Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvin sää luit tuon mun alkuperäisen viestin:jahas:. autan avutonta sen verran, että tästä oli kyse.Ja miksikö katsoisi lumisadetta, kun voisi katsoa vaikka kolmosta, nelosta, subia tai mitä tahansa maksukanavista mitä tykkää.
niin mutta jos ei mikään muukaan peruskanavista näkyisi, siis ne mitkä tällä hetkellä ilman korttia näkyy? itsellä olisi pakko hommata tv-lupa(kortti) viimeistään tuossa tilanteessa.
Eli näkyisikö sieltä töllöstä ilman TV-maksu korttia mitään vai ei?miks yle ei hommaa maksukorttia omille kanavilleen tai siis peruskanaville eli jos ei korttia niin silloin ei mitään näkyiskään? aika paljon saisivat varmaan maksavia asiakkaita ja lupatarkastajiakaan ei tarvis palkata.
pitäskö mun ehottaa ylelle tommosta :D;)
nuo olisivat siis ne peruskanavat jotka näkyisivät vain kortilla jonka saisi kun maksaisi tv-luvan. jos ei olisi valmis maksamaan tv.stä ei näkyisi mitään. varmaan aika moni tuossa vaiheessa maksaisi sen luvan jotta ne "peruskanavat" näkyy.Tällä hetkellä näkyy ilman korttia: YLE1 ja 2, MTV3, Nelonen ja Subi sekä Urheilukanava
ilman korttia ei näkyisi mitään, mitä muutakaan tuosta voi olettaa :SEli näkyisikö sieltä töllöstä ilman TV-maksu korttia mitään vai ei?
miks yle ei hommaa maksukorttia omille kanavilleen tai siis peruskanaville eli jos ei korttia niin silloin ei mitään näkyiskään? aika paljon saisivat varmaan maksavia asiakkaita ja lupatarkastajiakaan ei tarvis palkata.
pitäskö mun ehottaa ylelle tommosta :D;)
Ylen kanavista en maksais mitään !
niin mutta jos ei mikään muukaan peruskanavista näkyisi, siis ne mitkä tällä hetkellä ilman korttia näkyy? itsellä olisi pakko hommata tv-lupa(kortti) viimeistään tuossa tilanteessa.
Tarvitseeko tietokoneesta maksaa tv-maksua?
Tietokoneesta, jossa on ns. tv-kortti tai jolla on mahdollista vastaanottaa reaaliaikaisia tv-lähetyksiä esimerkiksi IPTV:n välityksellä, tulee maksaa tv-maksua.