Galluptoiminto pakkotoistolle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Failure

Banned
Ei oikein kuulu tänne Treeni-osioon, mutta en keksinyt mitään muutakaan järkevää osiota. Olisko mahdotonta saada Pakkotoisto.comin foorumille jokin galluptoiminto? Siten siis, että tavallisen threadin tilalle voisi käyttäjä tehdä Poll-tyyppisen threadin ja määrittää itse vastausvaihtoehdot, voisi sitten kysellä mitä ikinä mieleen juolahtaa. Tai mahdollisesti niin, että pollit hyväksyttäisiin moderaattoreiden toimesta, sen jälkeen kun käyttäjä on ehdottanut pollia. Esimerkkejä kysymysaiheista:

Seuraatko Gymlogeja? Kyllä/En/Satunnaisesti
Monijakoisella treenaat? 1/2/3/4/5/6...
Oletko naturaali? Kyllä/En
Montako minuuttia keskimääräinen treenisi kestää? Sitten vaihtoehtoja esim. 40/50/60 min jne..
Treenaatko forkut erikseen? Kyllä/En
Treenaatko epäkkäät erikseen? Kyllä/En
Käytätkö vetoremmejä? Kyllä/En
Suosimasi lisäravinnemerkki? Listaa merkeistä
Treenaatko yksin vai treenikaverin kanssa? Yksin/Kaverin kanssa/Vaihtelee
Kilpailetko jossakin bodylajissa? Kyllä/En/En enää/Tähtään kisoihin
Yhteistuloksesi voimanostossa 10 kilon tarkkuudella?

Jne... Pollin tulokset näkyisi aloitusviestin yläpuolella, alla sitten aiheesta vapaamuotoista keskustelua kuten muissakin threadeissa. Nuo keksimäni kysymysaiheet olivat vain heittoja, parempia varmasti keksisi moni. Tuollainen tilastotieto kiehtoo ainakin itseäni, jos on paljon vastaajia niin palkeista voisi sitten saada paljon infoa, verrattuna siihen että on näitä listausthreadeja, missä kysellään samantyylisiä asioita ja jokainen kirjoittaa yksittäin vastauksensa.

Olisko sellanen imelä "päivän/viikon gallup" mistään kotoisin? Käyttäjät ehdottais niitä ja järkevimmästä valittais yksi kysely päivän/viikon ajaksi.

Jos gallupit ois reenaamiseen liittyviä niin viikkogallupeillakin alkas ideat loppumaan.. 52 eri galluppia vuodessa joiden pitäs edes jollain tasolla kiinnostaa? En usko että onnistuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisiko sitten mahdollista tehdä kokonaan oma osio gallupeille ja vain VIPeille oikeus tehdä gallupit, vaikka kaikki niitä saisi lukea. Voisi poistaa sitä trolliutta jos vaan vipit voivat tehdä niitä.

Treenijako ois kyllä mielenkiintoinen. Onhan tuosta ketju, mutta ei oikein saa kuvaa kun vaan selaa sitä läpi.

Mulla ois gallup ehdotus:

Mikä on Miken meisselin pituus:

a. 20 cm
b. 30 cm
c. 40 cm

Sitten asetat ehdoiksi että jos jättää vastaamatta galluppiin, instant bannit. Parin kuukauden päästä sinulla on luotettavaa testitulosta siitä että meisselisi on vähintään 20 cm pitkä.

Ps. Pliis ei banneja näistä minun "hauskoista" jutuista

Mulla ois gallup ehdotus:

Mikä on Miken meisselin pituus:

a. 20 cm
b. 30 cm
c. 40 cm

Sitten asetat ehdoiksi että jos jättää vastaamatta galluppiin, instant bannit. Parin kuukauden päästä sinulla on luotettavaa testitulosta siitä että meisselisi on vähintään 20 cm pitkä.

Ps. Pliis ei banneja näistä minun "hauskoista" jutuista

Vain minä ja modet voi tehdä galluppeja. Joskus se oli kaikille, mutta sen arvaa mihin se johti. Galluppeja tuli ihan helvetisti ja loppujen lopuksi kyseltiin melkein jo mulkun pituuksia. Ihan naurettavan paska toiminto jos se annetaan kaikille.

Oletan, että tuo sinunkin hauska ehdotus kuuluu tuohon tyhmien ajatusten kategoriaan. Joten tuskimpa nyt tätäkään tulee...

Seuraatko Gymlogeja? Kyllä/En/Satunnaisesti
Monijakoisella treenaat? 1/2/3/4/5/6...
Oletko naturaali? Kyllä/En
Montako minuuttia keskimääräinen treenisi kestää? Sitten vaihtoehtoja esim. 40/50/60 min jne..
Treenaatko forkut erikseen? Kyllä/En
Treenaatko epäkkäät erikseen? Kyllä/En
Käytätkö vetoremmejä? Kyllä/En
Suosimasi lisäravinnemerkki? Listaa merkeistä
Treenaatko yksin vai treenikaverin kanssa? Yksin/Kaverin kanssa/Vaihtelee
Kilpailetko jossakin bodylajissa? Kyllä/En/En enää/Tähtään kisoihin
Yhteistuloksesi voimanostossa 10 kilon tarkkuudella?

Ja nämä kiinnostavat sinua koska....?

Gallupit on kivoja! Mielestäni tuo aloituspostinkin ehdotus on hyvä. Sitten vielä: sisältyykö treeniohjelmaasi penkki (ja erikseen mave)? Syötkö päivittäin maitorahkaa? Tiedätkö joka päiväisen energiansaantisi sadan kalorin tarkkuudella? Voima vai liha? Bulkki ja dieetti, vai maltilliset plussat? Venytteletkö? Laitatko painot tankoon suuruus järjestyksessä? Tanko vai käsipaino? Juotko palkkaria? Teetkö aerobisia muuten kuin dieetillä?

Ja nämä kiinnostavat sinua koska....?

Onko jokainen ketju pakkiksella 100% informaatiota ja 0% viihdearvoa? Itseäni kiinnostaa monenlainen tilastotieto. Miksi tuolla on esimerkiksi vammainen ketju missä kysellään ihmisten treeneihin käyttämää aikaa ja treeneihin käyttämää jakoa (ja ihmiset vastailee siihen ihan muna pystyssä sen vammaisuudesta huolimatta), kun samaa voisi kysyä järkevästi VAIN gallupmuodossa, niin että sillä olisi edes jotakin informaatioarvoa?

Jos vanhoja modejen tekemiä gallupeja on jossakin, niin pääseekö niiden tuloksia selaamaan jostakin?

Esimerkiksi tuolla ketjussa missä käsitellään negatiivisia kokemuksia saliharrastukseen liittyen, käy ilmi että aika monelle ollaa tultu haastamaan riitaa enemmän sen jälkeen kun on palaa kertynyt (itselleni myös). Siinä olis esimerkiksi ihan kiinnostava gallup, onko riidanhaastajat lisääntynyt punttisalilla käymisen johdosta, kyllä vai ei. En ole edes tajunnut ennen että kyse on jostakin ilmiöstä, olen ajatellut olevani vain huono-onninen. Luettuani ketjua tajuan, että juntit todella ärsyyntyvät lihaksista ja haluavat sen takia haastaa flaidikseen, eikä se ole vain jotakin mikä on tapahtunut minulle. Ilmiön laajuus olisi hauska selvittää.

Huom, paino sanalla hauska. Ei sillä ole mitään väliä, miten laaja ilmiö se on, kuten ei yli puolella tälle foorumille kirjoitettavasta paskasta.

Pitäskö kuitenkin nyt lähteä tässä järkevästi liikkeelle ja tehdä ensin gallup että kiinnostaako enemistöä gallupit. Että kannattaako edes tehdä gallupeja jatkossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom