Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva löytää optio, jolla sais piilotettua seinän koko maailmalta ja jakaa sen vain piireille. Muuten Suomi24 on väärällään mun juttuja, ne kun tykkää runkata mun tekemisille.
Olis kiva löytää optio, jolla sais piilotettua seinän koko maailmalta ja jakaa sen vain piireille. Muuten Suomi24 on väärällään mun juttuja, ne kun tykkää runkata mun tekemisille.
Mitenkähän toi onnistus? Mä luulen, että onnistuu rajata vain postaus kerrallaan. Postauksillehan saa valita piirit mille yksittäinen postaus näkyy.(siinä tekstinsyöttöboxin alapuolella on ne piirit mihin jako on menossa ja add nappula). Oon ite käyttänyt jakoa frendit, perhe, hyvänpäivän tutut.
Jos jollakulla olisi ylimääräistä kutsua niin kiitos etukäteen aku.suonpaa@ictmanuaaali.net
Google+ kyllä kiinnostaa, Ottaisin myös kutsua vastaan jos jollakulla löytyy. mn.koskinen@gmail.com
Läx.Jos jollain vielä kutsuja jäljellä, niin täällä yks halukas joni.nordman@gmail.com kiitos!
DoneKutsu otetaan vastaan thomas.eskelin@gmail.com.