Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kukas tuo Bolton olikaan? Tuli kauhea blackout ja muista yhtään

Olipas tylsähkö jakso. Oon nyt myös tippunu kärryistä täsä kolmannessa kaudessa, pitääpi kattoa kaikki jaksot putkee sitten kun kausi on loppunut

Tylsä jakso?!?! Helvetti tuo Ramsayn näyttelijä on hyvä. Aivan saatanan psykopaattinen hahmo. :D

Ja kaksi aivan hemmetin hyvää dialogia... Varys & Littlefinger sekä Queen of Thorns & Tywin.

EDIT: Eikun kolme, Tyrion & Cersei. Melkein voisi luulla että sisarukset tykkäävät toisistaan.

Omastakin mielest aika kuiva jakso, mut hyi helvetti lopettakaa nyt se Theonin kiusaaminen! :D Noi kidutuskohtaukset alkaa olee jo sen verran yököttävii et jää vaan sellanen paska maku suuhun. Ja sit jaksa myöskään noit kohtauksii kun ne ei etene mihkään..

Viime jaksossa oli ihan hauskoja muutoksia kirjoihin, varsinkin lisätyt sadismikohtaukset (à la Ramsay & Joffrey). Ramsay on kivasti kirjoitettu hahmo!

Thorosin ja Melisandren tapaaminen (jota kirjoissa ei tapahdu) vaikuttaisi spoilaavan
The Winds of Winterin tapahtumia.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun sarjassa kerrotaan enemmän kuin kirjoissa. Esimerkiksi Littlefingerin, Tywinin ja Olennan motiivit on tv-sarjassa melkeinpä väännetty rautalangasta. Katsojalle on pakko selittää asiat heti ja suoraan, kun tapahtumat etenevät niin nopeasti ja hahmoja on järkyttävä määrä.

Arya sanoi hassusti jakson alussa olkinukkea ammuskellessaan: "Face, tits, balls, I hit it anywhere I want to." Jakson lopussa Ros roikkui ilotalossa - nuoli naamassa, tisseissä ja pillussa.

Pientä välijakson makua oli havaittavissa. Eniten mua hämää tässä vaiheessa tuo Gendryn rooli juonen etenemisessä. Mitä helvettiä se Melissandre sille nyt keksi? Kirjaa lukemattomille kuitenkin tiedoksi:

*SPOILER ALERT*

Kaverin rooli on kirjoissa paljon pienempi

Kenet se kuningas ampui sänkyynsä?
Sen huoran, jolle on sarjaan kirjoitettu merkittävä rooli (en edes muista koko naista kirjassa), ja joka taisi jakso-pari takaperin vihjaista Varykselle, että Littlefinger oli kiikuttamassa Sansaa pois. Ellen nyt ihan ole tipahtanut kärryiltä.

On muuten ristiriitaista kun toisessa sarjassa Baelish on pormestarina ja toisessa Baelishina. Varsinkin kun wireä tuli katottua tämän kanssa päällekkäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pientä välijakson makua oli havaittavissa. Eniten mua hämää tässä vaiheessa tuo Gendryn rooli juonen etenemisessä. Mitä helvettiä se Melissandre sille nyt keksi? Kirjaa lukemattomille kuitenkin tiedoksi:

*SPOILER ALERT*

Kaverin rooli on kirjoissa paljon pienempi

Ilmeisesti Gendry ottaa nyt hoidettavakseen myös toisen Robertin äpärän roolin tarinassa eli Edric Stormin. Rooli oli sen verran pieni ettei siihen viitsitty castata ketään, mutta toisaalta tarinana kannalta suhtkoht tärkeä

Ilmeisesti Gendry ottaa nyt hoidettavakseen myös toisen Robertin äpärän roolin tarinassa eli Edric Stormin. Rooli oli sen verran pieni ettei siihen viitsitty castata ketään, mutta toisaalta tarinana kannalta suhtkoht tärkeä
Näin mäkin päättelin.
Yksi niistä kuolleista sikiöistä taisi olla nimeltään muuten Edric, joten siitäkin ajattelin että se hahmo "käytettiin" siihen eikä taida olla enää tulossa sarjaan.

Rosin hahmoa ei ollut lainkaan kirjoissa.

Kas kummaa, kun ei tullut itse tuota vaihtoehtoa mietittyä!

Tämä mullakin ensimmäisenä tuli mieleen, kun Melisandre halusi Gendryn mukaansa.

Viikko sitten vielä sarjan tapahtumat alkoivat mennä ohi kohdan, johon olin jumittunut kirjassa. Viikonloppuna ehdin lukea "hieman" eteenpäin ja uusinta jaksoa kyllä hieman jo jännitti katsoa. Tunsin kylmiä väreitä kun olin tunnistavinani lopputekstien aikana The Rains of Castameren...

Theon sai ympärileikkauksen Boltonien malliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom