Gh Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut GH Stack käytössä viime kesästä ja tuote todella toimii!
Viime kisaan valmistavalla dietillä otin ennen aamulenkkiä ja ennen salitreeniä.
Tuote perustuu l-arginiinin ja l-lysiinin yhteisvaikutukseen, joka lisää typpioksidin määrää verenkierrossa, ja siten parantuneen verenkierron kautta tehostaa suorituskykyä ja lisää pumppia.
Käytön alussa se kuumottaa ihon alla 3 tabun annostuksella oikein kunnolla, mutta käytön jatkuessa siihen tottuu, mutta vaikutus pumppiin on lähes sama jatkuvassa käytössä. Treenatessa vaikutus tuntuu lämmittävästi koko lihaksistossa, veri kiertää kuin saunoessa.
Arginiinihan tutkitusti lisää kasvuhormonin eritystä, joten tuotteesta on varmasti hyötyä rasvanpolttoon ja lihaskasvuun.
:5:

KIITOS kat. eiku camu

camun kanssa samoilla linjoilla. Tuote todella toimii ja itse koen sen tämän hetkisistä käytössäni olevista lisäravinteista parhaaksi.:rock:

camun kanssa samoilla linjoilla. Tuote todella toimii ja itse koen sen tämän hetkisistä käytössäni olevista lisäravinteista parhaaksi.:rock:

Millä tavalla parhaaksi? Rasvanpoltto/massanlisäys/pumppi vai mikä??

Kohta purkin käyttäneenä voin sanoa, että kyllä se ainakin veren kiertämään pistää. Ainoona haittavaikutuksena oon huomannut, että koko kroppa menee välillä täysin punaiseksi. Ihan naamavärkistä lähtien. Johtunee jostain allergisesta reaktiosta tai jostain...?

Edit. Kertoo varmaan tavaran vahvuudesta jotain.

Kutiaahan tuossa nahka kun tyhjään vatsaan 3 tabua heittää ja voipi punottaakkin, mutta jotenkin saa aamuaerobiset käyntiin aika hyvin. Oisko tuo pintaverenkierron elpyminen punoituksen syy ?

Itse pidän tätä ns. treenilataajan ominaisuudessa loistavana tuotteena.

Kohta purkin käyttäneenä voin sanoa, että kyllä se ainakin veren kiertämään pistää. Ainoona haittavaikutuksena oon huomannut, että koko kroppa menee välillä täysin punaiseksi. Ihan naamavärkistä lähtien. Johtunee jostain allergisesta reaktiosta tai jostain...?

Edit. Kertoo varmaan tavaran vahvuudesta jotain.

Onko siinä niasiinia? Eikös se aiheuta juurikin tuota pistelyä ja punoitusta?

Eikös niasiini ole B3-vitamiini? Tuskin se sitä aiheuttaa.

Pikaisella kuukletuksella löyty ravitsemustiede sivu jossa kerrotiin seuraavaa kun suuria annoksia on kehossa.

Sivuvaikutuksina on ilmaantunut mm. verisuonten laajenemista, kutinaa, pahoinvointia ja ripulia.

Mene ja tiedä sitten. Joku viisaampi voi jatkaa.

Pikaisella kuukletuksella löyty ravitsemustiede sivu jossa kerrotiin seuraavaa kun suuria annoksia on kehossa.

Sivuvaikutuksina on ilmaantunut mm. verisuonten laajenemista, kutinaa, pahoinvointia ja ripulia.

Mene ja tiedä sitten. Joku viisaampi voi jatkaa.

Okei, tämä selvensikin :) Olen nyt taas hiukan viisaampi.

Okei, tämä selvensikin :) Olen nyt taas hiukan viisaampi.

Jep mutta eihän kaikki mikä netissä on ole likikään totta:)
Eli siis jos jollain on oikiasti haisua tosta niin voisi sen meille ystävällisesti kertoa. Kiits

eiköhän se ole arginiini joka tuota kihelmöintiä aiheuttaa. itsellä ainakin kun arginiinia käytän niin sellainen kihelmöinti alkaa naamasta ja leviää sitten vartaloon. nykyisin tosin tottunut tähän enkä edes sitä huomaa...

ja kavereille tulee ihan samoja tuntemuksia.

Onko siinä niasiinia? Eikös se aiheuta juurikin tuota pistelyä ja punoitusta?

Niasiinia löytyy. Jo 15min nappien käytön jälkeen alkaa pistely ja punaisien läiskien esiintyminen ympäri kehoa. Eihän tuo nyt sinänsä haittaa yhtään. Lisää vaan tunnetta verenkierron paranemisesta.

eiköhän se ole arginiini joka tuota kihelmöintiä aiheuttaa. itsellä ainakin kun arginiinia käytän niin sellainen kihelmöinti alkaa naamasta ja leviää sitten vartaloon. nykyisin tosin tottunut tähän enkä edes sitä huomaa...

ja kavereille tulee ihan samoja tuntemuksia.
Jos arginiinia on jossain tabuissa saatta kyytipoikana olla muitakin aineita;)
Itse olen tuota arginiinijauhetta vetänyt huiviin enkä ole mitään kutinaa yms punoitusta huomannut.

Jos arginiinia on jossain tabuissa saatta kyytipoikana olla muitakin aineita;)
Itse olen tuota arginiinijauhetta vetänyt huiviin enkä ole mitään kutinaa yms punoitusta huomannut.

Tabuina en arginiinia ikinä ota juuri tämän takia ja tutkin myös jauheiden tuote selosteen hyvin tarkkaan. esim eräs valmistaja mainostaa arginiiniaan 100% puhtaaksi mutta kuitenkin 5grammassa jauhetta on 2,5 grammaa arginiinia ja siitä epäilys heräsi ja googlettelin vähän aikaa niin löytyi kyseisen tuotteen tarkka tuoteseloste ja olihan siinä sitten vaikka mitä, jopa dextroa ja ei mitenkään ihan vähän. purkissa asiasta ei mainita mitään eikä mistään muistakaan "ylimääräisestä" mitä ohessa tulee.

nyt olen löytänyt mielestäni hyvän jauheen joka on sitä mitä pitääkin. ainakin näin luulisin...

Mites tota GH Stackia kuuluu käyttää? "Kuurina" joka päivä vai treeniä ennen/jälkeen?

Mä vetäsen ennen aamuaerobisia, eli heti kun herään.
Siitä 1h ja lenkille, niin se herättää ihan OK.

Nestettä vaatii, sillä nimittäin vessaan on asiaa noiden jlk.

Otan ennen jokaista AA:ta tuon, ja myös 'trainloaderin' kanssa about 1-1½h ennen treeniä. Eli se 6 nappia/vrk on 'annostus'.

Lepopäivinä en ota ollenkaan ja jollei oo kuin aamuaerobinen, niin ennen sitä ja jos ei oo kuin treeni, niin ennen sitä. Tyhjään vatsaan kuitenkin, sillä jotenkin teho katoaa ruuan kanssa. Ohjeissakin neuvotaan ottamaan tyjään vatsaan.

Jos tuota ja ylipäänsä muitakin tuollaisia tehonlisääjiä käyttää esimerkiksi kuukauden ajan päivittäin niin että kasvuhormonitasot ovat koholla koko ajan nin laskevatko tulokset käytön lopettamisen jälkeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom