ole ainoita joita pännii tämä :)

"its not letting me on the fcking site....ARGH!!! lol too many people trying to get on it at the same time!"

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuli vilkastua. Kuukauden odotus ei nyt ihan hukkaan mennyt, mutta ei ollut mikään maata järisyttävä traileri. Pelimoottori vaikuttaa hyvältä, mitä nyt videolla esim. auton liike hieman lagaili. Mielenkiinnolla odotellaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heikko oli. Ei real-time pelaamista = ei informaatioarvoa. Kauniisti renderöidyt yksittäiset kamera-ajot eivät kerro mitään siitä, miltä se peli oikeasti näyttää.

Muna pystyssä katselin videon alkua, mutta aika nopeasti se laski videon myötä. Eipä ollut kovinkaan erikoinen. Olisivat nyt julkaisseet edes kunnon pätkän.

edittiä: Päähenkilökin oli joku pelle. No toisaalta gangsta ja mafia on ollut jo, joten eipä sinne paljoa uusia rikollisryhmittymiä jää.

Njaa, minusta tällainen teaser-traileri täytti juurikin tehtävänsä. Hieman vilauttaa miljöötä ja graffamoottoria. Itse olen ainakin hämmästynyt, jos peli näyttää edes puoliksikin noin käsittämättömän hienolta.

Ja mielestäni päähenkilö on selkeä venäläinen. Siitä lähtökohdastahan voi ammentaa vaikka mitä. :) Itse en ainakaan jaksanut niitä Liberty Cityn ghettopellejä.

Seuraavassa osassa todennäköisesti astutaan irlantilaisen saappaisiin, ja yritetään selvittää ajotehtävät 4 promillen kännissä.

Zone-sarja -42%
Paskin traileri ikinä, missään, koskaan. Olisivat voineet hieman enemmän valoittaa asioita tästä pelistä ja näyttää pätkiä itse pelaamisesta. Tämän pätkän perusteella ei voi sanoa vielä juuta eikä jaata pelistä. No samapa tuo kai, kun en kuitenkaan olisi tämän pelin takia boxia saatika pleikkaa ostanut. Pc:lle sitten joskus parin vuoden päästä...

Njaa, minusta tällainen teaser-traileri täytti juurikin tehtävänsä. Hieman vilauttaa miljöötä ja graffamoottoria. Itse olen ainakin hämmästynyt, jos peli näyttää edes puoliksikin noin käsittämättömän hienolta.

Samaa mieltä. Ja henkilö on munkin mielestä venäläinen. Mietin aiemmin mitä koulukuntaa seuraavassa GTA:ssa olisi. Venäläinen mafia ja muu porukka ei kävässyt edes mielessä,vaikka nyt kun ajattelee niin se on selviö. Pikku kuumotus, toi tulee olemaan kyllä niin kova. Seuraavaks sit rahaa keräämään pleikka kolmosta varten.

Kyllähän tuo aksentti varsin venäläiselle kuulostaa. Itse aloin kyllä odottamaan nyt tuota GTA 4:sta varsin suurella mielenkiinnolla. Edellinen San Andreas oli pettymys, ennenkaikkea tummaihoisen päähenkilön takia, vaikkei mulla nyt henk.koht heitä kohtaan mitään ole. Ei vaan oikein mitenkään pystynyt samaistumaan C.J:hin.

Hmm, tuo esirenderöity grafiikka ei kyllä säväyttänyt. Jotenkin odotin hienompaa. Mutta, odotan silti vesi kielellä ja muna pystyssä tuota. Mielestäni tuo neukku voi sopia aika pirun hyvinkin tohon ideaan. Sen lisäksi, New York: Times Square massacre! :D

Koskahan tohon pelisarjaan sais samanlaisen henkilön luomis-ohjelman kuin noissa vapaapaini-peleissä. Olis hieno luoda pääsankarin ulkonäkö itse. Toihan muuten julkastaan yllättävänkin pian.. nice!

Koskahan tohon pelisarjaan sais samanlaisen henkilön luomis-ohjelman kuin noissa vapaapaini-peleissä. Olis hieno luoda pääsankarin ulkonäkö itse. Toihan muuten julkastaan yllättävänkin pian.. nice!

Aika yllättävää, jos sitä ei vieläkään tule... Kun esim. XBOX360 Saints Row:ssa (joka kuitenkin on täysin saman tyyppinen peli kuin GTA:t) pystyy sen ulkonäön muokkaamaan melko vapaasti.

Tolle voi taas menettää elämänsä hyvinki viikoks :D

joo, ehdottomasti pelataan tuossa Venäläisellä mafioosolla, äijän aksentti oli venäläinen ja sitten tuo musiikki tuossa taustalla on selvästi ottanut vaikutteita venäläisestä musiikista. sinä olla auki rahaa, jos ei rahaa Igor tulee ja niska niks naks....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom