Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Imo kolmas kausi on lähtenyt kiitämään ihan helvetillistä vauhtia vrt kirjaan. Tuntu et piti lukea 200 sivua kirjaa ennen kui davos pelastettiin saarelta johon meni tvssä 5min

Imo kolmas kausi on lähtenyt kiitämään ihan helvetillistä vauhtia vrt kirjaan. Tuntu et piti lukea 200 sivua kirjaa ennen kui davos pelastettiin saarelta johon meni tvssä 5min

Ja Sandor Gleganen vangitseminen tapahtui kirjassa varmaan vasta 600 sivun jälkeen, sarjassa jo toisessa jaksossa. Mutta kuten on jo todettu, siinä kirjassa tapahtuu niin paljon, että vaikea sitä kaikkea on tiivistää muutamaan jaksoon.

- - - Updated - - -

Ajat takaa sitä, että hbo maksaa sen 10e kuussa ja sillä ehtii katsoa 4 jaksoa. Mutta en maksaisi noin paljon, maksaisin euron jaksolta

No totahan mä ajoin takaa:)
Mun mielestä 2,5 euroa/jakso ei ole paha hinta. Jos menee elokuviin katsomaan 1,5 tunnin leffaa, saa pulittaa n. 10 euroa. Leffan vuokraaminen maksaa 4-5 euroa. 2,5 euroa tunnin mittaisesta jaksosta ei ole paljoa..

Kuten sanoin niin olen opiskelija joten pitää hieman säästellä. IMO hyvä hinta olisi se 99 senttiä kipale. 0,99€ näyttää kivemmalta kuin 2,50€ :D

Kuka voi vangita Hurtan???? Ei vittu mitä paskaa sen ois pitänyt tappaa tommoset pummit hetkessä.

Mahtava sarja, ei millään malta odottaa seuraavaa jaksoa. Koko tuotantokausi kerraallaan tämä pääsisi oikeuksiinsa.

Kuka voi vangita Hurtan???? Ei vittu mitä paskaa sen ois pitänyt tappaa tommoset pummit hetkessä.

Mahtava sarja, ei millään malta odottaa seuraavaa jaksoa. Koko tuotantokausi kerraallaan tämä pääsisi oikeuksiinsa.

Eikös Hurtta ollut nukkumassa humalaansa pois, kun se vangittiin.

69090_322818644487527_649221841_n.webp

Nyt täytyy sanoa, että mua tökki joku tässä 2. jaksossa. En mä oikeen tiedä, mistä se johtuu. Koko homma on levällään ja mun on vaikea sopeutua tuohon oikomiseen, kun se tuntuu niin brutaalilta. Theonilta muuten väsynyt suoritus tässä jaksossa. Ei näyttänyt ollenkaan siltä, että Theon kärsisi niin paljon, mitä oikeasti tuossa tilanteessa pitäisi.

Kolmannen kirjan 440. sivu menossa ja jännää on kyllä ollut tähän mennessä ja uskon että seuraava jakso voi tuoda jotain aika nannaa (parempi ois). Noh, tänäänhän sen näkee illemmalla.. ;)
Viime jakso oli kyllä kieltämättä hieman hitaammalainen, eikä mielestäni kovin paljon päässyt tapahtumaan, vaikka oikeasti kirjan mukaan olisikin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt täytyy sanoa, että mua tökki joku tässä 2. jaksossa. En mä oikeen tiedä, mistä se johtuu. Koko homma on levällään ja mun on vaikea sopeutua tuohon oikomiseen, kun se tuntuu niin brutaalilta. Theonilta muuten väsynyt suoritus tässä jaksossa. Ei näyttänyt ollenkaan siltä, että Theon kärsisi niin paljon, mitä oikeasti tuossa tilanteessa pitäisi.

Tuohon oli kasaantunut liikaa sarjaa varten keksittyä ja oiottua tavaraa yhteen jaksoon mun mielestä. Toi Theon-asetelma etenkin ihmetyttää. No, sittenhän sen näkee että miten toteuttavat.

Mitä vittua, joku torrentin tekijä oli tehnyt kevyen källin, ja vikassa kohtauksessa alkoi vaan joku paska rokkibiisi soimaan :D

Sinne meni nyt Jaimen miekkamestaruus sitten. Nyt on tosi hajanaista ollut pari jaksoa, kymmentä eri tarinaa koko ajan. Danin pisteet laski silmissä kun aikoo oman poikansa myydä :(

Juu saa nähä mitä tuolle lohikäärme kaupalle käy. Muuten kaveri sano tänää, että jos tykkää GoT:ista niin kannattaa kattoa semmosta ohjelmaa kuin Vikings. Alko jenkeissä kuukaus sit ja on kanssa todella hyvä. Myös HBO sarja.

Juu saa nähä mitä tuolle lohikäärme kaupalle käy. Muuten kaveri sano tänää, että jos tykkää GoT:ista niin kannattaa kattoa semmosta ohjelmaa kuin Vikings. Alko jenkeissä kuukaus sit ja on kanssa todella hyvä. Myös HBO sarja.

Toi Vikings ei muistaakseni oo HBOn ohjelma. Oliskohan ollu History Channelin tai jonkun vastaavan. Mutta sen kuitenkin näkee tuolta HBO Nordicista.

Ei oo kyl nytten oikeen vakuuttanut nää kolme ekaa jaksoa. Oiottu kirjaa ihan liikaa, ja justiinsa toi Theon pääs kyllä aivan liian helpolla mikäli nyt pakenee, mitä ei kyllä oikeasti käynyt. Mut jakson paras kohtaushan oli just teatraalinen istuutuminen Tywinin pöytään ja ne tuolin raapimiset yms, Tyrion hoitaa!

Joo kannattaa ehottomasti tsekata Vikings, ihan loistava sarja. Jouko Ahola näyttelee siinä pienen roolin. :)

On saanut siitä aika paljon palautetta, että on palkattu paljon näyttelijöitä täältä pohjosesta.

Jos jossakin on oikeasti telkkarisarjan tekijät onnistuneet niin Tyrionissa. Sen sijaan tämä oikominen on kyllä nyt niin vitun vauhdikasta. Kuvaavaa, että aiempiin tuotantokausiin on käytetty yksi n. 600 sivuinen kirja, mutta tähän kauteen on tällä tahdilla mahdutettu 2 kpl 750 sivuista kirjaa.

No, kirjoja lukemattomat kyllä yllättyvät tulevissa jaksoissa oikein toden teolla..

Eihän tämä kolmoskausi kyllä ole iskenyt samallalailla kuin aikaisemmat. Aikaisemmat kaudet olen katsonut lukematta kirjoja etukäteen, ja koko ajan semmonen fiilis että sarjassa kaikki siisteimmät uudet hahmot paljon tylsempiä kuin millaiseksi päässäni ne ajattelin. (Unsulliedit vääränlaisia, Vargo Hoat ei sössötä, Tormund Giantsbane, jne..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom