Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vieläkin ottaa pattiin ton 10-jakson näkemättömyys.
Jostain kumman syystä Canal analilta pistetty nauhoitus ei taaskaan napsahtanut kohdilleen.
Pitää varmaan ens kerralla tarkistaa se aika siitä ajastuksesta !

Oliko tuo 10. jakso nyt 2. kauden viimeinen? Mulla ottaa päähän Canal analin tekstitykset jotka ovat suurimman osan ajasta pitkin v***ua, onko muilla ollut samaa ongelmaa vai onko mulla vain paskat vehkeet?

Samat ongelmat Canalin kanssa täälläkin.
Lisäksi kuvanlaatu oli niin paskaa, että mieluummin latasin jaksot ja katsoin koneen näytöllä hyvällä laadulla.

Kellään Oulun seudulla myynnissä kirjoja? Mieluiten kaksi ensimmäistä, mutta jos kolmaskin löytyy niin voin senkin ostaa. Jos ei löydy, niin ei kai se auta kuin lähtä käymään kirjastossa tai kirjakaupassa :)

Oliko tuo 10. jakso nyt 2. kauden viimeinen? Mulla ottaa päähän Canal analin tekstitykset jotka ovat suurimman osan ajasta pitkin v***ua, onko muilla ollut samaa ongelmaa vai onko mulla vain paskat vehkeet?

Joo tuo tekstitys homma on aivan uskomaton canalilla, oli pari kk käytössä canali ja nehän heiluu laidasta laitaan ne tekstitykset, eihän siitä pysty mitään kattomaan. onneks loppu sekin tilaus.

Varmaan pitää ostaa joku kalliimpi versio että saa tekstit kohalleen.

Canalin tekstitykset ei nyt hirveästi haittaa, kun sieltä ei tule MITÄÄN UUTTA PERKELE. Ensi-iltaleffana tulee joku elokuva minkä katsoin ensi-iltana samalta kanavalta puoli vuotta sitten.

Hei haluisko joku ostaa multa ykköskauden kirjan? On ihan tuliterä ja koskematon - ostin alkukesästä samanlaisen reissua varten vaan ja nyt kesän lopulla ostinkin sitten koko kirjasarjan, jossa mukana tietty tuo eka kirja. Sitä kun en tarvitse, niin joutaa jonnekin uuteen kotiin. :)

Kiinnostuneet laittaa profiiliin viestiä tai privalla, katellaan siitä sitten sähköpostiosoitteet tarkemmin.

e. Hups, meinasi jäädä yksi oleellinen asia kertomatta, nimittäin kirja on enkunkielinen. :)

Kaveri kertoi että Bloodhound Gang - The Bad Touch- biisissä esiintyy Tyrion Lannyster. SIIS HÄH?!. Heti vaan tubesta video pyörimään ja perk siellähän se esiintyy miimikkona.
( Turhaa simppeli tietoa, anteeksi jos vanha tieto)

3. kausi starttaa Yhdysvalloissa 31.3.2013. Vieläkin pitkä aika odottaa :/
Ja YLE taas alkaa näyttää 2. kautta 7.2.2013. Laskinkohan nyt oikein että 7 jaksoa ehtii kerrata YLE:ltä ennenkuin uudet alkaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Jokohan ennen tuota maaliskuuta tulisi vähän alas tuo kakkoskauden blu-ray -hinta.

Hittolainen, ois vielä tuo kakkoskirja pahasti kesken ja pitää ruveta sitä ahmimaan pikku hiljaa loppuun jos vaikka ehtisi kolmosta aloitella ennen uutta kautta.

Pahus kun tuntuu pitkältä odottavan aika. Oli pakko ostaa kesällä House Targaryen fanipaita lievittämään vieroitusoireita.

^Kerro kerro!

Oletteko ruvenneet kannattamaan jotain poppoota? Itse huomasin jossain vaiheessa kannattavani Targaryenin joukkuetta samaan tapaan, kuin lätkäjoukkuetta. Se mimmi on niin hot ja luopioritari kaverikortti kourassaan surullisen herkullinen apuri. Mutta ennenkaikkea niillä on LOHIKÄÄRMEET! Fire and blood 4ever!!! :hyper:

Lannisterit :rock:

tywin-lannister.webp

Kaksi ekaa kirjaa luettu nyt 4 viikossa. Tää on paras sarja koskaan. :D Arya, Tyrion, Sandor Clegane, Jon Snow ovat parhaiten kirjoitetut hahmot.

"Laula nyt laulusi pikku lintu"...

Oletteko ruvenneet kannattamaan jotain poppoota? Itse huomasin jossain vaiheessa kannattavani Targaryenin joukkuetta samaan tapaan, kuin lätkäjoukkuetta. Se mimmi on niin hot ja luopioritari kaverikortti kourassaan surullisen herkullinen apuri. Mutta ennenkaikkea niillä on LOHIKÄÄRMEET! Fire and blood 4ever!!! :hyper:

Ei ehkä yksittäistä poppoota, mutta all hail Tyrion Lannister & Jon Snow!

Suositut

Back
Ylös Bottom