Google+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en nyt tajua tota hommaa. Kaikki jakaa FB:ssä noita kutsuja, eli homman pointti on mikä? Se että käyttää kahta vastaavaa mestaa, Facebookkia ja tuota Google+...? Vai se että kaikki saadaan siirtymään muualle ja lopettavat toisen mestan käytön kokonaan?

Argh. Mä en ainakaan jaksa kikkailla kahden eri palvelun välillä.

Mä en nyt tajua tota hommaa. Kaikki jakaa FB:ssä noita kutsuja, eli homman pointti on mikä? Se että käyttää kahta vastaavaa mestaa, Facebookkia ja tuota Google+...? Vai se että kaikki saadaan siirtymään muualle ja lopettavat toisen mestan käytön kokonaan?

Argh. Mä en ainakaan jaksa kikkailla kahden eri palvelun välillä.

Kaikkien puolesta en tietty pysty vastaa :), mutta veikkaan, että hyvinkin moni on valmis FB:n jättämään mitä enemmän se jatkaa tota sekoilua (seinät, sekoilee, chatti kusee jne..). Google+ toi piiri homma vaikuttaa jotenki niin lupaavalta ja muutenki koko homma tuntuu toimivan. Piireillä siis pysty rajaamaan erittäin hyvin ja vielä helposti, kuka näkee mitäkin jne..tämän ehkä tiesitkin jo. Ja niinku sanoit, nii ei kukaa jaksa pidemmän päälle säätää kahen välillä.

Joo mä oon miettiny kanssa et mikä tän pointti nyt loppujen lopuksi on, kun G+ ei vielä oikein toimi täydellä potentiaalillaan. Olen kuitenkin onnistunut näkemään jo paljon hyviä juttuja palvelussa. Ongelma on kuitenkin vielä siinä, etten keksi sillä mitään tekemistä kun omasta kaveripiiristäkään siellä ei viellä paljon kuhinaa ole.

No joo... Mä oon vähän semmoinen muutoksien vastustaja yleensäkin enkä helposti innostu uusista asioista. Vanhassa vara parempi. Mulla meni 1-1.5v suostua Facebookkiin ja menin vasta kun KAIKKI oli siellä, niin tehdään nyt samat Google+ kanssa. En jaksa innostua ellei ole pakko.

Kiitos kahdesta edes jokseenkin selventävästä vastauksesta.

Kavereita on G+:ssa kovin vähän, mutta jos vaikka kaikki sinne siirtyisi ja tulisi eventit ym. tuonne niin Facebook saisi vaikka tuhoutua kokonaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom