Google+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Repesin kyllä...

you_know_its_true.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkihan sinne halutessaan jo pääsi. Eiköhän jokaisella ole yksi henkilö joka voi käyttää yhden niistä 150 (jotka ei tosin tunnun edes vähenevän) kutsusta.

Mä en edes kutsunut ketään eikä ollut aikomustakaan. Oman kutsuni sain Mikeltä kun ruinasin. Ihan paska paikka ainakin tällä hetkellä. Ei siellä ole edes kavereita mulla kuin muutama. Facebookissa taas on satoja, joten ei ole vaikea valinta tällä hetkellä kumpaa käytän.

Täytyy kyllä antaa Google plussalle yksi plussakin.

opiskelija olen käyttänyt google plussaa paljonkin. Ryhmätöissä mikään ei ole niin kätevä, kuin plussa hangout. Saadaan kaikki samaan video keskusteluun asentelematta mitään ylimääräisiä ohjelmia koneelle. Myös hangoutin ulkopuolinen toiminta on miellyttänyt. olen useita kertoja soittanut videopuhelun ryhmän jäsenille, liittyen projektiin. Google kun kaikilla on auki jossain taustalla koko ajan, jos vain koneella on? Videokeskustelu toimii paremmin, kuin pikaviestimet, ainakin jos asiaa on enemmän kuin yksi kysymys.

Oottakaa nyt rauhassa että google integroi tuon google+ syvälle androidiin ja arvioikaa sitten onko se parempi kuin fb :)

Itteä ei kiinnosta kumpikaan mutta veikkaisin että googlella on hieman suurempia suunnitelmia tuon systeemin kanssa...

Vois tehdä feikkitunnuksen G+ aan ihan vaan camiseksua ajatellen. Vai onko siellä yhtään ton tyylin liikehdintää? :D

Tuntuu, että ne kehittää sitä vaan kokoajan paskempaan suuntaan ja oikeen ajaa ihmisiä pois käyttämään Google+:aa.

Näin mä olen myös huomannut, mutta nyt facebookin pitäiskin kuunnella enemmän käyttäjiä. Itse en ainakaan näe Googlea mitenkään mielenkiintoisena, enkä varmaan tule jättämään facebookkia vaikka se muuttuisi kuinka surkeaksi.

On se kyllä hyvä nyt. Loistavan kliini. Tykkään.

Eipä oo ollu tolle google plussalle käyttöä vielä yhtään vaikka profiilli mulla tuolla onkin. En vaan tunne ketää ketä tota käyttäis. Aika floppi tais muutenkin olla toi koko homma. Kohtuu vaikeeta voi olla kehittää simmonen palvelu, mikä syrjäyttäis facebookin ku siellä kaikilla on jo profiili ketkä on semmosta tekemässä johonkin sosiaaliseen mediaan.

Eipä oo ollu tolle google plussalle käyttöä vielä yhtään vaikka profiilli mulla tuolla onkin. En vaan tunne ketää ketä tota käyttäis. Aika floppi tais muutenkin olla toi koko homma. Kohtuu vaikeeta voi olla kehittää simmonen palvelu, mikä syrjäyttäis facebookin ku siellä kaikilla on jo profiili ketkä on semmosta tekemässä johonkin sosiaaliseen mediaan.
Facebookilla ei sitten muuta etua olekaan kuin se, että se oli aiemmin paikalla. Muuten Google+:n potentiaali (Yhdistelmä: Google+ + Google + Google applikaatiot + Android) vie 100-0. Harmillista, mutta tuo yksi etu riittää fabolle.

Joo facebookkihan on ainakin toiminnaltaan aivan susipaska. Ja sen verran mitä tota google plussaa on tullu kokeiltua ni ihan pätevältä vaikuttaa. Voi olla, et jossain vaiheessa porukka alkaa siirtymään, mut mun mielestä vaikuttaa aika epätodennäköseltä

Hmm, tonnehan voisi tunkaista kuviensa varmuuskopiot. Jännää tämä kilpailu, kaikki tarjoaa vuorollaan enemmän ja enemmän tilaa ilmaiseksi, tää taitaa olla eka unlimited?

Kappas, google on hieman järkeistänyt vähän tuota kuvapuoltaan. Aiemmin meni kyllä hermot kuvien kanssa aika monta kertaa kun on sekaisin hetket ja kollaasit yms. paska.

Siis onhan googlella ollut tämä sama palvelu jo iät ja ajat, tuonnehan ne kuvat ovat aina valuneet automaagisesti androidluureista. Nyt sitä näköjään mainostetaan standalone juttuna, mutta saman chromen logautumisen allahan tuo palvelu on kuin aina ennenkin.

Taidan stoppaa Dropbox kuva/video uploadit ja vaihtaa tohon.
Vapautuu Dropbox tila kaikkeen muuhun.

EDIT: tai vaihdanko... unlimited on pienellä pakkauksella, tosin ne pakataan 16MP. Videot pakataan 1080p.
Mul ei kyl luuris edes ole 16MP kameraa.

Toisaalta tuolla olis mulla 110GB vapaata tilaa Drive puolella että originaalia menee kivasti kans.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom