Golden six ja kyykyn korvaaja?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro! Millä liikkeellä tuo takakyykky kannattais korvata tuosa golden sixisä? Oon junnannut nyt tuossa 70 kilosa kohta neljä kuukautta koska alaselkä ei yksinkertaisesti kestä tuon enempää painolastia. Tänäänkin puntilla paino rosahti ikävästi päälle ja piti lähteä kävelemään kun selkää alkoi vihlomaan ja päälle iski huimaus. On nuo lihakset niin pahasti tukosa selän puolella että veri ei kierrä ja se aiheuttaa tota pökertymistä. Nyt tarvittais neuvoa kyykyn korvaajaksi sekä yksi lisäohjelma jolla pystyisin tota alaselkää parantamaan varovasti kunnes se kestää jälleen takakyykkyä.

Tiedän että kyykky on kuningasliike mutta olisko mitään edes yhtä hyvää ja selkäystävällistä liikettä jolla vois kuukauden vääntää jalkoja? Ainakin siihen asti kunnes saan ton alaselän kevyellä treenillä parannettua? Itse olen miettinyt että prässillä korvaisin tuon tai sitten askelkyykyllä joka vähän paremmalta vaihtoehdolta tuntuu? Mitäs pakkotoistossa ollaan mieltä? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Onkohan sinulla nuo vatsalihakset missä kunnossa? Niitäkin tarvitaan tuossa kyykyssä ja tosiaan tekniikka kannattaa tarkistaa jonkun toisen toimesta. Itse aloitin nollista viime vuonna reenaamisen niin PT:n kanssa ensin tehtiin pari kuukautta kaikennäköisiä reenejä jotka vahvistivat selkä,vatsa ja jalkalihaksia ennenkö aloitettiin mavettaa ja kyykäämään, tämän jälkeen itsellä lähti siitä 50 kilosta kyykyt menemään parin kuukauden sisään 100kg ja niin edespäin. Jos pahasti tosiaan vihloo niin käy fysioterapeutilla näyttämässä jos jotain vikaa löytyy.

Alat vahvistamaan alaselän lihaksia ja syviä vatsalihaksia, sekä korvaat takakyykyn etukyykyllä joksikin aikaa.

Back
Ylös Bottom