Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Imo kolmas kausi on lähtenyt kiitämään ihan helvetillistä vauhtia vrt kirjaan. Tuntu et piti lukea 200 sivua kirjaa ennen kui davos pelastettiin saarelta johon meni tvssä 5min
Ajat takaa sitä, että hbo maksaa sen 10e kuussa ja sillä ehtii katsoa 4 jaksoa. Mutta en maksaisi noin paljon, maksaisin euron jaksolta
Kuten sanoin niin olen opiskelija joten pitää hieman säästellä. IMO hyvä hinta olisi se 99 senttiä kipale. 0,99€ näyttää kivemmalta kuin 2,50€ :D
Kuka voi vangita Hurtan???? Ei vittu mitä paskaa sen ois pitänyt tappaa tommoset pummit hetkessä.
Mahtava sarja, ei millään malta odottaa seuraavaa jaksoa. Koko tuotantokausi kerraallaan tämä pääsisi oikeuksiinsa.
Nyt täytyy sanoa, että mua tökki joku tässä 2. jaksossa. En mä oikeen tiedä, mistä se johtuu. Koko homma on levällään ja mun on vaikea sopeutua tuohon oikomiseen, kun se tuntuu niin brutaalilta. Theonilta muuten väsynyt suoritus tässä jaksossa. Ei näyttänyt ollenkaan siltä, että Theon kärsisi niin paljon, mitä oikeasti tuossa tilanteessa pitäisi.
Juu saa nähä mitä tuolle lohikäärme kaupalle käy. Muuten kaveri sano tänää, että jos tykkää GoT:ista niin kannattaa kattoa semmosta ohjelmaa kuin Vikings. Alko jenkeissä kuukaus sit ja on kanssa todella hyvä. Myös HBO sarja.
Joo kannattaa ehottomasti tsekata Vikings, ihan loistava sarja. Jouko Ahola näyttelee siinä pienen roolin.