Perkele kun ei ehdi pelata koko kierrosta, vaan pelkän etuysin, 54 tasotuksella pelasin etuysin yhtä hyvin kuin 18,7 tasotuksella pelaava, joten jos olisin koko kierroksen pelannu nii ois varmaan tippunu aika mukavasti....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii, mutta tasotus olis tippunu enemmän jos ois ehtiny pelaamaa koko kierroksen.
Mitä lihaksia golf kehittää / vahvistaa? Eihän golf ole muskelien kasvatusta varten, mutta itse olen huomannut sen olevan ihan ok treeniä keskikeholle, käsivarsille ja selälle. Itselläni on kantobägi ja raahaan sitä mukanani aina. Kärryt ja autot on vanhuksille :D
Eiköhän kohta joku huuda, että mene kick boxinkiin tai salille, niin saat parempia tuloksia :D
Hah, susta tulee vielä oikein hyvä golfari, asenne on ainakin kovin tutunoloinen... :DNii, mutta tasotus olis tippunu enemmän jos ois ehtiny pelaamaa koko kierroksen.
Mitäs mieltä muuten golfasiantuntijat, kannattasko ostaa Taylor Made R7 draiveri, käytettynä mut loistavassa kunnossa + uus grippi 50e?
mun mies pelaa golfia ja mä vihaan sitä kun siihen menee niin paljon aikaa. ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin aloittaa taas pitkästä aikaa itsekin jos meinaa että ei jää ensi kesänä ihan golfleskeksi. ainoa ongelma vaan on se, että vaikka mulla on gc suoritettuna niin olen armottoman paska. noh, katotaan nyt.
mut miks aina pitää pelata se 18 reikää ja vetää ne välibisset ja loppubisset ja olla siellä helvatan pellolla sen 6 h päivässä...
Toinen juttu kokonaan: Tuli tilattua Golf Digest kun Golfpisteen kautta tarjosivat edukkaasti. Siellä oli juttua ruuvattavista drivereista, joissa voi säätää sekä loftia että mailanpäätä fade/draw kulmiin. Onko kellään näistä kepeistä kokemusta? Swingin edelleen kehittyessä tuntuu, että melkein joka kuukausi tarttis eri mailan ja tällaisella vois aina muutoksen jälkeen sovittaa driverin swingiin eikä päinvastoin.