Google+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi sparks on tuossa g+:ssa oikeasti hyvä. Heittää tukiaisen, herra hakkaraisen, body building, bbq, kissavideot tms. niin johan alkaa löytyyn uusia uutisia/artikkeleita/videoita aiheesta kuin aiheesta.

Tänää vilahti suomenkielinen käyttöliittymä, mutta sillä välin kun etsin mistä saan takaisin englanniksi niin se vaihtuikin takaisin itsestään.

Tänää vilahti suomenkielinen käyttöliittymä, mutta sillä välin kun etsin mistä saan takaisin englanniksi niin se vaihtuikin takaisin itsestään.

Itellä löytyi ainakin account settings kohdasta Language kohta, josta pystyy vaihtamaan kieltä. Ollut jo melkeinpä viikon verran itellä suomenkielisenä. Ellet tarkoittanut jotain matkapuhelin käyttöliittymää, josta minulla ei ole hajuakaan.

Itellä löytyi ainakin account settings kohdasta Language kohta, josta pystyy vaihtamaan kieltä. Ollut jo melkeinpä viikon verran itellä suomenkielisenä. Ellet tarkoittanut jotain matkapuhelin käyttöliittymää, josta minulla ei ole hajuakaan.
Se kieli on randomisti suomea ja englantia riippumatta asetuksesta.

Itte käytän suosiolla lontoota. Tässä ja naamakirjassa. Mulle jotenki käytännöllisempää, kun työkieliki on pääsääntösesti lontoo.

Nyt, kun rupes ittekki kattomaan, niipä tekee. Itellä on noin puolet suomea ja puolet lontoota eli melko sama, mikä se taitaa olla...

Testasimpa muuten seuraavaa. Lisäsin lontoon lisäksi suomen tuonne kieliin ja primary on lontoo. Nyt kaikki tulee lontoon kielellä. Katotaan, että kuinka kauan kestää.

Prkl kyllä se sieltä hiipii vielä. Ei ollu siitäkään mitään iloa.

^

Juu, ihan verkkosivuja tarkoitin. Mulla on myös muut Google sivut englanniksi joten luulisi että tuo pysyy kanssa.

Mikäli on kutsuja vielä jollakulla jäljellä, ottaisin minäkin mielelläni vastaan yhden :) whaureb@gmail.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom