Tämä Yhdysvaltojen maailmanherruus on kyllä uskomatonta, Irak mukaan vetäen: ensin he asettivat kokoajan enemmän ja enemmän sääntöjä joita heidän pitäisi noudattaa ja joita Irakilaiset noudattivat! Sitten Yhdysvallat hyökkää Irakiin, joka siis ei ollut hyökännyt mitenkään USA:n joukkoja vastaan, ja näin USA valtaa koko maan, ja joukot ovat siellä edelleen. Mitä muut maat tekivät? Vähän sitä hissuteltiin että sota on pahasta mutta silti sitä oltiin Yhdysvaltojen puolella eikä heillä ollut minkäänlaista kiirettä vetää joukkojaan pois, eikä näemmä ole vieläkään.
Sitten verraten tätä itse asiaan. Ensinnäkin eikös se Georgia ollut itse joka lähetti joukkojaan Etelä-Ossetiaan jossa asuu tuhansittain venäläisiä, tämä on siis jo jonkinmoinen motiivi lähettää omat joukkonsa maahan, ns. "puolustamaan omiaan" toisin kuin siis Yhdysvallat tekivät. Sitten seuraa hirveä haloo kuinka Venäjän täytyy heti paikalla ottaa joukkonsa pois Georgian maaperältä ja että he ovat ns pahoja. Nyt sitten Venäjä on vetämässä joukkojaan pois kun ehtivät olla siellä reilut kaksi viikkoa, jenkit Irakissa taas monia vuosia, ja kaiken kukkuraksi USA valtasi koko maan kun Venäjä vain pari pientä osaa, joista se tuskin saa sitä öljyä jota Yhdysvaltalaiset saavat pilvinpimein Irakista. Vielä mainittakoon se että uutisissa valtaosa Etelä-Ossetialaisista iloitsi tätä "irtaantumista" joten ei se nyt niin paha asia voi olla, mutta kyllä se nyt vain Yhdysvaltojen mielestä on koska heidän mielestään Venäjä on evil ja he ovat maailman kaikkeuden pelastajat.
Ja ei en ole kommunisti tai ryssä, alkoi vain ihmetyttämään tämä Yhdysvaltojen uskomaton riehuminen tästä Georgia asiasta kun he itse ovat Irakin kanssa sodassa josta siis löytää paljon enemmän epäkohtia.
EDIT. Ainiin unohdin tyystin Afghanistanin tästä sotkusta joka siis on myös Yhdysvaltalaisten miehittämä. Siihen kelle maa kuuluu en ota mitään kantaa, alkoi vain vituttamaan Yhdysvaltojen uskomaton keuhkoaminen.