Gold diggerit rantautuneet Suomeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se on ihan rikkaan miehen omaa tyhmyyttä jos avaa kartanonsa ovet kaikille paikalle ilmaantuville teineille ja antaa nuorison oleilla talossaan kuin kotonaan. Silloin voi käydä niinkin että häviää siiderit ja samppakaljat jääkaapista, niin kuin Keskinen valitti. Ja muitakin ongelmia voi ilmaantua. Kannattaisi vähän katsoa ketä kotiinsa ottaa vapaasti mellastamaan.

Uskomattoman tyhmä liikemies kun kehtaa valittaa jostain pöllityistä juomista tällaisen tapauksen yhteydessä. Idiootti jätkähän on itse tarjonnut kaiken vietäväksi! Ihan nykästason toimintaa ja tapahtunut on viime kädessä täysin oma vika. Tuo tyhmyys ei kyllä sulje pois seksuaalisen harasmentinkaan mahdollisuutta.

Ja joo, pelimiestä pitää ihailla ja sääliä koska se on pisnesmies ja rikastunut omalla työllään. Raukkaparka joutunut hyvyyttään hyväksikäyttäjien uhriksi. Eihän tällaista saisi tapahtua noin anteliaalle ja fiksulle miehelle tässä oikeudenmukaisessa maailmassa. Eli lynkataan ne teinit!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en usko sekunttiakaan että keskinen olisi ketään raiskannut.. Mimmit yrittää rahastaa =(

Keskisella ei tosiaan näytä olevan mitään pelisilmää julkisuuden suhteen ja hänessä on kaikki ainesta uudeksi matiksi. Harmi, vaikutti aikanaan jotenkin niin fiksulta tyypiltä?

Jos ite olisin Keskinen ja tilanne olisi vastaajan hyväksi, käyttäisin kaikkea vaikutusvaltaani ja resurssejani tehdäkseni tämän "avuttoman" pikkutytön ja sen lehtijutuilla rahastavan perheen elämän niin vaikeaksi kuin mahdollista.

Keskisen pitäis tarttuu härkää sarvista ja vastata samalla mitalla. Rikosilmotukset kiristyksestä ja väärästä ilmiannosta, tarinoita lehdille miten on saanut psykosomaattisia oireita naisten hänelle aiheuttamasta tuskasta. Ryöpytystä naisille julkisuudessa...tyyliin: "huhujen mukaan toinen on nisti ja toinen on mielisairas".

Naiset kans osaa olla kieroja...

Tollasista horatsuista pitäis tehä esimerkki tapaus...linnaa ja korvauksia...

Itsekin oon joutunu kokea miten pitkälle kieroiluissaan katkera nainen voi mennä ja annan kaiken myötätunnon Vesalle.

Niin joo ja Vesa sai nuorta naista...on se kova jätkä :thumbs:

Vaikuttaisi (asian oikeaa laitaa tietämättä), että tässä on molemmat osapuolet saaneet ja myöskin antaneet, mutta toiselle se ei ole riittänyt ja pitäisi saada vielä lisää.. :whip:
En kyllä mitenkään usko Keskistä raiskaajaksi vaan tytöt ovat keksineet mielestään hyvän juonen, mutta vituiksihan tuo meni että heilahti..:rolleyes:

Gold diggereitä tai ei, Keskisen pitäisi tuossa asemassa osata pitää varansa ja ajatella vähän mitä tekee. Ilmainen vinkki: lopeta hyvä mies se oman kylän pikkutyttöjen ahdistelu ja käy vaikka jossain ulkomailla rypemässä, jos aiot jatkaa samalla linjalla. Pääset paaaljon vähemmällä.

Kyllähän se sitä yrittikin, mutta sen brasilialaismisu paljastui myöhemmin huoraksi. Siis oikeaksi huoraksi, sellaiseksi joka panee maksua vastaan.

Taisi vesa itse vuotaa koko jutun iltapäivälehtiin, jos oikein arvaan. Any publicity is good publicity.

Tainnut tyttö tulla katumapäälle ja mainettaan suojellakseen tekaisi "raiskauksen". Tällaiset pistää vihaksi, koska ne vievät uskottavuutta OIKEILTA raiskauksen uhreilta. Mutta katsotaan mitä oikeuslaitos sanoo!

Uskomattoman tyhmä liikemies kun kehtaa valittaa jostain pöllityistä juomista tällaisen tapauksen yhteydessä. Idiootti jätkähän on itse tarjonnut kaiken vietäväksi! Ihan nykästason toimintaa ja tapahtunut on viime kädessä täysin oma vika. Tuo tyhmyys ei kyllä sulje pois seksuaalisen harasmentinkaan mahdollisuutta.

En nyt usko, että se niiden juomien perään haikailee. Mainitsi varmaankin sen juomien viennin ehkäpä siitä syystä, että se melko hyvin kuvaa vieraiden luonteenlaatua jos lähtiessään tyhjentävät jääkaapin... ja vielä alkoholijuomista. Epärehellisiä ja alkoholiin meneviä.

Lehdessä (???) tämä isosisko sanoi, että "raiskauksen" jälkeen Keskisen oli tullut jotenkin hyvittää tilanne ja maksaa matka Bora Boralle. Siis lehdessä kirjoitettiin, että sisko tai sitten tämä "uhri" oli itse näin sanonut. Aika mielenkiintoiselta kyllä kuulostaa, että raiskauksen uhri vaatisi hyvitykseksi matkaa.:jahas:

(edit. ja mun mielestä vanhat äijät, jotka jahtaa yli 20-v nuorempaa tavaraa on vaan jotenkin säälittäviä reppanoita)

ja mun mielestä vanhat äijät, jotka saa yli 20-v nuorempaa tavaraa on vaan jotenkin päälliköitä

:)

(niin ja jos joku apina ei tajunnut, korostaisin etten tarkoita mitään vitun pedofiilejä)

pedarit on pedareita, aikuiset on aikuisia, lapset lapsia ja keskinen säälittävä nilkki. jos olis mun tytär, niin selkään sais keskinen. ja mitään kateuskorttia mua vastaan on ihan turha nostella. mua ei lasten paneminen kiinnosta. ne on liian pieniä. vittu miehet panee naisia tai miehiä, ei lapsia.

vittu miehet panee naisia tai miehiä, ei lapsia.
No se nyt on taas vain sun oma fantasiasi, jos ennemmin laittaisit kyläkaupan ullakolla naapurin Perttiä kuin R-kioskin 18 vuotiasta timmiä Elliä.

Toivottavasti Keskinen pistää koirat liikenteeseen ja maksattaa tuolla 18-vuotiaalla lutkalla oikein huolelliset korvaukset perättömästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta. Ja suomalainen media, voi vittu mitä kuraa!

sana vastaan sanaa, joten tuskin tosta keskiselle mitään tuomioita tulee. jos mun tai keskisen ikänen äijä panee naapurin erkkiä se on ihan ok, jos erkkikin dikkailee. jos taas minä tai keskinen panee erkin teini-ikäistä poikaa tai tyttöä on se säälittävää.

Vittu mitä porukkaa täällä. Luulisi että on itsestään selvää että 40 äijä laittaa 18v mimmiä jos siihen pystyy(ja sanoo että se on säälittävää kun ei pysty). Tuskin Keskinen vaivautuu pilaamaan mimmin elämää, nauraa kotonaan tai antaa jonkun lausunnon joka lokaa mimmin(ei sillä ole mitään väliä, kaikki vain muistavat että Keskinen raiskasi - tuomiosta riippumatta).

kaikki vain muistavat että Keskinen raiskasi - tuomiosta riippumatta).

no ei sinnepäinkään. lueppa vaikka tää thredi, niin huomaat ettei kukaan edes epäile keskisen raiskaanneen kyseistä tyttölasta, vaikka on täysin mahdollista että näikin olisi päässyt käymään.

Juu en itsekkään usko tuon tapahtuneen, mutta luki pakkiksella mitä vain niin kyllä enemmistö ihmisistä muistaa että hyi hyi Vesa

kyllä enemmistö ihmisistä muistaa että hyi hyi Vesa

Ääh. Keskisen-valinnan katkerat keski-ikäiset kassamuijat korkeintaan katsoo kieroon.

Muuten tässä haisee todella vahvasti sen nuoremman naisen hätävale (jollei nyt sitten jotain vielä pässinpää "rahastetaan Keskisellä"-älynväläystä halua maalailla). On kuksastu ensin jurrispäissään isosiskon pokaa ja sitten kun on pää hiukka selvinnyt niin on morkkispäissään keksitty että raiskaushan se olikin, buhuuu. Ja kaupan päälle pidetään hätävaleesta kiinni loppuun asti, oli se sitten miten älytön hyvänsä.

Niin joo ja vanhan äijän suorittama 18v kuksiminen on ihan OK. Eikös tossa ole jo 2 vuotta hajurakoa suojaikärajaankin, kun tässä selvästikään ei ole mikään opettaja-oppilas tai pomo-alainen valtasuhde. Ihan turhaa jeesustelua noi sormen heristelyt, jos tulee todetuksi että akti on ollut vapaaehtoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom