GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Re: _tuleva_ DI

Originally posted by AG+
Viittä vaille valmis tuta DI

Sama vika rahikaisella, vaikkakin miehekkäästi opiskelen konetekniikkaa. Keväällä sitten dippatyön kimppuun (jos toi nyt sitten oikeesti on viittä vaille).

Re: Re: DI

Originally posted by Angelica-82
Jännä kun yleinen kuva teekkareista on sellanen perusnörtti joka ei tiedä liikunnastakaan mitään ni silti tälläkin palstalla on jo useempi tekniikkaa... [clip]
Joo täälläkin yks töikseen ceetä vääntävä liikunnasta tietämätön perusnörtti DI, ja mikä vielä pahempaa - tietotekniikan DI, ja vieläpä lappeen Rannasta!

printf("Hello, %s!\n","Pakkotoisto");

:p

YO ja 95ov johdon laskentatoimen tradenomiopintoja takana.. vuoden päästä valmis(näillä näkymin). Sivutöinä putkihommia.. siis tällä hetkellä vain YO- putkimies.

Zone-sarja -42%
ens keväänä pitäis olla ylioppilas, ja sitten heinäkuun 14. Ivaloon vuodeksi hiihtelemään ja näkemään nälkää. Pikkuhiljaa pitäis päättää että mihin hakis, lääketieteellinen tai biofysiikka ehkä.

Taskuammatti luettu, pt-tutkinto. Tällä hetkellä kuntosaliohjaajana ja asiakaspalvelijana.

Aikomuksena hakea nyt keväällä muotoiluinstituuttiin, design-graafinen suunnittelupuolelle ja valloittaa uraa mainosalalla.
Punttisalin perustaminen kiinnostaa myös tulevaisuudessa.

Päivä kerrallaan.:)

Re: Re: DI

Jännä kun yleinen kuva teekkareista on sellanen perusnörtti joka ei tiedä liikunnastakaan mitään ni silti tälläkin palstalla on jo useempi tekniikkaa lukeva, jopa tyttöjä useampi!

Mä kumosin tuon käsityksen kun perustin ylioppilaskunnalle urheilualayhdistystä, huomasin nimittäin että teekkarit on todellakin tavallista kaduntallaajaa tai vaikka amk-opiskelijaa selkeästi urheilullisempaa porukkaa. Kato fiksut ihmiset elääkin fiksusti ;)

t. DI 2005 :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: DI

Originally posted by Ced G
Mä kumosin tuon käsityksen kun perustin ylioppilaskunnalle urheilualayhdistystä, huomasin nimittäin että teekkarit on todellakin tavallista kaduntallaajaa tai vaikka amk-opiskelijaa selkeästi urheilullisempaa porukkaa. Kato fiksut ihmiset elääkin fiksusti ;)

Jees, kyllähän sieltä urheilumiehiäkin löytyy paljon. Ja kuluneen syksyn perusteella ei varmaan kukaan muakaan kovin urheilullisena pidä, jollei tiedä taustaa ;) Sitähän mä oon murehtinu kun oon eksyny aika pahasti sinne kupin kallistelijoiden piiriin mut ehkä mä sit otan missioksi käännyttää nekin pikkuhiljaa terveemmille tavoille :D

Re: Re: Re: Re: DI

Sitähän mä oon murehtinu kun oon eksyny aika pahasti sinne kupin kallistelijoiden piiriin mut ehkä mä sit otan missioksi käännyttää nekin pikkuhiljaa terveemmille tavoille :D

Siinähän noiden alayhdistysten sun muiden instanssien edut tuleekin, että jos haluut samanhenkisiä kavereita, niin eikun liittymään vaan johonkin kerhoon. En tiedä mikä tilanne siellä Tampereella on noiden harrastuskerhojen suhteen, mutta ainakin täällä Otaniemessä on ihan joka sorttiin näitä. Kyllä ne kaveritkin siitä järjistyy kun seuraa sun esimerkkiä ;)

Labrateknikko, n 10 vuotta, räjäyttäjä, metsuri, trukkikuski, autokuski, tietokoneen korjaaja...

Mutta jos ämmänpercee on suurempi kuin weecee on toimitus mahdoton...!

Paljastuin!

Ainakin yksi pakkislainen tunnistaa nyt: toimittaja, päällikköhommissa. Tiedotusopin gradu jäi aikoinaan tekemättä.
Työn ohessa opintoja AMK:ssa, liiketalous ja tietojenkäsittelyn kehittäminen.

Teoriassa Fil. YO, käytännössä täyspäiväisenä sillä maankuululla IT-alalla. Tarjoaa tosiaan loistavat työsuhde-edut, mm. mahdollisuus pitää pieni palstanlukutauko vaikka 5 minuutin välein tylsempänä päivänä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom