Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääks ottaa HBO kanava et näkee nää ensihädässä?
Lukekaa kirjat, niin ei tarvi vinkua. Ylivertaista viihdettä vrt. tv- sarjaan.
Tuskin tulee 3. kausi YLEltä tämän vuoden puolella. HBO Nordicilta noi näkyy 1.4. alkaen, eli lähes samaan aikaan kuin Jenkeissäkin.
Laitoin kyselyä ylelle ja näinhän sieltä vastattiin:
Kiitos yhteydentotosta. Valitettavasti kolmannen tuotantokauden jaksojen esitysaika ei ole vielä tiedossa. Sopimuskautemme alkaa vasta tämän vuoden lopussa, joten ainakaan ennen ensi vuotta emme voi sitä esittää.
Ihmetyttää tuollaiset sopimukset. Saako ne halvemmalla vai mikä tuossa on? Tosi järkevää hankkia esitysoikeudet ja näyttää sarjat sit vuoden päästä. Sama taitaa olla Boardwalk Empiren kanssa. Pitäneekö piruvie tilata se Hbo itekki. Kirjat olen kyllä lukenut onneksi jo.
Ajatushan on nimenomaan myydä sarjat kalliimmalla maksukanaville, kuten C More. Tai sitten nettitarjontaan Netflixilleai muille. Sen jälkeen saattaa tulla vielä ulos dvd:t ja blu-rayt ja vasta tämän jälkeen sarja rahastetaan viimeisen kerran yleisiltä kanavilta.
Nonni, vihdoin saatu kakkoskirja luettua ja nyt pääsee lukemaan kolmatta ilman että tarkalleen tietää mitä tapahtuu. Kun aikaisemmin on tullut tsekattua 1. ja 2. kausi ennen kirjan lukemista. Mietinpä tuossa juuri yksi päivä, että mitenköhän oisin itse päässäni kuvitellut hahmot, ulkonäöllisesti siis, ellei olisi katsonut sarjaa ennen lukemista. No mutta sillehän ei voi enää mitään...paitsi todettava, että alle kuukausi kolmannen kauden aloitukseen. :dance:
Mulla tismalleen sama tilanne. Kolmatta kirjaa luettu n. 100 sivua. Ja tän aion lukea ennen kuin aloitan sarjan 3. kauden katsomisen. 1. ja 2. kauden katsoin ensin sarjasta ja sitten vasta luin kirjat.
Onkos TV-sarjan 3. kausi tehty tosta koko kolmannesta kirjasta vai tuosta "puolikkaasta" kirjasta?