SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä maksan.

Vituttaahan se, mutta minkäs teet. Ei kiinnosta hyppiä seinille, aina kun ovikello soi. Mun elämä kun ei kaadu johonkin TV-Lupamaksuun.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En maksa mutta kiitän niitä tv-lupatarkastajia vinkistä kun soittaa ja kertoo että meillä on tehostettu tarkastus niin ei tarvi avata ovea. Ne riemastuu kun sen sanoo niille.:hyvä:

en maksa ja tuskin ne tarkastajat tänne perämetsään ihan heti ilmestyy tv-lupia tarkastamaankaan :) paskempi homma sit jos eksyy.

En maksa, rahaa menee muutenkin liikaa tuloihin nähden (opiskelija). Sinänsä kannatan YLE:n toimintaa markkinoista riippumattomana (ainakin mainosrahoitteisiin kanaviin verrattuna) ohjelmantarjoajana, mutta koko roskan voisi mielestäni rahoittaa verotuksesta, muistaakseni n. 95% suomalaisista kuitenkin katsoo telkkaria.

Kunhan työelämään joskus astun ja jos vielä Suomessa asustan niin todennäköisesti maksan luvan.

miks yle ei hommaa maksukorttia omille kanavilleen tai siis peruskanaville eli jos ei korttia niin silloin ei mitään näkyiskään? aika paljon saisivat varmaan maksavia asiakkaita ja lupatarkastajiakaan ei tarvis palkata.

pitäskö mun ehottaa ylelle tommosta :D;)

miks yle ei hommaa maksukorttia omille kanavilleen tai siis peruskanaville eli jos ei korttia niin silloin ei mitään näkyiskään? aika paljon saisivat varmaan maksavia asiakkaita ja lupatarkastajiakaan ei tarvis palkata.

pitäskö mun ehottaa ylelle tommosta :D;)

Ylen kanavista en maksais mitään :) !

Ylen kanavista en maksais mitään :) !
niin mutta jos ei mikään muukaan peruskanavista näkyisi, siis ne mitkä tällä hetkellä ilman korttia näkyy? itsellä olisi pakko hommata tv-lupa(kortti) viimeistään tuossa tilanteessa.

Kieltäydyn ehdottomasti maksamasta TV-lupaa. Vaikka kuinka perään soittelevat, kirjeitä lähettelevät ja oven takana kyttäävät. Yhden äijän melkein heitin kaaressa portaita alas, täyspaska tyyppi sitä paitsi, kun vahingossa oven avasin: "Ei taida lupaa olla" tuli oikein vittuilunuotilla, johon ei voi vastata kuin että "Ei, se on mun naapurin mies. Ja nyt sä lähet vetään tai mä vetäsen... :curs: " No, just joo. Mutta ehdottomasti yhä vieläkin kieltäydyn maksamasta TV-lupaa sitten niin missään olosuhteissa, koskaan. Koska - sitä telkkaria ei ole.

Siis millaisia saatanan pahviaivoja nämä lupakytät oikein ovat? En minä autoveroakaan ole maksanut, mutta se ihme ja kumma kyllä uskotaan ettei autoa ole, ja... suksikoon suolle lupiensa kanssa. Koska sitä sontaa edes katsoísi, kun aina on salilla treenaamassa?????

En maksa! On ovisilmä mistä näkee kuka on ovella ja ei muutenkaan kukaan tule ilmoittamatta.

En maksa. Jugner eläköön kurjuudessaan.

200€ vuodessa YLEN KANAVISTA on kyllä helvetisti liikaa. Maksan silti, koska en jaksa hyppiä seinille jokaisen ovikellon soinnista . -_-)p

Siks koska siitä tulis todennäköisesti vähemmän hilloa kuin nykyisestä systeemistä.
millä perusteella noin ajattelit? oudolta tuntuu että ihmiset mielummin katsoisivat "lumisadetta" kuin ostaisivat kortin.

Ja miksikö katsoisi lumisadetta, kun voisi katsoa vaikka kolmosta, nelosta, subia tai mitä tahansa maksukanavista mitä tykkää.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom