Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täytyy kyllä sanoa että jostain syystä Daeneryksesta on tullu mun lempihahmo tän sarjan aikana, jostain syystä hahmokehitys on ollut ihan loistavaa vaikka alussa olikin vain myyntivälineenä.

kylläpä jäi cliffhangeriin, miten sitä jaksaa melkein vuoden odotella. Vähän oli tämä kakkoskausi mielestäni huonompi kuin ykkönen, jotenkin tuntui enempi poukkoilevan ja vähän keskeneräiseksi jäi, johtunee varmaan siitä että paljon asioita on skipattu? Esimerkiksi miksi Sansa ei lähde menee kings landingista vaikka mahdollisuuksia olisi ollut useita.

pitää varmaan nyt lukasta tuo ykös ja kakos kirja pois alta :)

Täytyy kyllä sanoa että jostain syystä Daeneryksesta on tullu mun lempihahmo tän sarjan aikana, jostain syystä hahmokehitys on ollut ihan loistavaa vaikka alussa olikin vain myyntivälineenä.

Mua taas ei kiinnosta tuon naisen menemiset ja tulemiset yhtään. En sen kummemmin rupea kirjoja spoilaamaan, mutta sekä niiden että sarjan perusteella Tyrion Lannister on hahmona jotakin niin mahtavuutta. Hitto, että osaan odottaa kolmoskautta, kun noin suunnilleen osaa jo sanoa mitä kaikkea kivaa ja jänskää tulee tapahtumaan ja kuinka jotkut kirjan jutut saadaan käännettyä mukaan sarjaan!

Kakkoskauden päätösjakso oli about yhtä tyydyttävä kuin olisi ollut viikon vetämättä hanskaan ja sitten nainen kävis lipasemassa nuppia ja sit sanois, että "Tuun takas 10kk päästä."

Mulla kävi mielessä että toi Jaqen H'ghar olisi Aryan "tanssiopettaja" Syrio Forel. Jaqen oli suuntaamassa samaan suuntaan mistä Syrio kotoisin, puhuu hieman samalla tavalla ja välittää Aryasta. Osas jopa muuttaa ulkonäköönsä. Olis ihan uskottavaa että Syrio olis vangittu sillon siellä king'slandissa ja pistetty mustiin.

Muistaako kukaan sen uutta nimeä?

Kakkoskauden päätösjakso oli about yhtä tyydyttävä kuin olisi ollut viikon vetämättä hanskaan ja sitten nainen kävis lipasemassa nuppia ja sit sanois, että "Tuun takas 10kk päästä."

Seitsämän kirjaa tästä tulee yhteensä, viisi vissiin jo ulkona. Eli turha odottaa ensikaudellakaan mitään tyydyttävää päätöstä;)

Heh. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061415707282_ul.shtml

"Republikaanit vaativat Game of Thronesin boikottia, kun entisen Yhdysvaltain presidentin George W. Bushin "mestattua päätä" käytettiin tv-sarjan kohtauksessa."

"Myös ohjelman luojat David Benioff ja D. B. Weiss pahoittelivat tapausta.

Benioff ja Weiss ovat sanoneet, että kohtaus ei ollut poliittinen kannanotto. He vaan käyttivät kohtauksessa päätä, joka sattui löytämään tuotantoyhtiöltä."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ollut kyllä kakkoskausi niin hyvä kuin eka. Liikaa kiinnostavia hahmoja tapettiin jo ekalla kaudella.

Jos luulet että nyt on tapettu paljon hahmoja. Suosittelen lopettamaan sarjan katsomisen :)
Ja ihan oikeasti, spoiler tagit koskee viimesintä kirjaa, älkää lukeko jos ette halua pahoja spoilauksia.
Itse sain luettua A Dance with Dragons ja jumalauta, siellähän tapettiin melkein kaikki... Jaime jossain huitsin nevadassa. Jon Snow hengiltä, Stannis hengiltä? Dornen prinssi hengiltä. eihän siellä ole kohta ketään hengissä

Olen kokenut paljon ahaa-elämyksiä nyt viime aikoina, kun olen aloittanut ensimmäisen kirjan lukemisen. Siihen päälle kun katsoin vielä vähän noita ekan kauden ekoja jaksoja, niin voi pojat mitä juttuja oonkaan missannut. Niin paljon sellaista pientä infoa, joka oikeasti on aika mielenkiintoista huomata. En halua tähän spoilata niistä mitään, mutta voi että odotan sitä hetkeä kun asiat alkaa oikeasti paljastumaan.

Green eyes.

On kyllä pirun mielenkiintoinen kokemus tämä sarja äänikirjoina. Sitä kun on muodostanut jonkun kuvan ensin lukiessa, sitten sarjan kautta on tietty tulkinta hahmoista. Äänikirjoissa, joissa lukijana on muistaakseni Roy Dotrice, Jaime, Varys ja Jorah ovat pultsareita. Varysilla lisäksi mällit suussa. Tsiisus.

Jos luulet että nyt on tapettu paljon hahmoja. Suosittelen lopettamaan sarjan katsomisen :)
Ja ihan oikeasti, spoiler tagit koskee viimesintä kirjaa, älkää lukeko jos ette halua pahoja spoilauksia.
Itse sain luettua A Dance with Dragons ja jumalauta, siellähän tapettiin melkein kaikki... Jaime jossain huitsin nevadassa. Jon Snow hengiltä, Stannis hengiltä? Dornen prinssi hengiltä. eihän siellä ole kohta ketään hengissä

Luulen että Melisandre herättää Jon Snow'n vielä henkiin. Veikkaan että Jon on se ennustettu Azor Asshai (miten nyt kirjoitetaankaan).

Meinasin ostaa nuo kirjat kunnes huomasin, että ne oli 30e kappale:wtf: Onneksi nuo englanninkieliset versiot ovat sentään halvempia, saa kaikki 5 pehmeäkantisina halvemmalla..

Valtaistuinpeli, Miekkamyrsky 1 & 2 ois myynnissä pehmeäkantisena. Pari kuukautta vanhoja, eli hyvässä kunnossa. Hinta 25e + toimituskulut, tai nouto Oulusta.

edit suomennettuja

Meinasin ostaa nuo kirjat kunnes huomasin, että ne oli 30e kappale:wtf: Onneksi nuo englanninkieliset versiot ovat sentään halvempia, saa kaikki 5 pehmeäkantisina halvemmalla..

Itse hain tänään kaikki viisi kirjaa (pehmeäkantisina, englanninkielisinä) yhtenä pakettina, hintaan 32,95€ :) Ja jottei kukaan nyt ymmärtäisi väärin, kirjat olivat siis jokainen erikseen jonkinlaisessa pahvi''paketissa''.
Ensimmäisen tuotantokauden katsoneena polttelee jo sormissa päästä lukemaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom