Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Tietäjä

Banned
Tuli tässä juuri mieleen että paljon ihmiset käyttävät rahaansa lisäravinteihinsa kuukaudessa tai jopa vuodessa? Joten tätä kysyisin teiltä kaikilta toivottavasti moni pystyisi vastaamaan tähän niin saisin tietooni myös että käytänkö itse rahaa liikaa lisäravinteihin :D ........Itse käytän vuodessa noin 3000euroa :lol2: .......käyttääkö kukaan muu näin paljon vuodessa lisäravintiehin,vai olenko ainoa :nolo: .......

Ostan proteiinia,kreatiinia,glutamiinia(panostan laatuun vaikka hinta olisi kova) ja tulostakin on tullut enemmän kun ennen kun ostin halppis kamaa.... ja joskus törsäilen muihin aineisiin ;)
HUOM: En steroideihin enkä hormooneihin..enemminkin (nesteenpoistajat ja joskus rasvan polttajat) kun on halunnut olla oikein timmi kunnossa....;)

Ostan..

No tässä kaikki mitä ostan : Proteiinia,Kreatiinia,Glutamiinia,Hiilihydraattia,massajauhoa,Vitamiineja,Mineraaleja ja joskus rasvanpoltto valmisteita ja nesteenpoistajia.....Ja joskus aika harvoin tulee ostettua pyruvaattia se lisää mukavasti myös tehoa eikä kerää nestettä kehoon niinkuin kreatiini....(sen tosin pitäisi myös pitää paino kurissa mutta itse en ole huomannut moista)
Laittakaa myös muutkin ihmiset vastauksia olisi kiva lukea paljon muut ihmiset käyttävät rahaa lisäravinteisiin..(taidan olla ainut joka käyttää näin paljon) tosin tulostakin on tullut hyvin joten en kadu sitä raha määrää mitä olen käyttänyt.........Hormooneihin ja muihin steroideihin en ole ikinä koskenut enkä varmaan koskekkaan.....

Yrität siis kerää nestettä kehoon ja samaan aikaan poistaa sitä? :D

No joo mut itellä ei mee lähesköön noin paljon.. Jaettuna kolmella toi sun luku on ehkäpä lähempänä omaani.

Mä en ole ostanut puoleen vuoteen mitään lisäravinteita.
En protskuja,b,c,magnesiumia,kalsiumia,sinkkiä tai mitään multitabseja.
Ei mitään eroa treeneissä, samalla tavalla kulkee.
Toisaalta mä vedän paljon rahkaa ja hedelmiä.
Välillä raejuustoa ja tonnikalaa vaihtelun vuoksi.
Mä olen luultavasti jäänyt rahassa häviölle proteiinin osalta, rahkaa menee niin paljon.
Palautusjuoma on ainoa mitä on vaikea korvata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tziisus
nyt vaan odotellaan RiQ:n vastausta...

HeH, ihan liikaa menee. Olispa tuotteet halvempia...
No niinkuin aikaisemminkin on tullut todettua, niin ennen samat taalat meni mäkkäriin ja pissahuttuseen. Kroppa vaan on pikkusen eri näköinen näillä murkinoilla...

Tadaa, WahvaJussi säväytti meidät taas :wanha: :lla threadilla. Voihan niihin silti vastata vaikka niistä olisikin jo threadi ? edenkin kun neon näin pitkälle edenneet :eek:

Originally posted by carboniitti
Tadaa, WahvaJussi säväytti meidät taas :wanha: :lla threadilla. Voihan niihin silti vastata vaikka niistä olisikin jo threadi ? edenkin kun neon näin pitkälle edenneet :eek:

Toki voi, mutta eipä juuri ennenkään ole ollut tapana pitää samasta asiasta useampaa threadia. :haart:

nyt mennyt 20-40 euroa kk, mut nyt olis ajatus ostella kaiken näköstä kivaa et saas nähdä...

Hmm...lisäravinnekauppiaalle tulee kiikutettua noin 1000-1500€ vuodessa. Lähinnä tulee ostettua proteiinia, kreatiinia ja palautusjuomia. Tosin proteiinia tulee ostettua monessa muussakin muodossa pitkin vuotta, enemmän sitä rahaa menee rahkaan, raejuustoon, lihaan, kalaan, kanaan etc etc kuin muutamaan proteiini pussukkaan. Koko vuoden ruokakuluissa vasta tämä harrastuksen/elämäntavan takia syöminen alkaa näkymään :itku: Eli jos en ostaisi lisäravinteina proteiinia joutuisi sen saman määrän ostamaan kaupan hyllyltä "oikeana" ruokana.

HeH, ihan liikaa menee. Olispa tuotteet halvempia...

No RiQ nyt alkoi kiinnostamaan että paljonko laitat niihin lisäravinteisiin??? :evil: .............Kun kerran sanoit että paljon menee ;) ....

Odottelee vastausta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom