glutamiinista?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tuli vaan mieleen että otatteko glutamiinia muulloinkin kuin ennen ja jälkeen treenin?? Eli välipäivinä?? Ja milloin jos otatte?:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin ku käytin glutamiinia, niin joka päivä. Ja treenipäivinä ennen treeniä ja sit vielä palkkarissa.

jollain ulkolaisella voorumilla osu silmiin kun yks häiskä sano että vetää glutamiinia 150 g./vrk. on kuulemma lihakset täynnä jatkuvasti.

150g... :rock: ... taitaa tulla aika kalliiksi tollanen enkä ihan heti tuohon usko mutta ei kai sillä väliä:D Otatteko muuten paljon tota, kun ostin sen Fastin 500g pikkulaatikon ja siin sanotaa et 5g 1-2kert päivässä.. olisko syytä ottaa tuplat?? Painan noin 80kg jos sillä hirveesti merkitystä!!

habe sanoi:
Otatteko muuten paljon tota, kun ostin sen Fastin 500g pikkulaatikon ja siin sanotaa et 5g 1-2kert päivässä.. olisko syytä ottaa tuplat?? Painan noin 80kg jos sillä hirveesti merkitystä!!

Ainahan sillä painolla on merkitystä, ja tuskinpa tota voi liikaakan ottaa... Joten jos jotain hyötyä saat suuremmista annoksista niin miksi ei.

Ennen ja jälkeen treenin ja ennen nukkumaan menoa. Yksi neuvo jonka sain kokeneemmalta oli se että jos ylikunto alkaa väyjyä jne jne niin tuplamäärä vitamiineja ja noin 20g glutamiinia illalla. Tä on ollut mun vakio jo pitkään. Eli glutamiinia koneeseen enemmän jos on yhtään lihaskivut pitkittynyt. Välillä otan aamusinkin, ja varsinkis nyt dieetillä kun on airobisia tyhjällä vatssa. 7-8g BCAA: ta ja päälle 5-10g glutamiinia. :rock: Pelaa.

arnold1987 sanoi:
Ennen ja jälkeen treenin ja ennen nukkumaan menoa. Yksi neuvo jonka sain kokeneemmalta oli se että jos ylikunto alkaa väyjyä jne jne niin tuplamäärä vitamiineja ja noin 20g glutamiinia illalla. Tä on ollut mun vakio jo pitkään. Eli glutamiinia koneeseen enemmän jos on yhtään lihaskivut pitkittynyt. Välillä otan aamusinkin, ja varsinkis nyt dieetillä kun on airobisia tyhjällä vatssa. 7-8g BCAA: ta ja päälle 5-10g glutamiinia. :rock: Pelaa.
Itse käytän dietillä joku 10-25g glutamiinia päivässä, mutta en mä offilla viitsi käyttää niin paljoa, koska se on aika kallista kamaa. Tai no riippuen mitä glutaa käyttää, mutta any way. Tietenkin onhan glutassa se huono puoli, että siitä saa vasta "täydet" tehot irti vasta kun nakkaa koneeseen sen 15-25g. Mutta en mä silti käytä sitä offilla kuin 5g, koska offilla saadaan kummiskin enemmän kaloreita kun dietillä.

NGV sanoi:
Itse käytän dietillä joku 10-25g glutamiinia päivässä, mutta en mä offilla viitsi käyttää niin paljoa, koska se on aika kallista kamaa. Tai no riippuen mitä glutaa käyttää, mutta any way. Tietenkin onhan glutassa se huono puoli, että siitä saa vasta "täydet" tehot irti vasta kun nakkaa koneeseen sen 15-25g. Mutta en mä silti käytä sitä offilla kuin 5g, koska offilla saadaan kummiskin enemmän kaloreita kun dietillä.

Millos NGV on onnilla.

Siis voiko joku rehellisesti sanoa, että glutamiinista on ollut hyötyä? Itse olen vetänyt semmosen fastin ison paketin naamaan ja tuntu, että olis rahat mennyt totaalisesti kankkulan kaivoon.

JOs on kipeenä niin siitä ainakin on paljon hyötyä. Ja kun uskoo että on hyötyä niin on!!!11!

Palkkarissa käytän ja ennen treeniä jos muistan.:)

Janne22 sanoi:
Siis voiko joku rehellisesti sanoa, että glutamiinista on ollut hyötyä? Itse olen vetänyt semmosen fastin ison paketin naamaan ja tuntu, että olis rahat mennyt totaalisesti kankkulan kaivoon.

Sarjassamme vaatii horkkaa että tuntee tehon. Ei noi suoranaisesti vaikuta sillain että kun vedät niin patti kasvaa 3 senttiä. Mutta jos harjoittelu ja matalat kalorit kuluttaa kaiken glutamiinin niin se puretaan lihaksesta, huomasit sitten sitä tai et. Juko on sanonut että se on elimistön tärkein aminohappo. Ja sitä ei nyt kuitenkaan saa ravinnosta kovin paljoa, jos ei vedä kiloittain maitotaloustuotteita joka päivä.
Ja tollanen 5-10g varmistusannos ei nyt lompakossa tunnu yhtään. :rock:

arnold1987 sanoi:
Sarjassamme vaatii horkkaa että tuntee tehon. Ei noi suoranaisesti vaikuta sillain että kun vedät niin patti kasvaa 3 senttiä. Mutta jos harjoittelu ja matalat kalorit kuluttaa kaiken glutamiinin niin se puretaan lihaksesta, huomasit sitten sitä tai et. Juko on sanonut että se on elimistön tärkein aminohappo. Ja sitä ei nyt kuitenkaan saa ravinnosta kovin paljoa, jos ei vedä kiloittain maitotaloustuotteita joka päivä.
Ja tollanen 5-10g varmistusannos ei nyt lompakossa tunnu yhtään. :rock:

Niin just. Enmä huomaa vitamiineistakaan mitään hyötyä tai kalaöljy kapseleista. Silti niitä syön. Turha se on mussuttaa, että ihan turhaa en huomannu mitään tehoa :david:

ite ostin glutaa, ja pistin sitä hetken aina palkkariin, mutta nyt jääny kaappiin. Manninen ja muut spesialistit sanoivat, että glutamiini on tehonnut ainoastaan vanhuksilla ja plaa plaa... mutta ei siis terveillä ole tarvetta glutamiinin käyttöön. heidän tutkimuksensa painaa minulle enemmän kuin mainosmiesten glutamiinipuheet. mutta monet ovat puhuneet siitä, että glutamiini saattaisi parantaa vastustuskykyä, joten on sekin tavallaan syy käyttää sitä. mutta tosiaan, kipeenä sitä vois kai vetästä enemmän ja jos haluaa koittaa parantaa vastustuskykyä. mutta joo, heraa koneeseen vaan, kaikkia aminoita :)

Jokainen toimikoon kuten hyväksi näkee. Vähn sama mitä toi yksi sano niistä vitamiineista ja omegoista. En syö porkkanaa kun se ei suoranaisesti nosta kasvuhormooneja jne jne. Hyvä jos kehittyy ilman ja miksikä ei kehittyisi...lisäravinteitahan nää vain on. ;)

Eikö teillä toi glutamiini tee palkkarista tai muusta gainerista pahan makuisen? Mulla tulee ainaki palkkariin sellanen sivumaku, että :urjo: ja oli pakko jättää pussukka kaapin perukoille... Mitä glutamiinia muuten oikein käytätte? Toi mun on jtn olisko Hardcore glutamin :D olisko sillä jtn tekemistä sen maun kanssa...:evil:

ite oon ottanu glutaa välipäivinä 5g, ja treenipäivinä 10g. Vois itekki kokeilla nostaa tota määrää ihan vaan sen takia että sais selville onko isommilla annoksilla huomattavaa eroa tohon mitä nyt vedä.
Monikos pakkiksella vetää glutaa yli esim 25g päivässä? Onko vaikutus merkittävä verrattuna vaikka 10g päivässä annokseen?
Mistä saa halvinta glutaa. Ite ostan 16e/500g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom