Gold diggerit rantautuneet Suomeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä(kään) en todellakaan usko mitään muuta arveluttavaa/laitonta tapahtuneen kun tyttöjen (ei saa nimitellä, ettei tuu mitään mahdollisia seuraamuksia vrt. Kuronen) kiristysyrityksen, mutta ei välttämättä Keskisellä ole puhtaat jauhot pussissaan silläkään, Entä jos se on oikeesti pannut puolitajutonta tyttöä, joka on myöhemmin vasta tajunnut mitä on tapahtunut, ja ensireaktiona on perkele, vitun äijänkäntty saat maksaa saatana! vittu mä pistän sut maksaa mulle monentonnin matkan tai mä meen uutisii! koska vaan kun mies sattuu olee julkkis.. voisin itse kuvitella tekeväni juurikin noin, jos minulle joku rikas tekisi jotain arveluttavaa. En nyt ota puolta suuntaan tai toiseen, mutta voihan se Keskisen versio olla kaunisteltu.. Ei sillä että sen raiskata tarvisi, mutta humalassa monilta menee kontrolli ja voi tehdä tyhmyyksiä mitä katuu, ja ei kai se nyt voi iltasanomillekkaan sanoa, että tyhmäst tein ja vituttaa hirveest, vaa tietenkin jos se onkin hyväksikäyttänyt niin se puolustelee itseään.

En sillä, ettäkö itsekään uskoisin noin käyneen, mutta vaihtoehto toikin

Mä(kään) en todellakaan usko mitään muuta arveluttavaa/laitonta tapahtuneen kun tyttöjen (ei saa nimitellä, ettei tuu mitään mahdollisia seuraamuksia vrt. Kuronen) kiristysyrityksen, mutta ei välttämättä Keskisellä ole puhtaat jauhot pussissaan silläkään, Entä jos se on oikeesti pannut puolitajutonta tyttöä, joka on myöhemmin vasta tajunnut mitä on tapahtunut, ja ensireaktiona on perkele, vitun äijänkäntty saat maksaa saatana! vittu mä pistän sut maksaa mulle monentonnin matkan tai mä meen uutisii! koska vaan kun mies sattuu olee julkkis.. voisin itse kuvitella tekeväni juurikin noin, jos minulle joku rikas tekisi jotain arveluttavaa. En nyt ota puolta suuntaan tai toiseen, mutta voihan se Keskisen versio olla kaunisteltu.. Ei sillä että sen raiskata tarvisi, mutta humalassa monilta menee kontrolli ja voi tehdä tyhmyyksiä mitä katuu, ja ei kai se nyt voi iltasanomillekkaan sanoa, että tyhmäst tein ja vituttaa hirveest, vaa tietenkin jos se onkin hyväksikäyttänyt niin se puolustelee itseään.

En sillä, ettäkö itsekään uskoisin noin käyneen, mutta vaihtoehto toikin

Sori, OT.. Ei ole tapana opettaa ketään kirjoittamaan mutta sun tekstistä tulee silmät kipeäksi ;)

Sori, eipäs tullu mietittyy kappalejakoa, kun vähän jäsentelemätöntä tekstiä tuli.. Idea nyt toivottavasti tul selväksi

Keskinen tuntuu olevan julkisuudenhaluinen naissuhteissaan arvostelukyvytön mies.

Kuin 15v poika 40v miljönäärin kehossa,mies menee eteenpäin kuin sokean ja kuuron kipparin ojaama huvipursi.Kymmenessä vuodessa kaveri on onnistunut pikkuhiljaa pilaamaan isän ja isoisän luoman maineen,saas nähdä meneekö myös rahat.

Siitä huolimatta pikkasen ärsyttää se että hän vastaa kaikesta nimellä ja naamalla kaikissa tiedotusvälineissä.

Samaan aikaan tyttö sisko ja äiti ampuu anonyymisti täyslaidallisia Keskisen lärviin.Vuorenvarmasti myös vaativat suljetun oikeudenkäynnin kaikki tiedot salaiseksi sekä vielä varattomina ilmaisen oikeusavustajan.

Asianajajat Lampela&Arvela laskuttavat valtiolta tai Keskiseltä 300.000€ per nuppi voittivat tai hävisivät.Tä oli kuvittelua ei me missään Yhdysvalloissa asuta,eihän?

No käsittääkseni se on kuitenki Vesa Keskinen ite, joka on ton imperiumin luonut. Ennen Vesaa se kyläkauppa tais olla vielä aika pieni yritys. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta älkää myöskään tulkitko tota alkua väärin, mun mielestä Keskisen käytös on aika naurettavaa. Ja naurettavaa on myös se ettei ton aseman omaava ukkeli saa tollasta pahaista 18v mimmiä kuriin, mikäli kyseessä on polaus yritys. Mikäli taas Vesa on mimmin oikeesti raiskannut, ni ei voi ymmärtää. Luulis sitä pesää irtoovan muutenkin hänelle...

Itelläni ei ole mitään aavistusta kumpi on syyllinen ja ihmettelen hiukan, että mistä täällä ihmiset "tietävät", että Keskinen ei missään nimessä ole voinut raiskata tyttöä. Jos teillä on jotain varmoja tietoja niin soittakaa kytille ja kertokaa. Olisin aika varovainen noissa henkilökohtaisissa lynkkaustuomioissa.

Enpä kadehdi oikeuslaitosta ton jutun selvittelyssä. Jos pimu antaa päästää sisään niin okei DNA testit varmentaa että Keskinen on sitä pannut mutta miten todistaa väkisinmakaaminen jos nainen ei vaikka peloissaan uskalla laittaa vastaan tai tyttö on tosiaan sammunut? Mitä jos Keskinen onkin raiskannut sen tytön, oikeus toteaa syyttömäksi ja Keskinen nostetaan sankariksi, jota ei teiniämmät koita kusettaa.

Keskinen tuntuu olevan julkisuudenhaluinen naissuhteissaan arvostelukyvytön mies.

Kuin 15v poika 40v miljönäärin kehossa,mies menee eteenpäin kuin sokean ja kuuron kipparin ojaama huvipursi.Kymmenessä vuodessa kaveri on onnistunut pikkuhiljaa pilaamaan isän ja isoisän luoman maineen,saas nähdä meneekö myös rahat.

Eikös se vanha viisaus mennyt jotenkin niin, että isoisä aloittaa, isä jatkaa ja poika haaskaa.

Siinä vaiheessa kun mie oon 40 ja jos joku 18 vee kissa tahtoo välttämättä panna mua niin en varmasti kieltäydy. Kyllä se siinä vaiheessa sen muijan oma voivoi jos kurppanen 40 vee kelpaa :D

Ihme Amerikan meininkiä täällä, kaksi täysi-ikäistä aikuista ihmistä ei muka voisi harrastaa seksiä. Ei se ikä kerro sitä ketä hyväksikäytetään tai hyväksikäyttää, ihan yhtä lailla 18-vuotias poika voi hyväksikäyttää 18-vuotiasta tyttöä tai toisin päin. Ja yhtään halootahan ei herättäisi 40-vuotias nainen panemassa 18-vuotiasta poikaa. Tässä heijastelee hyvin tämä ajattelu että naiset eivät itse pysty ottamaan itsestään vastuuta ja miehet ovat aina seksiin painostajia/manipuloivia ja tytöillä ei ole samanlaista kiinnostusta seksiä kohtaan kuin pojilla ja jos tyttö harrastaa seksiä vanhemman miehen kanssa se on aina pakotettua. Puhun tässä tytöistä ja pojista, mutta kyllä 18-vuotiaan täytyy ottaa vastuun omista tekemisistään ja harkita tekosiaan.

Täytyy toivoa, että laki toimii oikein tuossa tapauksessa, mikäli kyseessä on 'vedätys'. Jos taas on asia, kuten lööpit on julkistaneet ja luvat on puuttuneet, niin eiku sama rangaistus kuin tavan pulliaiselle.

Usein vaan on nähty, että esiasteisissa oikeusportaissa voi olla 'yhteiskuntavastuuta' sen verran, ettei ne sitä lusiin laita vaikka kaikki syytökset kävis toteen.

Puhuihan Vesa noista aika avoimesti telkkarissakin ja tuntui melkoisen varmalta, että syytteet kaatuu ennen oikeutta. Tutkikoot nyt, ennen kuin porukalla hutkitaan.

Täytyy toivoa, että laki toimii oikein tuossa tapauksessa, mikäli kyseessä on 'vedätys'. Jos taas on asia, kuten lööpit on julkistaneet ja luvat on puuttuneet, niin eiku sama rangaistus kuin tavan pulliaiselle.

Usein vaan on nähty, että esiasteisissa oikeusportaissa voi olla 'yhteiskuntavastuuta' sen verran, ettei ne sitä lusiin laita vaikka kaikki syytökset kävis toteen.

Puhuihan Vesa noista aika avoimesti telkkarissakin ja tuntui melkoisen varmalta, että syytteet kaatuu ennen oikeutta. Tutkikoot nyt, ennen kuin porukalla hutkitaan.

Ainoo vain et vedätyksiä on vaikee todistaa. Esimerkiksi tässä tapauksessa voidaan kysyä: Haluasiko isosisko pikkusiskonsa joutuvan vaikeuksiin? Puhumattakaan äidistä. Näin saadaan jo pari henkilöä saamaan yhteisymmärryksessä tehty seksi raiskaukseksi. Veskunko sana painaisi jotain asiassa, mikäli asianomainen ei päästä vahingossa sammakoita suustaan. Ei...

Oikeus ja laki on hyvä asia. Valitettavasti sille tosiasialle, että viattomat kärsii ei voi tehdä mitään. Normaalitallaajat onneksi ovat tälle huijaustyypille kohtuullisen huono kohde. Kuulostaa todella raa'alta, mutta suuremman hyvän takia joidenkin pitää kärsiä. Collateral damage included.

En väitä etteikö näin voisi olla, mutta ammatillisesta mielenkiinnosta kaipailisin muutamaa esimerkkiä jos äkkiseltään muistuu Suomesta mieleen.

Itse uskon että tässä on nyt vain tullut pahemman luokan krapula morkkis 18 vuotiaalle tytölle. Siinä on sitten hieman itketty ja koko perheen voimin laitettu kaikki Vesan piikiin.

Tässä on oma mielikuvani asian kulusta.

Vanhemmat:
"Eihän meidän 18 vee Marjatta voi millään antaa vesalle vapaaehtoisesti koska sillä on teerenpeliä meidän 32v Marjutin kanssa. Meidän 18v Marjatta on pakosti raiskattu! Soitto poliisille ja lehdille"

32vee Marjutti:
"Se perkeleen kusipää nussi mun 18v pikku siskoa! Hän teki minusta naurunalaisen nyt se kusipää laitetaan maksamaan"

18v Marjatta:
"Voi hitto mitä mä teen :itku: Annoin ameriikan piparia vesalle mitä mun 32v Marjutti sisko nyt oikein meinaa. Mitä mä sanon sille....aka. en mä sille vapaaehtoisesti antanu :rolleyes:" Siihen sitten päälle pieniä krapula morkkis itkua päälle niin avot!

Vesa:
"heh heh, nyt oon Koististen siskoksia päräyttänyt kumpaakin perseeseen. Mitä helvettiä noi lehmät oikein puhuu bora borasta :eek: Eipä tuo tunnu missään parempi kait maksaa että pitävät suunsa kiinni. Pitää kutsua kaveri paikalle todistamaan että en joudu kusee" (fiksu veto kutsua se kaveri sinne todistamaan tuosta bora bora touhusta :thumbs:)

Eli homma olisi luultavasti peitelty jollei 18v Marjatta olisi krapula morkiksissaan itkenyt äidilleen että vesa antoi makkaraa minulle vaikka "en tahtonut sitä" :rolleyes:

Eli kaikki tekivät virheitä ja tässä sitä nyt ollaan.

Vanhemmat: Uskoivat tyttäriään sokeasti (ihan ymmärettävää)

32v marjutti: Pientä raivoa vesaa kohtaa koska ei kelvannut (mustasukaisuutta mutta ei kumminkaan rupea syytelemään siskoaan)

18v marjatta: Antoi ymmärtävänsä antaa ja antoi mutta muutti sitten mieltään vasta antamisen jälkeen. (ei täysin kypsä nainen vielä)

Vesa: Menee nussimaan keskenkasvuista naista kuka ei ole todistetusti vielä kypsä.

Ainoa asia mitä vesaa voi syytää on arvioinin puute. Ja tuollaiset virheet nyt vain kuuluvat elämään niistä pitää ottaa vain oppia.
Eli ehkä tulevaisuudessa vesan raja on nostettu 20v neiteihin :D

Mielestäni suurin syypää tässä jupakassa on tuo 32v emäntä. Uskon että hänen aloiteestaan on ruvettu puhumaan bora borasta ja sitten vielä tuettu siskon tekastua tarinaa omille vanhemilleen vaikka on varmana tiennyt sen olevan väärä tavalla tai toisella. Hyvänä kakkosena tulee vesa joka nyt ujutti mulkuaan mielestäni liian nuoressa pesässä. Kolmanneksi tulee sitten 18v tyttö kuka nyt syylistyi virheisiin kypsyyden puuteen takia. Neljännen tilan saakin sitten vanhemmat, eihän sitä voi kuin uskoa omia lapsiaan tälläisessä asiassa.

18v tytön isukkina kävisin tölväsemässä vesaa turpaa ja hoitanut asian niin kuin Pohjanmaalla on tapana.
Uskon että Vesakin olisi pitänyt turpansa kiinni vaikka olisi saanut nenän kipeeksi.
Enkä olisi mitään poliisia tai lehtiä ottanut tähän soppaan mukaan.

Case closed :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom