GOOM -risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja static
  • Aloitettu Aloitettu
Goomista ihan kivat muistot. Tuli käytyä vuosina 2002 ja 2003. Melkoista sekoporukkaa koko laiva täynnä, mutta kuuluu asiaan! Kannatti käydä!

Tällä hetkellä en ole enää edes opiskelija ja taidanpa olla jo henkisesti liian :wanha: niihin geimeihin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hmm kolmosstobe taisi olla 3,5€, happyhour oli 18.30-21 jolloin 2 tuoppia 5€. tuota tarjousta tulikin käytettyä...

Huomenna olis lähtö GooM:lle, oliko miten tarkat tarkistukset tullissa mennessä, että kantsiiko lähteä viemään ollenkaan omia viinoja?

DickSteel sanoi:
Huomenna olis lähtö GooM:lle, oliko miten tarkat tarkistukset tullissa mennessä, että kantsiiko lähteä viemään ollenkaan omia viinoja?

Riippuu aivan siitä, missä vaiheessa menee tarkastukseen. Jos huolella tekee kätkön vaatteiden alle, niin tuskin jää kiinni. Laukut ne tarkastaa, mutta aika heppoisesti kyllä.

Tarkastus menee siis näin; ensin ne pyytää sua avaamaan ja penkomaan laukun, jonka jälkeen tunnustelevat kevyehkösti kropan. Mua ei tunnusteltu ollenkaan.

tulihan goomattua, omasta mielestäni ei ehkä ihan hintansa arvonen reissu, bändit ei paljon kiinnostanu, tax free ei illalla auki, ruoka suhteellisen kallista (paitsi seuraavan päivän buffet 10e oli hintansa arvone), ja ihan yhtä kännissä voi olla 20euron eläkeläis risteilylläkin ja jonku verran halvemmalla.. en taida olla menossa uudestaan, no oli siellä hauskaakin jossain vaiheessa;)

Mä ainakin kuulin, että se oli aika laimee tänä vuonna. Porukka ei viitsinyt valvoa risteilyä alusta loppuun, eikä siellä ollut mitään suurempia sekoiluja. Ihan tavallista kännäilyä vaan.

naksu sanoi:
Mä ainakin kuulin, että se oli aika laimee tänä vuonna. Porukka ei viitsinyt valvoa risteilyä alusta loppuun, eikä siellä ollut mitään suurempia sekoiluja. Ihan tavallista kännäilyä vaan.

Eihän se Goom vielä ohi ole! Huomenna... :evil:

Antzu sanoi:
Eihän se Goom vielä ohi ole! Huomenna... :evil:

NIINPÄ!! OMG olen fiilareissa...

edit.
hmm kolmosstobe taisi olla 3,5€, happyhour oli 18.30-21 jolloin 2 tuoppia 5€. tuota tarjousta tulikin käytettyä...

PASKA tarjous.
Onneks on pari frendii valmiiks siellä superilla, jotka hakee viinaa.

Todellakin.... Pitää tankata safkaa koneeseen oikeen urakalla... Mä vähän luulen ettei siel paljoo tuu illalla syötyy.

naksu sanoi:
Tämä kuvaa aika hyvin omaa kokemustani viime yön Goomista. Laiva vaikutti vieläpä jotenkin tyhjältä, vaikka olikin täyteen buukattu. En nyt voi sanoa että tämä ensimmäinen Goom millään tavoin elämää mullistava kokemus oli, hiukan pakkopullahulluttelulta tuo enemmän haiskahti. Mutta kaipa se joillekin sopii, jos käsitys hauskanpidosta on kiskoa ylihintaista viinaa ja könytä pitkin tanssilattioita säälipanon toivossa. Taisi tosin vain sattua tällä kertaa huono satsi kanssajuhlijoita, ehkäpä Goom useimmiten tarjoaa enemmän virikkeitä.

En nyt siis sitten muuten sitä sano, etteikö minulla hauskaa paikoin olisi ollut. En vain laske sitä Goomin ansioksi, vaan oman luontaisen viehätysvoimani, joka kyllä kukoistaa ympäristössä kuin ympäristössä. :rolleyes:

jubar sanoi:
En nyt siis sitten muuten sitä sano, etteikö minulla hauskaa paikoin olisi ollut. En vain laske sitä Goomin ansioksi, vaan oman luontaisen viehätysvoimani, joka kyllä kukoistaa ympäristössä kuin ympäristössä. :rolleyes:

Voisin allekirjoittaa saman. Oli silti ihan sairaan hauska reissu....näinkin vanhalle.

Kyllä... Goom on ohi, hauskaa oli ja aamuun asti rymyttiin! Olikos pakkislaisia kalsariviuhahduksessa mukana?? itse olin humuna jonon kärjessä vaikken varmaan tienny ees mitä tapahtuu. Ja nyt reissun jälkeiset fiilikset: Rahat on lopussa, Viinat on lopussa, kunto on lopussa, tyttökaveri ei vastaa puhelimeen ja perse on kipee :thumbs: (mitähän vi**uu on tapahtunut??) Voi pojat... onneks on vuosi aikaa nuolla haavoja ja sit uudella sykkeellä mukaan...

tyttökaveri ei vastaa puhelimeen ja perse on kipee :thumbs: Voi pojat...

Tässä voi olla syy-yhteys. ;)

Kävin itse viime vuonna Goomailemassa, eikä se ollutkaan niin älytön reissu, mitä muistelin sen joskus aikaisemmin olleen. Saunasihteerikin hätisteli laivan kylpytiloista takaisin saunaan, kun yritimme munasillaan hipsiä ruuhkaiseen poreammeeseen. Hmph

Kuudes vuosi Goomia takana, tänään väsyttää mutta hyvinhän se taas meni! Europa täytti kyllä odotukset, ne aulabileet oli loistavat! Syysgoomia odotellessa...

Tämä ilmeisesti baarista?

Niistä Upsider pisteistä sai olutta, siideriä ja lonkkuu 1.5€ 21 asti. (ja vielä 22 jos oikein puhu).
Ihan hyvä meno oli tänäkin vuonna.

Superikshan toi pääs venymään. Stobet, lonkut ja siiderit oli 1,5e 21 asti ja siitä eteenpäin 2,5e. Taxfreestähän sai sitten toiselle päivälle tankattua. Aika messevä reissu, tosin jälkimmäisenä päivänä tyhjempää. Ja se koko Goomlista niit drinkkejä tais maksaa vaan 11e, joten krapulakin oli taattu :D

aivan. no onhan täältäki sit ollu tota porukkaa siellä :) halpaa tuol kyl ainaki oli ja europe oli kyllä just hyvä laiva moisille bileille! ois vaan aiemmin tajunnu niin ois jonku pakkis miitin tehny siel :) no jos joku bongas mut sieltä niin mulla luki "light weight baby!" selässä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom