Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon tilannut omani bookplussalta. Tarkemmin sanottuni siis kaksi ensimmäistä, kun kerään omiani kovakantisina ja lankasidottuna versioina, eikä niitä versioita ole vielä enempää julkaistu. Loput olenkin sitten varaillut ja lainannut kirjastosta. Muutenkin sitä laitosta ahkerasti käytän.
Edit: Niin ja siis sarjahan perustuu siis Tulen ja jään laulu -nimiseen kirjasarjaan, ei niin että sarjasta on tehty kirjoja.
Edit: Niin ja siis sarjahan perustuu siis Tulen ja jään laulu -nimiseen kirjasarjaan, ei niin että sarjasta on tehty kirjoja.
Se on suomeksi Tulen ja jään laulu. ;) Ihan siis suomennettu noin. Sointuuhan se noin paremmin suomeksi, kun taas enkuksi paremmin toisin päin. Sua on siis näpäytetty väärin. :D
Se on suomeksi Tulen ja jään laulu. ;) Ihan siis suomennettu noin. Sointuuhan se noin paremmin suomeksi, kun taas enkuksi paremmin toisin päin. Sua on siis näpäytetty väärin. :D
Lueskelin noita casting-juttuja, ja Roose Boltonin kohdalla ihmettelin, että eikö se äijä muka ollut jo siinä sarjassa, kun mulla oli niin selkeä mielikuva siitä, miltä ko. henkilö näytti. Ilmeisesti ei sitten. Mutta jotenkin mulle tuli Roosesta aina voimakkaasti mieleen tämä mies: