GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
kraanakuski

Ajoneuvonosturinkuljettaja <--- vittu että on pitkä ammatti mutta ei pitkästyttävä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ylioppilas, tietojenkäsittelyn tradenomiopiskelija HELIA:ssa, 2 vuotta takana.

Opiskelen liiketaloutta ammattikorkeakoulussa ensimmäistä vuotta.

koneenasentaja olen,nykyään vähä jatkokoulutusta ja hommia
samalla!
koko päiväinen "raudantakoja" :hmmm:

ammatti

Joo, yllättävän paljon näyttää olevan IT-alan ihmisä pakkotoistolaisissa, joten kannan kortení kekoon:

Verkonhallinnan administraattori....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
...

Yhteiskuntatieteiden opiskelija ja töissä äänenlaatulabrassa...

Ammattilentäjäksi valmistun 1.5 vuoden kuluttua.

Kuntosaliohjaaja, tradenomi (markkinointi) ja pari vuotta kävin myös ravintola-alan koulua ennen kauppista. Nykyisin työskentelen kansainvälisen liiketoiminnan parissa.

Zone-sarja -42%
Automaatiotekniikan opiskelija... DI-paperit vielä kaukana :) Alussa ollaan, toisaalta onhan tässä aikaa käskeä rautaa ja opiskella.

Originally posted by Iivili
Ääähh, missään ei oo niin paljon ja niin tyhmiä ihmisiä kuin yliopistoilla. Eikä YO-loppututkinto mitään nykyään takaa, ei työpaikkaa eikä hyviä palkkoja. Sitä ihmettelee, että minkä takia on tullu yleensäkin köyhäiltyä monta vuotta ja luuhattua YO:lla, kun itekin sinkeesti hain vartijaksi viime keväänä Helsinkiin. Onneksi sain ennen sinne menoa tään nyk. paikan :)

Huom! Ennenkuin kukaan vetään Saturnusta nenäänsä (ja puolustaa yliopistoja/opiskelijoita): mä oon itekin yliopisto-opiskelija, melkein maisteri, silti tuota mieltä, minkä kirjoitin.

Aamen... [offtopic] Jyväskylän yliopistolla pyöri sellainen hamppari, joka mielipiteenilmauksena kulki kesät talvet pelkissä farkkushortseissa :D Tota palkkajuttua en kyllä allekirjoita, mutta sehän riippuu alasta, mitä opiskelee.

Tällä hetkellä opiskelen kauppatiedettä Kuopiossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom