Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä vittua, joku torrentin tekijä oli tehnyt kevyen källin, ja vikassa kohtauksessa alkoi vaan joku paska rokkibiisi soimaan :D

Oli vissiin jotenkin äänet menny sekasin. Sama kävi vasta erässä Walking Deadin jaksossa. Ja se paska rokkibiisi oli sama laulu mitä ne tyypit siellä metsässä lauleskeli tuossa jaksossa. Vissiin Nationals tehny tuostaki laulusta tämän modernimman version. Tuon biisin siis kuulu soida vasta lopputeksteissä.

Mä käsitin jostain että 3. ja 4. kausi on molemmat molemmista kirjoita. Tapahtumien aikajärjestystä suhteessa kirjaan on vaan muutettu.

Kai samaan tyyliin kuin kuninkaan paluussa. Kirjassa hypittiin enemmän kerronnasta toiseen kun taas leffassa näytettiin pidempi pätkä kerralla.

Harvoin nauran ääneen GoT:ia kattoessa, mut nyt tipuin totaalisesti, kun Podrick anto Tyrionin rahat takas, et ei ne huorat häneltä mitään rahaa huolineet. Tyrionin ja Bronnin reaktiot niiiiiiiin loistavat :hyvä:

Mielestäni paras jakso tältä kaudelta. Ja mitä niihin lohikäärmeisiin tulee (en ole lukenut kirjoja), niin enpä usko että ne vääriin käsiin jää. Ostihan se just sen armeijan pois, joten voihan se käydä hakee sen lohharinkin nyt takaisin, tai sitten se lohhari venailee puoltuntia ja sanoo fuck this shit ja polttaa vankilaansa reijän ja lentää äitin luokse :) Tuskin kukaan muu pystyy niitä hallitsemaan kuin se mimmi itse

Mulla oli koko ajan sellainen fiilis että Dani ymmärtää sen vanhan jampan huorittelut :) Huippujakso, paitsi lopputekstien moderni biisi käden katkaisun jälkeen oli melkoinen tyylirikko. Tuli mieleen True Bloodin loput.

Vähän alkaa kyllä noi härskeimmät oikomiset jo häiritsemään...

Ei siinä, silti ihan loistava telkkarisarja, mutta varmaan ois parempi jos ei ois lukenu kirjoja. 1 ja 2 kausilla ei häirinnyt pienet erot läheskään niin paljoa kun nää vapaudet mitä 3 kaudella on otettu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiva että Theon oli panostanut tässä jaksossa kunnon korinaan ja rääkymiseen.

Oliko tuo tyyppi, joka pelasti Theonin, nyt se, joka valittiin Ramsay Boltonin rooliin? Oon hyvin pettynyt, jos Reek on jätetty pois sarjasta ja Ramsay on jotain muuta, kuin kirjassa, vaikka voihan tuo homma tuosta mennä vielä vaikka mihin suuntaan. Yksi mun lempihahmoista. Siis Ramsay.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli koko ajan sellainen fiilis että Dani ymmärtää sen vanhan jampan huorittelut :) Huippujakso, paitsi lopputekstien moderni biisi käden katkaisun jälkeen oli melkoinen tyylirikko. Tuli mieleen True Bloodin loput.

Jos tämänkin suhteen ei ole otettu jäätäviä vapauksia niin Dani puhuu sitä niiden kieltä sujuvasti. Ja herrat saa aika polttavasti nenilleen.

Ei olisi pitänyt mennä lukemaan niitä kirjoja. Nyt sarjaa katsoessa keskittyy liikaa siihen, kuinka kokoajan oiotaan ja poiketaan kaikesta. Barristan Selmystä olisin mielummin nähnyt sen, että se roikkuu mukana roolia vetäen ja selvittäen Danin oikeamielisyyttä ennenkuin päättää liittyä Danin mukaan.

Danin pisteet laski silmissä kun aikoo oman poikansa myydä :(

Itellä kävi välittömästi mielessä, että koska ne lohikäärmeet pitävät Dania "äitinään", niin eivät suostu enää muiden alistettaviksi ja pyrkivät palaamaan Danin luokse kaikin keinoin. Eli aika peliliike Danilta, jos näin on, koska sai armeijan ilmaiseksi lohikäärmeen todennäköisesti karatessa takaisin mamman helmoihin.

On saanut siitä aika paljon palautetta, että on palkattu paljon näyttelijöitä täältä pohjosesta.

Vikingsistä
Vaikka Jouko Ahola tapettiinkin pois jo noin kahden repliikin ja kolmen vilauksen jälkeen edellisissä jaksoissa, niin viime Vikings-jaksossa kuului joukkokohtauksessa huudettavan selvää Suomea "nyt tulee, nyt tulee", kun anglosaksit toivat lunnasrahoja viikingeille. Ihan historiallinen yksityiskohta, koska viikinkien joukossahan tiedetään olleen suomalaisia ja suomensukuisia enemmänkin.

Vaikka Jouko Ahola tapettiinkin pois jo noin kahden repliikin ja kolmen vilauksen jälkeen edellisissä jaksoissa, niin viime Vikings-jaksossa kuului joukkokohtauksessa huudettavan selvää Suomea "nyt tulee, nyt tulee", kun anglosaksit toivat lunnasrahoja viikingeille. Ihan historiallinen yksityiskohta, koska viikinkien joukossahan tiedetään olleen suomalaisia ja suomensukuisia enemmänkin.

Jep tuosta jo "keskusteltiin" tuossa Vikings -ketjussa

Ai että! Ensi jaksossa alkaa tapahtuun!

Voi prkl nyt alko vituttaan kun ei voi vielä katsoa tuota :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt täytyy sanoa, että mua tökki joku tässä 2. jaksossa. En mä oikeen tiedä, mistä se johtuu. Koko homma on levällään ja mun on vaikea sopeutua tuohon oikomiseen, kun se tuntuu niin brutaalilta. Theonilta muuten väsynyt suoritus tässä jaksossa. Ei näyttänyt ollenkaan siltä, että Theon kärsisi niin paljon, mitä oikeasti tuossa tilanteessa pitäisi.

Theon tulee kärsimään parin seuraavan kauden aikana ihan tarpeeksi, jos kirjojen mukaan mentäisiin orjallisesti niin hänestä ei näkyisi vilaustakaan - tuollainen käytäntö ei sovellu oikein televisioon.

Jep, hyvä sanoa näyttelijälle että katsotaan nyt sitten parin kauden jälkeen uudestaan, kun sua taas tarvitaan :lol2:

Toivoisin että jengi muutenkin osaisi hieman käsitellä niitä kirjoja erikseen, ja nauttia sarjasta muutenkin kuin kyttäämällä kaiken maailman eroavaisuuksia. Ihan sama kuin Antiikin taruista on välillä monia eri versioita, eikä niistä voi sanoa yhtä oikeaksi tai paremmaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom