Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MerZi sanoi:Tein muutama viikko sitten löydön kaupasta sipsihyllyiltä.. Nimittäin sourcream&onion-dippikastikkeen. Nyt sitten voisin tätä lappaa vaikka lusikalla kevytkermaviiliin sekoitettuna...
esni sanoi:Kantsii vaihtaa se (kevyt)kermaviili ehrmannin rahkaan. On paljon paksumpaa dippiä ja HUOMATTAVASTI paremmat ravintoarvot. Runsaasti proteiinia (onko se 11g/100g) ja mitättömän vähän rasvaa (0,2%). Näin mä olen itse tehnyt dippailusta oikeastaan oikein hyvän ja terveellisen ruokavalinnan. Siis kun dippaa porkkanoita ja muita viheriäisiä. Ainoa epäterveellinen osa on se dippijauhe. :D Mutta se on kyllä välttämätön.
Minzku, ollaan ihq samixiii!!1! ;) Ei mutta leipää mäkin voisin syödä uskomattomia määriä. Myöskään tuore laku ei kovin kauaa pussissa vanhene. :jahas:Minzku sanoi:Leipä!! Pitkäaikainen suosikkini on Onnenleipä. Muuten en ehkä laskisi tätä edes paheeksi, mutta (hävettää myöntää...) syön kyllä koko Onnenleivän kerralla, jos/kun uunituoreena käsiini saan.
Hyvänä kakkosena listalla tulee Lakumix-pussi. Tämän onnistun kyllä yleensä kaupassa välttämään, toisin on tuoreen leivän laita...
Emmah sanoi:Minzku, ollaan ihq samixiii!!1! ;) Ei mutta leipää mäkin voisin syödä uskomattomia määriä. Myöskään tuore laku ei kovin kauaa pussissa vanhene. :jahas:
Viiwi sanoi:Suuret ylistykset siis Muumineidolle, olet pelastanut mun syksyn! Ja varmaan myös Turun seudun kanalat, kun mulla menee kananmunia nyt semmoset 30 kpl viikossa
Muumineito sanoi::kippis1: On se mustakin vielä samaa herkkua, vaikka olenkin syönyt sitä jo pari kuukautta
Jos Turussa asut, niin olet kai huomannut että Citikat myyvät nyt (ainakin tänään) kananmunat todella halvalla. 30 kpl alle 3 € Illalla pitää kai käydä täyttämässä munavarastoa :lol2: