Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nonni, vihdoin saatu kakkoskirja luettua ja nyt pääsee lukemaan kolmatta ilman että tarkalleen tietää mitä tapahtuu. Kun aikaisemmin on tullut tsekattua 1. ja 2. kausi ennen kirjan lukemista. Mietinpä tuossa juuri yksi päivä, että mitenköhän oisin itse päässäni kuvitellut hahmot, ulkonäöllisesti siis, ellei olisi katsonut sarjaa ennen lukemista. No mutta sillehän ei voi enää mitään...paitsi todettava, että alle kuukausi kolmannen kauden aloitukseen. :dance:

Kolmas kirja on se paras, nauti. :)

Sattuu juuri pääsiäislomalle tuo 3. kauden alku, niin ehtii vetää vielä vaikka 1. & 2. kauden maratonin ennen 3. kautta. Alkaa kyllä jo kuumottaa, pakko kyllä jossain vaiheessa aloittaa niiden kirjojen lukeminen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No voihan vitura.. pitänee venailla niin kauan et saa kattoo ne kaikki putkeen, pidän "leffamaisesta" kokemuksesta eli sellaisesta 10tuntisesta maratonista ennemmin kuin viikon välein hieman kurkistellen.

Lukekaa kirjat, niin ei tarvi vinkua. Ylivertaista viihdettä vrt. tv- sarjaan.

Luo GoT-kirjaketju ja mene sinne viisastelemaan. En uskalla plärätä tätä ketjua taakse päin, jos siellä tosiaan joku spoileri on irrallaan. Ilikan kirous on sen verran voimakas, että en ota riskiä.

E: Jaa, semmonen kirjaketju vissiin on jo. Iski kauhia, yleinen, spoileripelko. Spoileri vaanii jo klikkauksen takana!

Voisi nuo kirjat lukeneet henkilöt painua esimerkiksi hevon vittuun tästä threadista. Spoilaannuin itsekin yhdestä kohdasta tuolla.

Tämä threadi on Game Of Thrones HBO:n sarjaan.

Perustakaa oma threadi siitä kirjasta niin kuin muillakin järkevillä forumeilla ja jatkakaa siellä.

Ja moderaattorit voisi siivota nuo kirja-osiot koko threadista pois mun mielestä

Tuli vahingossa luettua spoileri eräällä toisella foorumilla Starkin suvun vaiheista sarjan kolmannessa kirjassa. Olin justiinsa alottelemassa kolmatta kirjaa ja bam, spoiler. Ei vituttanut. Muuten odotan innolla kolmatta kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse tuli tilattua HBO kanava. Sarja pitäs olla nähtävissä 24h jenkki ensi-illan jälkeen suomi teksteillä.
Ja saapahan katsella sit myös True Bloodinkin.
Itse kyllä pärjäis ihan ilman tekstityksiä ja netistä ladattuna, mutta eukko ei ja jaksa kuunnella sen motkotusta :) :)

Tuskin tulee 3. kausi YLEltä tämän vuoden puolella. HBO Nordicilta noi näkyy 1.4. alkaen, eli lähes samaan aikaan kuin Jenkeissäkin.

Laitoin kyselyä ylelle ja näinhän sieltä vastattiin:

Kiitos yhteydentotosta. Valitettavasti kolmannen tuotantokauden jaksojen esitysaika ei ole vielä tiedossa. Sopimuskautemme alkaa vasta tämän vuoden lopussa, joten ainakaan ennen ensi vuotta emme voi sitä esittää.

Ihmetyttää tuollaiset sopimukset. Saako ne halvemmalla vai mikä tuossa on? Tosi järkevää hankkia esitysoikeudet ja näyttää sarjat sit vuoden päästä. Sama taitaa olla Boardwalk Empiren kanssa. Pitäneekö piruvie tilata se Hbo itekki. Kirjat olen kyllä lukenut onneksi jo.

Laitoin kyselyä ylelle ja näinhän sieltä vastattiin:

Kiitos yhteydentotosta. Valitettavasti kolmannen tuotantokauden jaksojen esitysaika ei ole vielä tiedossa. Sopimuskautemme alkaa vasta tämän vuoden lopussa, joten ainakaan ennen ensi vuotta emme voi sitä esittää.

Ihmetyttää tuollaiset sopimukset. Saako ne halvemmalla vai mikä tuossa on? Tosi järkevää hankkia esitysoikeudet ja näyttää sarjat sit vuoden päästä. Sama taitaa olla Boardwalk Empiren kanssa. Pitäneekö piruvie tilata se Hbo itekki. Kirjat olen kyllä lukenut onneksi jo.

Muutenkin suomalaiset tv kanavat kusee omaan pakkiinsa kun mennee aina niin helvetin kauan,että tulee suomee joku sarja. Sitten ihmetellään, miksi porukka lataa netistä sarjat ja leffat.

Ajatushan on nimenomaan myydä sarjat kalliimmalla maksukanaville, kuten C More. Tai sitten nettitarjontaan Netflixilleai muille. Sen jälkeen saattaa tulla vielä ulos dvd:t ja blu-rayt ja vasta tämän jälkeen sarja rahastetaan viimeisen kerran yleisiltä kanavilta.

Ajatushan on nimenomaan myydä sarjat kalliimmalla maksukanaville, kuten C More. Tai sitten nettitarjontaan Netflixilleai muille. Sen jälkeen saattaa tulla vielä ulos dvd:t ja blu-rayt ja vasta tämän jälkeen sarja rahastetaan viimeisen kerran yleisiltä kanavilta.

Itseasiassa tuo menee enemmänkin maksukanavat -> dvd/br -> yleiset kanavat/netin suoratoistopalvelut.
Jostain luin, että ainakin kakkoskauden kanssa Ylellä oli oikeudet näyttää tuo 9kk USA:n ensiesityksen jälkeen.

Nonni, vihdoin saatu kakkoskirja luettua ja nyt pääsee lukemaan kolmatta ilman että tarkalleen tietää mitä tapahtuu. Kun aikaisemmin on tullut tsekattua 1. ja 2. kausi ennen kirjan lukemista. Mietinpä tuossa juuri yksi päivä, että mitenköhän oisin itse päässäni kuvitellut hahmot, ulkonäöllisesti siis, ellei olisi katsonut sarjaa ennen lukemista. No mutta sillehän ei voi enää mitään...paitsi todettava, että alle kuukausi kolmannen kauden aloitukseen. :dance:

Mulla tismalleen sama tilanne. Kolmatta kirjaa luettu n. 100 sivua. Ja tän aion lukea ennen kuin aloitan sarjan 3. kauden katsomisen. 1. ja 2. kauden katsoin ensin sarjasta ja sitten vasta luin kirjat.

Onkos TV-sarjan 3. kausi tehty tosta koko kolmannesta kirjasta vai tuosta "puolikkaasta" kirjasta?

Mulla tismalleen sama tilanne. Kolmatta kirjaa luettu n. 100 sivua. Ja tän aion lukea ennen kuin aloitan sarjan 3. kauden katsomisen. 1. ja 2. kauden katsoin ensin sarjasta ja sitten vasta luin kirjat.

Onkos TV-sarjan 3. kausi tehty tosta koko kolmannesta kirjasta vai tuosta "puolikkaasta" kirjasta?

Koko kolmatta kirjaa ei saa mitenkään mahdutettua yhteen kauteen, joten tuo kolmoskausi ainakin ymmärtäni mukaan kattaa hieman yli puolet kolmoskirjasta sekä jos en tuota traileria aivan väärin tulkinnut niin jonkin verran myös neloskirjan tapahtumia, jotka ajallisesti sijoittuvat kolmoskirjan kohdalle (Iron Islandsien tapahtumia).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom