Itse uskon että tässä on nyt vain tullut pahemman luokan krapula morkkis 18 vuotiaalle
tytölle. Siinä on sitten hieman itketty ja koko perheen voimin laitettu kaikki Vesan piikiin.
Tässä on oma mielikuvani asian kulusta.
Vanhemmat:
"Eihän meidän 18 vee Marjatta voi millään antaa vesalle vapaaehtoisesti koska sillä on teerenpeliä meidän 32v Marjutin kanssa. Meidän 18v Marjatta on pakosti raiskattu! Soitto poliisille ja lehdille"
32vee Marjutti:
"Se perkeleen kusipää nussi mun 18v pikku siskoa! Hän teki minusta naurunalaisen nyt se kusipää laitetaan maksamaan"
18v Marjatta:
"Voi hitto mitä mä teen :itku: Annoin ameriikan piparia vesalle mitä mun 32v Marjutti sisko nyt oikein meinaa. Mitä mä sanon sille....aka. en mä sille vapaaehtoisesti antanu
" Siihen sitten päälle pieniä krapula morkkis itkua päälle niin avot!
Vesa:
"heh heh, nyt oon Koististen siskoksia päräyttänyt kumpaakin perseeseen. Mitä helvettiä noi lehmät oikein puhuu bora borasta
Eipä tuo tunnu missään parempi kait maksaa että pitävät suunsa kiinni. Pitää kutsua kaveri paikalle todistamaan että en joudu kusee" (fiksu veto kutsua se kaveri sinne todistamaan tuosta bora bora touhusta :thumbs
Eli homma olisi luultavasti peitelty jollei 18v Marjatta olisi krapula morkiksissaan itkenyt äidilleen että vesa antoi makkaraa minulle vaikka "en tahtonut sitä"
Eli kaikki tekivät virheitä ja tässä sitä nyt ollaan.
Vanhemmat: Uskoivat tyttäriään sokeasti (ihan ymmärettävää)
32v marjutti: Pientä raivoa vesaa kohtaa koska ei kelvannut (mustasukaisuutta mutta ei kumminkaan rupea syytelemään siskoaan)
18v marjatta: Antoi ymmärtävänsä antaa ja antoi mutta muutti sitten mieltään vasta antamisen jälkeen. (ei täysin kypsä nainen vielä)
Vesa: Menee nussimaan keskenkasvuista naista kuka ei ole
todistetusti vielä kypsä.
Ainoa asia mitä vesaa voi syytää on arvioinin puute. Ja tuollaiset virheet nyt vain kuuluvat elämään niistä pitää ottaa vain oppia.
Eli ehkä tulevaisuudessa vesan raja on nostettu 20v neiteihin :D
Mielestäni suurin syypää tässä jupakassa on tuo 32v emäntä. Uskon että hänen aloiteestaan on ruvettu puhumaan bora borasta ja sitten vielä tuettu siskon tekastua tarinaa omille vanhemilleen vaikka on varmana tiennyt sen olevan väärä tavalla tai toisella. Hyvänä kakkosena tulee vesa joka nyt ujutti mulkuaan mielestäni liian nuoressa pesässä. Kolmanneksi tulee sitten 18v tyttö kuka nyt syylistyi virheisiin kypsyyden puuteen takia. Neljännen tilan saakin sitten vanhemmat, eihän sitä voi kuin uskoa omia lapsiaan tälläisessä asiassa.
18v tytön isukkina kävisin tölväsemässä vesaa turpaa ja hoitanut asian niin kuin Pohjanmaalla on tapana.
Uskon että Vesakin olisi pitänyt turpansa kiinni vaikka olisi saanut nenän kipeeksi.
Enkä olisi mitään poliisia tai lehtiä ottanut tähän soppaan mukaan.
Case closed