Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi tuolla Stanniksen tyttörellä on tuollainen "kivikasvo" ?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mä en muista että kirjoissa Loras Tyrell olisi homo? Tai ainakaan mitään kohtauksia en muista missä se peuhaisi miesten kanssa. Luen neljättä kirjaa tällä hetkellä.
Ygritten vai mikä lie olisi pitänyt kyykätä enemmän. Olipa hyvä jakso kyllä, paljon edettiin taas juonessa.
The Knight of Flowers. The Rainbow Guard. Get it? ;)Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mä en muista että kirjoissa Loras Tyrell olisi homo? Tai ainakaan mitään kohtauksia en muista missä se peuhaisi miesten kanssa. Luen neljättä kirjaa tällä hetkellä.
The Knight of Flowers. The Rainbow Guard. Get it? ;)
Oliko niin että kausi 1 on esitetty suomen töllössä ja viime keväänä/kesänä tuli kausi 2 jenkeissä ja esim canalilla. Ja nyt esittävät sitä suomen töllössä? Ja kausi on 3 on vasta julkaistu jenkeissä?
Onko tietoa että milloin kausi 3 tulee suomen töllöön tai dvd:nä?
Juu, onhan niille joku tarinan kontekstiin sopiva merkitys, mutta varmaankin "sattumalta" ovat myös sellaisia, että lukija väkisin ajattelee "that is so gay!" :D Todella vähäeleisesti siihen homouteen vihjataan kirjoissa joka tapauksessa.Eikös Knight of Flowers -nimi juonnu siitä että Tyrellien vaakuna on ruusu? Ja kotipaikan nimi on Highgarden... Rainbow Guardin nimellä taas on uskonnollinen merkitys, koska sateenkaari on Seitsemän (Faith of Seven) symboli. Mutta kyllähän näistä voisi ajatella että George on hakenut ihan tahallaan populaarihomokulttuuriin viittaavia asioita. Mulla ois muuten menny Renlyn ja Loraksen suhde ihan ohi kirjoissa jos en olisi ensimmäisenä tv-show:ta katsonut...
En oikein kuvitellut Boltoneita tuon näköisiksi kyllä.