GOOM -risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja static
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kahdella goomilla oon ollut, molemmat oli aivan huippureissuja! Etenkin ensimmäinen oli tosi hauska. Ei nuo ole mitään pakkopitäähauskaa-keikkoja mulle ainakaan olleet, oon ollut aina reissussa sen verta mukavalla porukalla, että kivaa on ollut pitämättäkin.

Vähän tekis mieli vielä kerran lähteä goomaileen, mutta eipä tahdo enää antaa työt ja koulu myöten...

Minut tunnistaa sunnuntain goomilta huolitellusta ulkonäöstä ja asiallisesta käytöksestä!!!

Boltsi sanoi:
Minut tunnistaa sunnuntain goomilta huolitellusta ulkonäöstä ja asiallisesta käytöksestä!!!

JA VITUT :D

Pari kertaa tuli käytyä, oisko ollut vuosina -97 ja -98. Muistikuvat on varmasti jo kultaantunut, mutta ihan kivaa taisi olla :)
Meno oli kevyesti sanottuna estotonta ja muistaakseni rauhallisemmatkin opiskelutoverini riehaantuivat reissulla sen verran että kotona piti varmasti selvitellä tekemisiä.
Itse tietenkin nukuin koko risteilyn ajan hytissä ja join alkuillan fantaa :D

3 kertaa Goomilla rymyilty vuosina -98-00, joista 2 reissua superina. Olihan se silloin siistiä (kai, näin mulle on jälkikäteen kerrottu :rolleyes: ) mutta ei kyllä nykyään saisi meikäläistä lähellekään laivaterminaalia Goomin aikoihin :urjo:

GOOMI = ?

Ikinä kuullutkaan...Eikä kiinnosta niin paljon, että jaksaisin surffata laivayhtiöiden sivuille ja etsiä sieltä. Jään odottelemaan vastausta pakkikselle.

rollerghost sanoi:
GOOMI = ?

Ikinä kuullutkaan...Eikä kiinnosta niin paljon, että jaksaisin surffata laivayhtiöiden sivuille ja etsiä sieltä. Jään odottelemaan vastausta pakkikselle.

DickSteel sanoi:

Tuolta kannattaa kaivaa kuvat näkyviin niin saa jotain kuvaa meiningistä. Estotonta karnevaalimeininkiä siellä oli ainakin 00&01. Olisin lähtenyt tänä vuonna, mutta kaikki kaverit jo liian vanhoja ja väsyneitä.. ihme meininkiä

Kahdella oon ollut. Ja hauskaa oli, mutta ei sitä nyt helvetissä sitä yhtä yötä pidempään jaksa. Alkaa muuten menemään vähän jo ylivenytetyn vitsin puolelle.

Lähtö mullakin kolmatta kertaa ylihuomenna sunnuntaina :D Hyvä meininki ja porukka höystettynä rennolla asenteella niin goomilla on tosi hauskaa. Ne järjestetyt kilpailut joiden tarkoituksena on heittää vaatteet pois julkisesti voi jättää omaan arvoonsa, goomilla on hauskinta hengailu käytäväbileissä uusien tuttavien kanssa, humppabaari ja HemmaBeast!

Ja kun joku siitä lipun kalleudesta puhui, niin mun mielestä on ihan ok maksaa 59 euroa kolmesta bändistä (esim. CMX:n liput yksittäiselle keikalle voi maksaa jopa 15 euroa), buffetista ja hyvästä meiningistä.

Menossa ollaan, tosi vasta to että :itku: voi olla lähellä jos laiva on siinä kunnossa mitä täällä on uhkailtu!! Uskon ja toivon että tulee hyvä reissu, pelkästään jo siks että ollaan kasattu sellanen poppoo joiden kanssa on aina hauskaa :rock:

tsebula sanoi:
Juu, sunnuntaina ollaan lähdössä.
Aivan LOISTAVA reissu, mutta tulipahan tehtyä :D . Ei ole noin hyvin vähään aikaan tullut biletettyä.. Hyvä laiva, hyvä porukka, hyvää ohjelmaa...

tsebula sanoi:
Aivan LOISTAVA reissu, mutta tulipahan tehtyä :D . Ei ole noin hyvin vähään aikaan tullut biletettyä.. Hyvä laiva, hyvä porukka, hyvää ohjelmaa...

Mites henkilökunta? Tulis jo torstai.... ;)

su-ma tuli oltua. ihan jees oli vaikka vähän epäröinkin kuinka tallinkin henkilökunta tulee toimeen goomaajien kanssa. väittäisin kuitenkin että 03 oli hauskempaa cinderellalla, olihan siellä sentään tax-free auki alusta asti eikä vasta seuraavana aamuna klo 7. tai sitten se oli sitä uutuudenviehätystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom