Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by AG+
Viittä vaille valmis tuta DI
Joo täälläkin yks töikseen ceetä vääntävä liikunnasta tietämätön perusnörtti DI, ja mikä vielä pahempaa - tietotekniikan DI, ja vieläpä lappeen Rannasta!Originally posted by Angelica-82
Jännä kun yleinen kuva teekkareista on sellanen perusnörtti joka ei tiedä liikunnastakaan mitään ni silti tälläkin palstalla on jo useempi tekniikkaa... [clip]
Originally posted by Angelica-82
Jännä kun yleinen kuva teekkareista on sellanen perusnörtti joka ei tiedä liikunnastakaan mitään ni silti tälläkin palstalla on jo useempi tekniikkaa lukeva, jopa tyttöjä useampi!
Originally posted by Ced G
Mä kumosin tuon käsityksen kun perustin ylioppilaskunnalle urheilualayhdistystä, huomasin nimittäin että teekkarit on todellakin tavallista kaduntallaajaa tai vaikka amk-opiskelijaa selkeästi urheilullisempaa porukkaa. Kato fiksut ihmiset elääkin fiksusti ;)
Originally posted by Angelica-82
Sitähän mä oon murehtinu kun oon eksyny aika pahasti sinne kupin kallistelijoiden piiriin mut ehkä mä sit otan missioksi käännyttää nekin pikkuhiljaa terveemmille tavoille :D