Gh Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on eri tavaraa niin mistä tota Forcen tavaraa saa ja mitä maksaa?
Mike sanoi että P-Storeen tulee tätä piakkoin (käsitin että ensi viikolla tai sitä seuraavalla). Jos et malta odottaa, pistä Googleen hakusanaksi tuo tuote ja etsi suomenkielisiltä sivuilta. Täällä kun ei viitsi mainostella muita liikkeitä :)

Eri tavaraahan tuo on ja myös erittäin toimivaa. Bannereista voipi ehkä löytää kyseistä tavaraa "PUTKET PINTAAN" vink vink...:thumbs:

Tätä voi siis ottaa heti aamusta vaikka menisi treenaamaan vasta iltapäivällä ilman tehon laantumista? Olisiko fiksumpaa kuitenkin vetästä ennen treeniä? Esim. kun syömisestä on kulunut 2 tuntia ja treeniin on vielä tunnin verran. Puoli tuntia-tunti noitten vetämisen jälkeen voi varmaan kiskasta sitten jo train-loaderin naamaan?

Tätä voi siis ottaa heti aamusta vaikka menisi treenaamaan vasta iltapäivällä ilman tehon laantumista? Olisiko fiksumpaa kuitenkin vetästä ennen treeniä? Esim. kun syömisestä on kulunut 2 tuntia ja treeniin on vielä tunnin verran. Puoli tuntia-tunti noitten vetämisen jälkeen voi varmaan kiskasta sitten jo train-loaderin naamaan?

Mä vedän siis 1h ennen aamuaerobista tuon, sitten toisen setin trainloaderin jälkeen iltapäivästä, about 1h ennen treeniä.

Miten sulla toimii tuo ennen treeniä? Tuleeko samanlainen lämmin fiilis ja punastelu ku aamulla?

Ei aivan samalla tavalla, tuo punastelu ja oikeastaan ihon kihinä jää vähäiseksi.
Lisäksi tuntuu, että jos aamulla homma toimii ja nahka kihisee 30min-45min aikana, niin iltapäivästä aika on 1-1,5h. Eli sen voi ottaa huomattavasti aiemmin ennen treeniä.

Eilen illalla otin tätä koeluontoisesti ekan kerran ja yllätys ton ihon punoituksen
ja kihelmöinnin suhteen oli melkoinen. 4tabua riitti siis melkoiseen kuumotukseen(menin sit tilaan tätä 6purkkia, kun en uskonu, että pikkumäärät mitään tekee). Nyt treenaan ja otan tota sen neljä tabua beeta-alaniinin ja muiden tököttien kanssa n.30min ennen treeniä. Beeta-alaniini jo yksistään saa mulla runsaan kihelmöinnin aikaiseksi, joten saas nähdä, miten ukon käy...

Oon koittanu varmaan kaikkia arginiinin muotoja, mutta mikään ei ole näin voimakkaita ihopunoituksia tehnyt varsinkaan näin pienillä annostuksilla. Mikähän osuus tuohon kihelmöintiin on noilla niasiinilla ja piperiinillä...?

Eilen illalla otin tätä koeluontoisesti ekan kerran ja yllätys ton ihon punoituksen
ja kihelmöinnin suhteen oli melkoinen. 4tabua riitti siis melkoiseen kuumotukseen(menin sit tilaan tätä 6purkkia, kun en uskonu, että pikkumäärät mitään tekee). Nyt treenaan ja otan tota sen neljä tabua beeta-alaniinin ja muiden tököttien kanssa n.30min ennen treeniä. Beeta-alaniini jo yksistään saa mulla runsaan kihelmöinnin aikaiseksi, joten saas nähdä, miten ukon käy...

Oon koittanu varmaan kaikkia arginiinin muotoja, mutta mikään ei ole näin voimakkaita ihopunoituksia tehnyt varsinkaan näin pienillä annostuksilla. Mikähän osuus tuohon kihelmöintiin on noilla niasiinilla ja piperiinillä...?

Tohon purkin kylkeen pitäis kirjoittaa, että max 1,5 tablettia/kerta, niin se menis oikein. Suomalainenhan ihan perusluonteensa ja loogisen ajattelun takia raapasee aina 2x annoksen, oli kyse sitten kebabista, kossusta tai jostain GH-stackin kaltaisesta napista :D

Kyllä mulla on toiminut jo tuo 3 tabua ihan OK.

Tohon purkin kylkeen pitäis kirjoittaa, että max 1,5 tablettia/kerta, niin se menis oikein. Suomalainenhan ihan perusluonteensa ja loogisen ajattelun takia raapasee aina 2x annoksen, oli kyse sitten kebabista, kossusta tai jostain GH-stackin kaltaisesta napista :D

Kyllä mulla on toiminut jo tuo 3 tabua ihan OK.

Jep, taitaa mun kohdalla osua toi looginen ajattelu sitten tuohon profilointiisi eli aikaisempi kokemus arginiini-tuotteista, joita saanut ottaa isolla kädellä suositukseen nähden. Taidanpa vetää sit ens treeneihin ihan "suomalaisen perusluonteen" nimissä 6tabua GH-stackia:lol2:

Nehän sen lähinnä aiheuttaa

Joo, muistelinkin niasiinin jotain tuollaista isommilla annoksilla tekevän.
Toisaalta esim.arginiini etyyliesteri ja ornitiini AKG-yhdistelmä on punoitusta ihoon tuonut.

Pitää laittaa pari purkkia täältä tilaukseen kunhan saa tehtyä inventaarion muusta tarvittavasta kamasta. Pakko kai tän on toimia ku monet pitemmän linjan treenaajatkin kehuu:)

mikähän helvetti siinä on ku ei taho tuote poltella kunnolla?? tänää aamulla vedin tuon tyhjään vatsaan ja venasin. Ei tullu poltetta. Tein sitten pari sarjaa punnerruksia ja vattiksia sekä läiskin itseäni niin sitten poltetta alkoi tulemaan ihan kohtalaisesti. Onko kellään tuo polte päivästä kiinni? Entä voiko vesi jolla hörppäät pillerit nassuun vaikuttaa jollain helvetin tavalla poltteeseen?

Alotin GH Stackien käytön 5 päivää sit ja alkuun tuntui vaan pistelyä ympäri kroppaa. Tänään sit aamuaerobisen aikana koko kroppa meni täysin punaseks, energiaa tuntu tulvahtavan jostain aivan tajuton määrä ja hiki virtas! Olin aerobisen jälkeen kuin saavissa uitettu :D Toimii todellakin! Jännä, et kaikille näitä "oireita" ei tule ollenkaan. Pitää katsoa kuin toimiii myös salitreenin aikaan. Ajattelin ottaa noin 2h ennen treeniä sen 3 kpl, jospa se sillä vörkkis... Tää tuote jäi ainakin mulle vakikäyttöön :thumbs: Se punoitus kesti mulla noin 20 minsaa, mut pistelyä tuntuu vieläkin 3,5h stackien oton jälkeen. Loistokamaa :rock:

Pitää katsoa kuin toimiii myös salitreenin aikaan. Ajattelin ottaa noin 2h ennen treeniä sen 3 kpl, jospa se sillä vörkkis...

Tulet huomaamaan, ettet aiemmin edes ole hikoillut punttitreenissä, mutta nyt on ilmestynyt pieni koski jostain jokaiseen ihohuokoseen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom