Google+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Tuleeko kutsusta ilmoitus mailiin? Pistin lauantaina mailia, mut ei oo mitään ilmoitusta tullut.
Kaikkiin tohon gmailiin tulleisiin olen "lähettänyt" kutsun.

Lauantaina laitoin vielä sellaisen että saat mailin jossa lukee teksti jonka olen kirjottanut, sitten lukee "Learn more about Google+". Sitä klikkaa niin sen kautta Gmail tunnuksilla pääsee mukaan.

Tosin nyt on sellanen tilanne, että se saattaa sanoa käyttäjämäärän olleen ylittynyt. Tänään laitoin muutaman uuden mailin eri tavalla, mutta en tiedä toimiiko sekään vielä. Pitäisi kyllä mailien lähteä vaikka ei lopulta pääsisikään mukaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuli mailiin ilmoitus sun viestistä Google+:ssa. Näen plussan sivuilla sen viestin ja pystyn selailemaan muiden profiileja, mutta en edelleenkään pääse omaan profiiliin. :D

mä en ees pääse etee päin tosta tulee vaan ilmotus et limited field trial.
Already invited? We've temporarily exceeded our capacity. Please try again soon.

tuurilla pääsee sisää pitää vaa F5 rämpytellä :)

Joo, ei siinä auta kun kokeilla uudestaan aina joskus. Olihan se varmaa ettei noi kiertotiet voi aina toimia. :)

Miten tuolla edes näkee kuka on online ja kuka ei? ei kai toi google chat vastaa sitä?

Nyt ainakin näytti pääsevän taas. Olipahan ensin sellanen olo et miten vittu tää toimii, mut sit aukes. Oikeestaan ihan jees toi piiri ajattelu. Näkeekö muuten muut mihin piiriin kuuluu jonkun muun piireissä? Luulis että ei nää, mut empähän oo testannu.

Edit. ja ompahan muuten integroitu aika näppärästi tohon googlen personoituun sivuun iGoogleen.

Onpa kummallinen veto... näin kun ajattelee kaikkea sitä närää Facebookin kanssa:
http://www.google.com/support/profiles/bin/answer.py?hlrm=en&answer=1192471

Eli profiilia ei saa piiloon kokonaan ens kuun alusta alkaen, ja jos profiili on vielä privaatti kuun lopussa niin se poistetaan. Todella kummallista... tietenkin "julkinen" profiili on hyvin rajallinen, ja vain sukupuoli sekä etu- ja sukunimi on pakolliset. Eli onko väliä sittenkään.

Yön aikana oli tupsahtanu "Kutsunappi" sivuille eli nyt saa lisättyä porukkaa ainaki jonkin aikaa.

Ne ehti laittaa hanat kiinni. Taas on ylikuormitusta rajusti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on jo yks kaveriki piireissä. Gmailin käyttäjiä ollaan molemmat.
Oon lisäilly mun piireihin noita gmail-tovereita, mutta ei ne oo silti saanu kutsua. Mitenhän se menee?

Mulla on jo yks kaveriki piireissä. Gmailin käyttäjiä ollaan molemmat.
Oon lisäilly mun piireihin noita gmail-tovereita, mutta ei ne oo silti saanu kutsua. Mitenhän se menee?
Kutsua ei mun mielestä saa laitettua nyt mistään.

Mutta saat eräänlaisen "kutsun" tekemällä esim. statuksen ja lisäät siihen saajiksi myös noi tuttujen sähköpostiosoitteet. Toinen tapa, voi laittaa vaikka kummatkin, on tägätä esim. omaan kuvaan tuttuja suoraan niiden s-postiosoitteilla.

Kuten pekuu jo totesi niin hanat on kiinni välillä, välillä taas auki, eikä tossa ole oikein logiikkaa. Eli kokeilee vain uudestaan myöhemmin.

Kyllä tämä minusta ihan toimivalle vaikuttaa. Pikkasen noi ääriviivat vois tossa leiskassa olla tummemmat, että erottuisi noin rajat pikkasen paremmin ja muutenki ulkoasua voisi petraa vielä.

NFC-hässäkkä tulossa aika moneelle valmistajalle luureihin. iPhone mukaanlukien ja saas nähdä onko tuosta sitten oikeasti toimivaksi ideaksi, Suomessa tuskin koskaan voi maksaa luuria vilauttamalla. Täällä kesti ikuisuuden edes siirtyä maksupäätteisiin.

Näin on ja nyt jo kaupat ollu helvetin kiukkusia, kun joutuu päätteitä vaihtaa kokoaika uuteen tekniikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom