Moro! Millä liikkeellä tuo takakyykky kannattais korvata tuosa golden sixisä? Oon junnannut nyt tuossa 70 kilosa kohta neljä kuukautta koska alaselkä ei yksinkertaisesti kestä tuon enempää painolastia. Tänäänkin puntilla paino rosahti ikävästi päälle ja piti lähteä kävelemään kun selkää alkoi vihlomaan ja päälle iski huimaus. On nuo lihakset niin pahasti tukosa selän puolella että veri ei kierrä ja se aiheuttaa tota pökertymistä. Nyt tarvittais neuvoa kyykyn korvaajaksi sekä yksi lisäohjelma jolla pystyisin tota alaselkää parantamaan varovasti kunnes se kestää jälleen takakyykkyä.
Tiedän että kyykky on kuningasliike mutta olisko mitään edes yhtä hyvää ja selkäystävällistä liikettä jolla vois kuukauden vääntää jalkoja? Ainakin siihen asti kunnes saan ton alaselän kevyellä treenillä parannettua? Itse olen miettinyt että prässillä korvaisin tuon tai sitten askelkyykyllä joka vähän paremmalta vaihtoehdolta tuntuu? Mitäs pakkotoistossa ollaan mieltä?
Tiedän että kyykky on kuningasliike mutta olisko mitään edes yhtä hyvää ja selkäystävällistä liikettä jolla vois kuukauden vääntää jalkoja? Ainakin siihen asti kunnes saan ton alaselän kevyellä treenillä parannettua? Itse olen miettinyt että prässillä korvaisin tuon tai sitten askelkyykyllä joka vähän paremmalta vaihtoehdolta tuntuu? Mitäs pakkotoistossa ollaan mieltä?