Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä George R. R. Martin osallistunut myös tv sarjankin kirjoittamiseen ja ei ainaskaan sitä haittaa, jos siellä poiketaan. Parempi se on vaan, jos siellä löytyy jotain uutta että kirjankin lukeneet saa jotain uutta irti sarjasta.

Kyllä ne mun puolesta saa pitkittää tuota, jotta saisi mahdollisimman paljon sisältöä. On se edelleen parempaa viihdettä mitä telkkarista tulee, vaikka tuliskin uusia hahmoja tai saippuaa messiin. Itsehän en edes telkkaria edes enää omista, vaan lataan hyvät sarjat/leffat netistä.

Pyöriikö toi edes suomen telkkarissa? Mielenkiintoista tietää onko ne sensuroitu tv:ssä torrenteihin verrattuna.

Täytyy vielä kysyä onko Joffrey henkilö joka odottaa aikuistumistaan vai täys psykopaatti, jolla ei ole toivoa? Tarkoitan tällä sitä, että pojalla tuntuu olevan realismi kateissa ja näyttämisen halu katossa. Se on ainut hahmo, joka on mulle täys mysteeri. En tarkoita tällä pelkästään ilkeyttä, vaan kaikki ne ratkaisut mitä se on tehnyt ihan sodasta myöten. Vaikuttaa suht paljon isänsä kaltaiselta mitä tyhmiin riskeihin tulee, mutta Jaime ei ole läheskään yhtä pelkuri.

Joffrey on kärsinyt siitä ettei ole ollut isähahmoa ympärillä ja ainoa kaveri on ollut Hurtta - hänen lojaali vartijansa.

Ja itekin nautin että teeveessä näkee eri ratkaisuja eri asioiden suhteen. Kirjat on tietenkin se #1 mutta todella siistiä nähä miten muulla tavalla nämä sub-plotit voi edetä.

Onpas hullu olo kun kaikki niin kehuu niitä kirjoja, mutta itelle ei ainakaan toi ensimmäinen kirja napannu yhtää! Kyllä telkussa vaan kaikki ne taistelukohtaukset ja paikkojen kuvailut näyttää niin hienoilta, et kirjat ei pysty samanlaist tunnetta tuomaan.
Oli sen kuulost puhetta Danilta, että taitaa pistellä orjakaupungit matalaks seuraavas jaksos!

Theon tulee kärsimään parin seuraavan kauden aikana ihan tarpeeksi, jos kirjojen mukaan mentäisiin orjallisesti niin hänestä ei näkyisi vilaustakaan - tuollainen käytäntö ei sovellu oikein televisioon.
Eihän tuo nyt ole mikään syy sille, että pitää näytellä kidutuskohtaus huonosti. :D odotan kyllä innolla, mitä Theonille keksitään.

Alfie ei ole näytelly mitään huonosti.

En mä väittänyt, ettei poikalohikäärmeitä voi olla jossain toisessa tarinassa. Sanoin, etteivät nämä lohikäärmeet ole poikia.
Tämä taitaa olla jokaisen oman mielikuvituksen varassa. Sarjassa eikä kirjoissakaan ole taidettu mainita mitään lohikäärmeiden sukupuolesta. Itsellä on mielikuva että Drogon ja Viserion olisivat poikia ja Rhaegal taas tyttö. Nimien päätteiden perusteella on kai syntynyt oma näkemys.

Tämä taitaa olla jokaisen oman mielikuvituksen varassa. Sarjassa eikä kirjoissakaan ole taidettu mainita mitään lohikäärmeiden sukupuolesta. Itsellä on mielikuva että Drogon ja Viserion olisivat poikia ja Rhaegal taas tyttö. Nimien päätteiden perusteella on kai syntynyt oma näkemys.
Lohikäärmeet voivat GRRM:n mythoksessa vaihtaa sukupuolta tahtonsa mukaan. Muistaakseni niihin viitataan kuitenkin kirjoissa englannin sanalla "he".

Joo, kirjoissa sanottiin, etteivät ne ole poikia eivätkä tyttöjä, vaan molemmat. Se nyt ei yllätä, että niitä kutsutaan sanalla "he". Jompi kumpi sana piti joka tapauksessa valita, koska englannin kielessä ei ole sukupuolineutraalia hän-sanaa, ellei "it" kelpaa.

Nyt kun täällä niin paljon väittelette niiden sukupuolesta niin kertokaa, että miten se vaikuttaa niihin lohikäärmeisiin, että ovatko ne miehiä, naisia vai jotain siltä väliltä?

Sarjan tapahtumien kannalta se on toistaiseksi ollut yhdentekevää. Mutta kai sillä voi saada aikaan jotain mehukkaita ylläreitä jahka ne alkavat paneskelemaan, jos alkavat.

E. siis tekemään vauvoja, tarkoitin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitääkin alkaa lukemaan noita kirjoja nopeammin. Pysty kohta enää elämään täsä viikon kestävässä jännityksessä. Onneks aamulla herättäessä sen saa katsottua taas.

Oli kyllä aivan mahtava jakso! Vaikka tiesinkin miten tuossa tapahtuu niin silti, ei prkl nyt taas viikko pitää odottaa :S

Ehdottomasti tämän kauden paras jakso tähän mennessä. Oli kyllä hieno TV-only -lisäys tuo velho laatikossa, todellakin konkretisoi Varyksen lausuman siitä että koston saa ajallaan. :)

Ensi jaksossa Hurtta vastaan Dondarrion, on muuten upea spektaakkeli tulossa.

Hitto toi Daenerys on mustakin ältsin cool. Olen myös Lannistereiden puolella, Tyrion ja Jaime on mielihahmojani. Toivottavasti Tyrion tappais Jeffreyn ja Tywinin ja Jaime pääsis taas ihqun Cersein syliin. Tyrion voisi olla Hand ja Jaime kuningas sitten.

Suurimmat inhokit on Catelyn Stark, Tywin Lannister ja se helvetin eunukki.

Sieltä se nyt tuli, kohtaus mitä oon odottanu! Daenerys paljastaa osaavansa valyriaa ja polttaa sen ärsyttävän orjakauppiaan ja kaikki muutkin teurastetaan! Ehkä suosikkikohtaukseni kirjasta.

Daenerys:haart:

Sieltä se nyt tuli, kohtaus mitä oon odottanu! Daenerys paljastaa osaavansa valyriaa ja polttaa sen ärsyttävän orjakauppiaan ja kaikki muutkin teurastetaan! Ehkä suosikkikohtaukseni kirjasta.

Daenerys:haart:

Tää oli kyllä parhautta. En ole lukenut kirjaa, joten en tiennyt mitä tulee. Hiukan ennenkuin Daenerys antoi komennon hyökätä älysin mitä se aikoo ja ihan kylmät väreet juoksi selässä. Olen fanittanut Daenerystä jo pitkään ja aina vaan paranee! Jännää kun tässä vaiheessa monet "pahikset" näyttää ottavan osumaa; Theon, Jamie ja Hound. Jopa itse Joffrey näyttää olevan mennyttä kalua uuden vaimonsa käsittelyssä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom