GoFatGo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zentel
  • Aloitettu Aloitettu
Onko pakkislaisia lähdössä mukaan Jutan ja Bullin haasteeseen? Itse ilmottauduin. Mulla on syömisten osalta menny viimeset viis viikkoa ihan perseelleen ja nyt pitää alkaa kiristellä ihan tosissaan. Salia ja lenkkiä oon onneks jaksanu harrastaa säännöllisesti. Miehille ja naisille tuleekin nyt ihan omat ruokavaliot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ilmottauduin myös. Keväällä vedin sen neljä viikkoo ja ihan kivasti tuntu kiristyvän ja kun on nyt kesällä tullut syötyä miten sattuu niin jos vaikka sais taas ittensä ruotuun.

Aika mielenkiintoinen! Ehkä lisäisi motivaatiota. Itte voisin tiputella rasvaa häitä varten (ensi kesällä vasta), mutta joku aloitusbuusti tuntuu olevan tarpeen kun ei aika meinaa mitenkään riittää tällä sekuntiaikataululla tehdä kunnon eväitä... jos on pakko niin sitten vaikka jättää nukkumisen vielä vähemmälle että saa pöperöt laitettua valmiiksi.

Mutta MITEN IHMEESSÄ tuohon ilmoittaudutaan? En mä mitään lomaketta löydä.

E: Never mind, näköjään siihen on ilmoittautunut jo 10 000 eikä enempää oteta :D Jo on!

Kävin tänään Inbody -kehonkoostumusmittauksessa ja ajatuksena olis 4 viikon jälkeen mennä uudestaan niin näkee kuinka dieetti on vaikuttanut. Osaako joku muuten analysoida mun tulosta? Ymmärsin, että ihan kohtuu hyvässä jamassa nyt ollaan, rasva vaan tarttis saada tirisemään. Olen siis 31-vuotias nainen 178cm/73kg.

Kehon nesteet 43,4
Rasvaton massa 59,0
Rasvamassa 14,1 kg
Lihasmassa 32,9 kg
Painoindeksi 23,3
Rasvaprosentti 19,3

Oikea käsi 3,19 kg
Vasen käsi 3,21 kg
Keskivartalo 25,7 kg
Oikea jalka 9,69 kg
Vasen jalka 9,82 kg

Fitness indeksi 87

Meikä on myös mukana. Elämäni ensimmäinen dieetti tai ylipäätään mikään "laihdutusviritelmä". Saas nähdä miten käy, mitenkään kovin lujatahtoinen ihminen en meinaan ole :rolleyes: Mä kävin kans kehon koostumusmittauksessa ja mielenkiinnolla seuraan mitä rasvaprossalle tapahtuu. Näistä muista tuloksista en oikein ymmärrä, mut ilmeisesti keskivartalo on vahva suhteessa käsiin ja jalkoihin? Kun sullakin Zentel (esimerkiksi siis) keskivartalossa on yhtä paljon kamaa kun mulla, mut sit sun kädet ja jalat on paljon lihaksikkaammat. Jos joku osaa "analysoida" jotenkin, niin kiitollisena kuulisin.

Pituus: 169 cm
Paino: 60,3 kg
Kehon rasva: 23.5 %
Rasvaton massa: 46.1 kg
Rasvan massa: 14.2 kg
Painoindeksi: 21.1
Kokonaisvesimäärä: 33.1 kg
Perusaineenvaihdunta: 1382.9 kcal
Viskeraalisen rasva: 1
Luumassa: 2,4 kg
Solun ulkop. vesi: 13,6
Solun sisäp. vesi: 19,6
Lihasmassa: 43.8
Oikea jalka: 7,1 kg, rasva 30.9 %
Vasen jalka: 7,1 kg, rasva 30.9 %
Oikea käsi: 2,1 kg, rasva 23.4 %
Vasen käsi: 2,0 kg, rasva 24.7 %
Keskivartalo: 25,6 kg, rasva 18.7 %

Nonni, ohjeet tuli ja on samat kuin keväällä. Eilen pidin vielä mättöpäivän ja voi jeesus, että kulki tänään treenit salilla ku pienellä kirahvilla! Nyt hyvillä mielin huomenna dieetille ja salilla pitää koittaa seuraavat 4 viikkoa jaksaa painaa täysillä ettei lihakset lähe menee. Tsemppiä muille haasteen vastaanottaneille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom