Google+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis kiva löytää optio, jolla sais piilotettua seinän koko maailmalta ja jakaa sen vain piireille. Muuten Suomi24 on väärällään mun juttuja, ne kun tykkää runkata mun tekemisille.

Mitenkähän toi onnistus? Mä luulen, että onnistuu rajata vain postaus kerrallaan. Postauksillehan saa valita piirit mille yksittäinen postaus näkyy.(siinä tekstinsyöttöboxin alapuolella on ne piirit mihin jako on menossa ja add nappula). Oon ite käyttänyt jakoa frendit, perhe, hyvänpäivän tutut.

Mitenkähän toi onnistus? Mä luulen, että onnistuu rajata vain postaus kerrallaan. Postauksillehan saa valita piirit mille yksittäinen postaus näkyy.(siinä tekstinsyöttöboxin alapuolella on ne piirit mihin jako on menossa ja add nappula). Oon ite käyttänyt jakoa frendit, perhe, hyvänpäivän tutut.

Parin käyttökerran perusteella näyttäis jättävän defaultiksi edellisen postauksen piirit

Juu, defaulttina edellinen käytetty piiri. Itse vain jaa kaikki "your circles".

Jollain tasolla Google+ kiehtoo.... kova on halu laittaa sinne kaikkea mutta kun vasta 7 kaveria niin vähän tynkä meininki. :D Ainakin puhelimen applikaatio Androidilla on erittäin sutjakka, iPhonelle on tulossa seuraavaksi.

Se mikä mua kiehtoo tossa g+:ssa on, että selkeesti nyt ollaan menossa jakoon missä laitteissa(pc, tabletti, puhelin) on joko applen iCloud, microsoftin live to google+. Jokin noista lienee se laitteen "natiivi" käyttöliittymä(email, kuvat, data yleensä, frendit jne) ja tapa toimia ja noi muut kaksi on sitten toisen luokan kansalaisia. Facebook vs. g+ jos vain vertaa niin unohtuu metsä puilta. g+ on niin hemmetin paljon enemmänkuin feeds view jahka se integroidaan androideihin the tavaksi jakaa mitä tahansa+pilvipalvelut datalle.

Oma valinta noista menee siihen palveluun mikä lukitsee mua vähiten yhteen laitevalmistajaan/käyttikseen. Applekinhan puhuu, että iCloudin apit tulee saataville myös muihin käyttiksiin.

Niinjoo ja onhan sitä facebook puhelinta huhuiltu tulevaksi ties kuin kauan, mutta ei feissari taida tässä kisassa pystyä kisaamaan muuten kuin liittoutumisen kautta tai sitten olemalla kaikkien kaveri ja toivomalla että jengi haluaa käyttää feissaria ja natiivia palvelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom