Glutamiini ja kreatiini?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yleensä se krea vedetään sekoitettuna n. 0,5 litraan vettä. Ne hiilarit parantaa kreatiinin imeytymistä, jos mahd. niin sekaan vain.

Edit. minkä takia kreatiini lisä on kielletty urheilijoilta Ranskassa jos ei ole doping aine?
"Kreatiini ei ole doping-aine eikä se voi suurinakaan määrinä käytettynä aiheuttaa doping-testeissä positiivista tulosta."

Haettu osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Kreatiini

and1_ sanoi:
Oon nyt meinannu et jos lisäis tohon palkkariin kreatiiniin ja glutamiiniin. Mut pari kysymystä. Eli oon meinannu et jos laittaisin 5gr kumpaaki, ja painan n.95kg, onks toi ihan jees? Ja onks tolla glutamiinilla samalaisia mahdollisia "sivuoivereita" ku kreatiinilla, eli että kerää nestettä, saattaa tulla finnejä ym.? Ja justiisa ton takia en viitti tota kreatiinia ainakaan enempää laittaa jos sais vähä ehkäsyä noita oireita:D

Joku vois infoo vähä noista.:) Kerääköhä tollane määrä tota kreaa ees sitä nestettä ihmeemmin? Ja jos ny olis ton takii tulossa finnejä, niin vaikuttaakohan tollanen määrä niin paljoo, et saattas sitte tulla?? Kun tosiaan vaan palkkarissa oon meinannu ottaa pelkästää. Ja sitte kiinnostas toi onko glutamiinilla vastaavia "oireita".:rolleyes:

Toivottavasti joku viittis vastata, kun nykyjää tulee käytyy salil 5krt viikos(älkää tota kommentoiko)ja sitte joka reenin perään tietty palkkari missä on nykyjään n.5-7gr. kreatiinia ja glutamiinia, niin onko tosta haittaa? Koska ainaki kreaahan pitäs syödä "tankkaus jaksoissa"? Eli voinko vetää hyvällä omalla tunnolla ton palkkarin krealla ja glutalla tolla määrällä joka reenin jälkee?:rolleyes: Koitin haullaki ettiä mut en oikeen löytäny...

Sopivat määrät on teikäläisellä kreatiinia ja glutamiinia palkarissa. Kreatiinia ei ole mikään pakko tankata, yhtä hyvin toimii jos otat päivittäin sen noin 5 g.

miten usein se tankkausjakso pitäis pitää? ja millaisia eroja sil glutal on kreatiiniin verrattuna? tekis itseki miel aloittaa käyttää..

Itsellä potkii kreatiini syömällä 3-4g päivässä, oli sitten tankattu tai ei(kestää tietysti kauemmin ilman tankkausta). Useimmat täällä tuntuvat syövän 10g tai enemmän päivässä. Jos ensimmäisiä kertoja ottaa(tai miksei muutkin), niin kokeile lähteä liikkeelle pienemmällä annoksella. Miksi syödä enemmän kuin tarvitsee? Säästää vähän rahaakin, jos ei muuta.

Tiedän, toimivuus ja annokset ovat yksilöllisiä.

Glutamiinia vetelin palkkarissa 10g, mutten huomannut mitään vaikutusta. Immuniteettiähän tuon pitäisi parantaa, mutta kipeäksi tulin 3vk glutamiinin syömisen aloittamisen jälkeen, joten se siitä. ;) :lol2:

Glutamiiniahan pitäis vedellä sellanen 15-40g joka päivä nii olis selvät vaikutukset, mutta tulis ainaki mun lompakolle aika tyyriiks. Mä rupesin nyt ottaan myös glutamiinia ja vedän reilu 10g päiväs. Saa nähdä säästääkö taudeilta :)

Ja jos ny olis ton takii tulossa finnejä, niin vaikuttaakohan tollanen määrä niin paljoo, et saattas sitte tulla?? Kun tosiaan vaan palkkarissa oon meinannu ottaa pelkästää.

Itelläni rupes naama kukkimaan melkosesti vaikka vaan kolme kertaa viikossa palkkarin seassa otin. Nyt pari viikkoo sitten jätin pois kreatiinit niin näyttää huomattavasti paremmalta, enkä ite myöskään huomannu suurempaa hyötyä treenissä tosta. Yksilöllistähän toi tietysti on.

Suositut

Back
Ylös Bottom