Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oletteko ruvenneet kannattamaan jotain poppoota? Itse huomasin jossain vaiheessa kannattavani Targaryenin joukkuetta samaan tapaan, kuin lätkäjoukkuetta. Se mimmi on niin hot ja luopioritari kaverikortti kourassaan surullisen herkullinen apuri. Mutta ennenkaikkea niillä on LOHIKÄÄRMEET! Fire and blood 4ever!!! :hyper:

Kyllä mä eniten olen Starkin naisia, mutta herkullisia hahmoja on niin paljon, että vaikea olla kokonaan kenenkään puolella. Sarjaahan mä en ole katsonut kuin vasta ekan kauden, mutta kirjat on melkein luettuna, joten niiden perusteella fanitan. Lempparihahmoja on tällä hetkellä Jon Snow (:haart:), Arya ja Tyrion. Jaime ja Dany on myös kärkijoukoissa. :)

Edit: Ja niitä hurjasusia fanitan!

Olenko ainoa, joka voisi ihan mieluusti pikkuisen läpsiä sitä Jon Snowia nekkuun?

Olenko ainoa, joka voisi ihan mieluusti pikkuisen läpsiä sitä Jon Snowia nekkuun?

Et ole. Toivon sydämen pohjasta, että Siperia opettaa kunnolla sitä nillittäjää kolmoskaudella. Sansa ja Jon Snow on ärsyttävimmät hahmot koko sarjassa. Joffreyn jälkeen tietysti.

You don't know nothing. :D

Sansan päätä voisi kyllä hiukan huljuttaa likaisessa vessanpytyssä.

Jon Nietos ei oikein sovellu sarjaan koska kirjoissa suurin osa monologista on hänen pään sisällään käytyä. Kannattaa lukea kirjatkin niin hahmostaa paljon paremman kuvan.

EDIT: Se on btw 'you know nothing'. ;)

EDIT: Se on btw 'you know nothing'. ;)

Niin muuten onkin. :D Yritän pelastaa kasvoni sillä että olen pääsääntöisesti lukenut suomeksi nuo kirjat. :D:nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parhaat hahmot ovat tietenkin Jaime ja Tyrion sekä Arya. Sivuhahmoista erityismaininnan ansaitsee Boltonin äpärä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivottavasti eivät oo muuttanu Dannyn pukeutumista noista kirjoista :kuola:

ZansW.jpg

Kyllä meinaa tulla pissa housuun kun venailen Ciarán Hindsin Mance Rayderia.

Kolmas kirja yli puolenvälin.. Voi jeesus että odotan että näkee ruudulla edes osan noista tapahtumista. En kyllä muista milloin oisin ollut näin innoissaan mistään kirja/tv-sarjasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom