Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miksi tuolla Stanniksen tyttörellä on tuollainen "kivikasvo" ?

Greyscale, se on semmone sairaus joka normaalisti leviää koko dudeen, sitte kuolee. Tolla tytöllä meni vaa toi feissi. En viiti spoilata enempää.

Nauroin ääneen kun Cersein omahyvänen ilme muuttui kun sai kuulla lisää isänsä suunnitelmasta. Tietää aina että sieltä tulee jotain loistavaa kun Tyrion on kohtauksessa. :D

Joo. Kauankohan menee, kun oma perhe pistää Tywinin kylmäks, kun on niin vittumainen äijä? Ja kirjoja en ole lukenut, eli tämä on omaa spekulointia.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mä en muista että kirjoissa Loras Tyrell olisi homo? Tai ainakaan mitään kohtauksia en muista missä se peuhaisi miesten kanssa. Luen neljättä kirjaa tällä hetkellä.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mä en muista että kirjoissa Loras Tyrell olisi homo? Tai ainakaan mitään kohtauksia en muista missä se peuhaisi miesten kanssa. Luen neljättä kirjaa tällä hetkellä.

No siis käytännössähän siihen viitattiin hienovaraisesti jokusen kerran kirjassa, että Renlyn ja Lorasin välillä oli vähän muutakin, mutta ei siitä ääneen puhuttu. Tosin kumpikaan Renly tai Loras ei ollut pov kirjassa eikä muutenkaan King's Landingin tapahtumia kertovissa kappaleissa ei keskitytty Loraksen sukupuolielämään.

Ygritten vai mikä lie olisi pitänyt kyykätä enemmän. Olipa hyvä jakso kyllä, paljon edettiin taas juonessa.

Täydellinen persehän sillä on! Itseasiassa jopa Briennellä oli ihan hyvä, ei mikään miesmäisen taistelijan hanuri... Taidan olla aika puutteessa.

The Knight of Flowers. The Rainbow Guard. Get it? ;)

Robb on muuten kuuma. :kuola:

My children… you’ve disgraced the Lannister name for far too long. Ei jätä kylmäksi tosiaan, kuinka kauan odotellaan että sisarukset alkaa juonimaan päänmenoksi jotain. Kohtahan Daenerys ei tartte mitään armeijaa tai lohikäärmeitä, sen kun kävelee vaan porteista sisään, kun yhdeltä puolelta lähtee puolet soltuista menemään ja toisella puolella puukkoa selkään taktiikka vie voiton :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The Knight of Flowers. The Rainbow Guard. Get it? ;)

Eikös Knight of Flowers -nimi juonnu siitä että Tyrellien vaakuna on ruusu? Ja kotipaikan nimi on Highgarden... Rainbow Guardin nimellä taas on uskonnollinen merkitys, koska sateenkaari on Seitsemän (Faith of Seven) symboli. Mutta kyllähän näistä voisi ajatella että George on hakenut ihan tahallaan populaarihomokulttuuriin viittaavia asioita. Mulla ois muuten menny Renlyn ja Loraksen suhde ihan ohi kirjoissa jos en olisi ensimmäisenä tv-show:ta katsonut...

Oliko niin että kausi 1 on esitetty suomen töllössä ja viime keväänä/kesänä tuli kausi 2 jenkeissä ja esim canalilla. Ja nyt esittävät sitä suomen töllössä? Ja kausi on 3 on vasta julkaistu jenkeissä?
Onko tietoa että milloin kausi 3 tulee suomen töllöön tai dvd:nä?

Oliko niin että kausi 1 on esitetty suomen töllössä ja viime keväänä/kesänä tuli kausi 2 jenkeissä ja esim canalilla. Ja nyt esittävät sitä suomen töllössä? Ja kausi on 3 on vasta julkaistu jenkeissä?
Onko tietoa että milloin kausi 3 tulee suomen töllöön tai dvd:nä?

1 ja 2 kaudet on esitetty Suomen töllössä (siis ilmaiskanavilla). 2.kausi Ylellä tässä juuri äskettäin helmi-maaliskuun aikana. Jenkeissä menee juuri parhaillaan kolmoskausi josta on näytetty puolet eli 5 jaksoa. Suomessa C More näyttää nuo jaksot päivän jenkkien ensiesityksen jälkeen ja ylellä on oikeudet näyttää nuo jaksot 8kk jenkkien ensiesityksen jälkeen eli tässä tapauksessa kolmoskausi näkyisi Ylellä ensi vuoden helmikuusta lähtien. Dvd/BR-boksit ovat yleensä tulleet kai siinä alkuvuodesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös Knight of Flowers -nimi juonnu siitä että Tyrellien vaakuna on ruusu? Ja kotipaikan nimi on Highgarden... Rainbow Guardin nimellä taas on uskonnollinen merkitys, koska sateenkaari on Seitsemän (Faith of Seven) symboli. Mutta kyllähän näistä voisi ajatella että George on hakenut ihan tahallaan populaarihomokulttuuriin viittaavia asioita. Mulla ois muuten menny Renlyn ja Loraksen suhde ihan ohi kirjoissa jos en olisi ensimmäisenä tv-show:ta katsonut...
Juu, onhan niille joku tarinan kontekstiin sopiva merkitys, mutta varmaankin "sattumalta" ovat myös sellaisia, että lukija väkisin ajattelee "that is so gay!" :D Todella vähäeleisesti siihen homouteen vihjataan kirjoissa joka tapauksessa.

Eikös Boltonit kuvattu kirjoissa aika rumiluksiksi. Siis pentele, molemmat ovat todella komeita. No homo / no Loras.

923071_483708908351551_536547087_n.jpg

318762_363508850426699_1530632153_n.jpg

Kävikö mielessä että tuo hahmojen vastaavuus voi tarkoittaa muutakin kuin ulkonäköä. Esim. Cersei ja Tywin on näytelty täysin nappiin. On hyvä että on tehty kompromissi ulkonäön ja näyttelijätaitojen kesken, GoTin castaus on yksi sarjan isoista vahvuuksista.

Ja kun kerta Tyrionin otit esimerkiksi, niin sattumalta hän on priimaesimerkki siitä, kuinka hyvä näyttelijäsuoritus korvaa puutteet kirjalle uskollisessa ulkonäössä. George Martin muuten itse halusi Dinklagen esittämään Tyrionia.

Suositut

Back
Ylös Bottom