Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
habe sanoi:Otatteko muuten paljon tota, kun ostin sen Fastin 500g pikkulaatikon ja siin sanotaa et 5g 1-2kert päivässä.. olisko syytä ottaa tuplat?? Painan noin 80kg jos sillä hirveesti merkitystä!!
Itse käytän dietillä joku 10-25g glutamiinia päivässä, mutta en mä offilla viitsi käyttää niin paljoa, koska se on aika kallista kamaa. Tai no riippuen mitä glutaa käyttää, mutta any way. Tietenkin onhan glutassa se huono puoli, että siitä saa vasta "täydet" tehot irti vasta kun nakkaa koneeseen sen 15-25g. Mutta en mä silti käytä sitä offilla kuin 5g, koska offilla saadaan kummiskin enemmän kaloreita kun dietillä.arnold1987 sanoi:Ennen ja jälkeen treenin ja ennen nukkumaan menoa. Yksi neuvo jonka sain kokeneemmalta oli se että jos ylikunto alkaa väyjyä jne jne niin tuplamäärä vitamiineja ja noin 20g glutamiinia illalla. Tä on ollut mun vakio jo pitkään. Eli glutamiinia koneeseen enemmän jos on yhtään lihaskivut pitkittynyt. Välillä otan aamusinkin, ja varsinkis nyt dieetillä kun on airobisia tyhjällä vatssa. 7-8g BCAA: ta ja päälle 5-10g glutamiinia. Pelaa.
NGV sanoi:Itse käytän dietillä joku 10-25g glutamiinia päivässä, mutta en mä offilla viitsi käyttää niin paljoa, koska se on aika kallista kamaa. Tai no riippuen mitä glutaa käyttää, mutta any way. Tietenkin onhan glutassa se huono puoli, että siitä saa vasta "täydet" tehot irti vasta kun nakkaa koneeseen sen 15-25g. Mutta en mä silti käytä sitä offilla kuin 5g, koska offilla saadaan kummiskin enemmän kaloreita kun dietillä.
Samo sanoi:Millos NGV on onnilla.
Onnilla varmaan ehkä syyskuussa tai Open kisan jälkeen tai ehkä ensi vuoden tammikuussa, saa nähdä.:DSamo sanoi:Millos NGV on onnilla.
Janne22 sanoi:Siis voiko joku rehellisesti sanoa, että glutamiinista on ollut hyötyä? Itse olen vetänyt semmosen fastin ison paketin naamaan ja tuntu, että olis rahat mennyt totaalisesti kankkulan kaivoon.
arnold1987 sanoi:Sarjassamme vaatii horkkaa että tuntee tehon. Ei noi suoranaisesti vaikuta sillain että kun vedät niin patti kasvaa 3 senttiä. Mutta jos harjoittelu ja matalat kalorit kuluttaa kaiken glutamiinin niin se puretaan lihaksesta, huomasit sitten sitä tai et. Juko on sanonut että se on elimistön tärkein aminohappo. Ja sitä ei nyt kuitenkaan saa ravinnosta kovin paljoa, jos ei vedä kiloittain maitotaloustuotteita joka päivä.
Ja tollanen 5-10g varmistusannos ei nyt lompakossa tunnu yhtään.