GOOM -risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja static
  • Aloitettu Aloitettu
Piti kaverin kanssa mennä, mutta liput ehtivät jo mennä kun etsimme sitä neljästä jäsentä hyttiimme :/

Nooh, 4.4 Lemmenlautalle :D
Ehtii sitä syksylläkin Goomailla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin joo ekan päivän. En oo ikinä ollu noin kännissä. Hieno reissu. Ei minulla muuta :D

suosittelen kyl lämpimästi. Mut elä tee samaa virhettä ku minä ja juo 2päivää ennen risteilyä saattaa nimittäin veto loppua :D ja ota se supergoomi ku yhdessä illassa loppuu bileet kesken jos bilettäjä porukkaa oot :)

Oli ihan positiivinen kokemus. Kaikki tuntuivat olevan iloisella tuulella enkä yhtäkään rähinänpoikasta nähnyt. :haart:

Voi Jumalauta että sitä oltiin hhhumalassa. Kaveri kuvas vielä 10min videon reissusta.

Kaverin exä: "Nike, sä oot paska jätkä"

Nike: "EI. Ku mä oon vaan rehellinen"

....

Nike: "Mis kaikki on. Ainii.. panemassa.... VAIN harvat ja valitut ei saa -reps-"

Ainii joo, näin mä Odunkin. En muista mitä sanoin sulle.

Nostellaan...Onkos kukaan pakkislainen lähdössä nyt syysGoomille? Ei täältä varmaan (ylläri) mitään hirveetä ryysistä kyseiseen tapahtumaan tuu, mut omasta mielestäni voi sitä ainakin kerran vuodessa vetää kunnon lärvit letkeessä seurassa:urjo:

Nostellaan...Onkos kukaan pakkislainen lähdössä nyt syysGoomille? Ei täältä varmaan (ylläri) mitään hirveetä ryysistä kyseiseen tapahtumaan tuu, mut omasta mielestäni voi sitä ainakin kerran vuodessa vetää kunnon lärvit letkeessä seurassa:urjo:
Mikä tämä syysGOOM on? Onko risteilyjen ajankohtaa vaihdettu vai häh? Lähteekö nämä edelleen turusta?

Mikä tämä syysGOOM on? Onko risteilyjen ajankohtaa vaihdettu vai häh? Lähteekö nämä edelleen turusta?

Ehhehee, piti tietenkin kirjoittaa helmiGOOM;)

edit: niin ja Turusta lähtö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom