SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
En tajua, että ihmiset perustelevat maksamatta jättämisen sillä, että sieltä tulee paskaa ohjelmaa. Jos sieltä kerta tulee paskaa ohjelmaa, niin silloinhan sitä televisiota ei tarvitse vai kuinka.

Juuri sen takia kun rahat menee ylelle. Jos maksat taivaskanavista joita katsot ja silti joudut maksamaan töllölupaa..On se vittu.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Emäntä maksoi parin vuoden verran tv-lupaa ja minä fiksuna kaverina sitten irtisanoin sen, kun olisi tullut minun maksettavakseni tälle vuodelle.:D

En maksa, kun en omista töllötintä. Hauskinta aikaa vuodessa on TV-lupatarkastajien visiitit. Ne tulee aina sillä asenteella, että "kiinni jäit" :D Jostain syystä kukaan ei oo halunnu kuitenkaan tulla sisälle saakka kattomaan puhunko totta siitä, etten telkkua omista. Kai sitte näytän niin luotettavalle tai jotain.

En maksa enkä ole maksanut. Nyt ei kyllä ole toimivaa telkkariakaan. Sitten kun moisen päätän hankkia niin tuskin tulen maksamaan.

En ole ikinä maksanut enkä maksa jatkossakaan. Tv:tä ei tule edes joka päivä avattua, joten en näe mitään järkeä maksamisessa.
Ja jos/kun jossain vaiheessa kaikki kanavat tulevat maksullisiksi, niin en sitten katso TV:tä ollenkaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Heh täältä pakkikselta löytää aina paljon samanlaisia ihmisiä kun ite on. Yleensä kaikki pitää mua outona kun en omista telkkua mutta täällä on yllättävän paljon porukkaa ilman telkkua...ja ilmeisesti jopa aika samoista syistäkin :)

En maksa. Sellasta paskaa yleensä tulee tuolta tv:stä, että en näe syytä maksaa siitä. Eikä 37" tv:tä oikeen voi es telkkariks vielä sanoa.

Tilasin kyl semmosen usb digivirittimen jotain 30€ tossa just niin voi sit kattoo läppärillä jos joskus tulee jotain oikeesti mielenkiintosta...mut ei oo telkkuu :rolleyes:

Tilasin kyl semmosen usb digivirittimen jotain 30€ tossa just niin voi sit kattoo läppärillä jos joskus tulee jotain oikeesti mielenkiintosta...mut ei oo telkkuu :rolleyes:

Aina jos pystyy vastaanottamaan mitä tahansa televisiolähetystä pitää TV-lupa maksaa!

Eri asia onkin kannattaako... ;)

...eli ei

Back
Ylös Bottom