GaLLup: Pahin paheesi?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
neiti sanoi:
Minzku, jaamme saman addiktion kohteen eli Hypro:n valkosuklaa protskupatukat! Aivan jumalattoman hyviä ja olenkin tässä jo pitkään pähkäillyt uskallanko ostaa laatikollisen kotia vai tuleeko se vedettyä samantien :D Nyt pystyy edes jotenkin kontrolloimaan, kun ostelen niitä tosta salilta. Oon kyllä muutenkin kehkeyttänyt itselleni melkoisen fiksaation noihin patukoihin, pari muuta erittäin loistavaa on:ABB Steel bar-cookies and cream, profx mansikka ja High5 recoverybar banaani-vanilja. Tänne niitä patukoita ja äkkiä :lol2: !

Mä en ole uskaltanut ostaa kotiin laatikollista. Se katoaisi aika nopeesti. :D Pitäisköhän tänään perjantain kunniaksi tehdä tuttavuutta tohon cookies and cream -patukkaan...?!

Jäätelö, ehdottomasti, litra menee helposti eikä tunnu vielä missään, hehheh!!!
Ja protskupatukat on kans suurta herkkua, tosin ne ei ehkä niin "paheita" ole.
Sunnuntai-aamujen ehdoton herkku on fazerin täyshyvät paahtoleivät, mmmm =)

Irtokarkit :kuola: Näin diabeetikkona oikein loistovalinta, toinen käsi mättää mässyä suuhun ja toinen tökkii piikillä :thumbs: Ja muiden pussista maistuu aina paremmalle...nyt on tullut pikkunen heikkous niihin suklaakarkkeihin niissä lootissa...ei hyvä ei :wall:

Pannarit, lätyt ja vohvelit ovat nostamassa päätään meikäläisen suosikkilistalla:D
Onko kukaan jäätelönpersoista mimmeistä maistellut vielä Ben&Jerry´s jäätelöitä? ovat meinaan tulleet Stockkalle myyntiin ja vaikuttavat liiankin herkullisilta:kuola:

Jaahas, ja minulle on sitten tullut uusi pahe. Gainomaxin suklaanmakuinen palautusjuoma (2e/purkki). Juon sellaisen usein hajahujareenien jälkeen. Hiilareita 40g, protskuja 20g ja 250kcal. Ei tietenkään lihaskasvun kannalta niin tehokasta, kun perusprotskujuoma (jota juon salireenin jälkeen :) ), mutta palauttaa hyvin aerobisen jälkeen ja maistuu (oikeasti) kaakaolta. Koska siinä on maitoprotskuja ja suklaan maku. Nami... Sitten voi siirtyä Oikeaan Ruokaan kun pääsee kotiin.

Kaikenlaisia paheita, mutta kyllä se on tällä hetkellä toi punaviini. Joka viikonloppu sinne A-liikkeeseen on mentävä ja ostettava vähintään yksi pullo. No eihän se olis mitään, jos ei sitten jois sitä pulloa saman tien, kun sen kerran avaa :D Yleensä se ei kuitenkaan enää maistu niin hyvältä, kun on kaksi lasia juonut. Jotain itsesuggestioo pitäisi varmaan harrastaa - varsinkin kun tänään sattuu olemaan perjantai :hyper:

Tuli vielä pieni lisäys mieleen, joka on mun listalla harvakseltaan, mutta on niiin hyvää; Maximize:n SportShake-kaakao! Ja BodyShaperin fitness protein bar, makuna tietysti hazelnut :kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Siekkari sanoi:
Jotain itsesuggestioo pitäisi varmaan harrastaa - varsinkin kun tänään sattuu olemaan perjantai :hyper:

Älähän Siekkari vielä innostu ryntäämään A-kauppaan, sillä minun mielestäni ainakin vielä tänään eletään torstaita ;)

fitnesspimu sanoi:
Älähän Siekkari vielä innostu ryntäämään A-kauppaan, sillä minun mielestäni ainakin vielä tänään eletään torstaita ;)

Tosta vaan näkee, miten pahanlaatuisesta paheesta on kyse :D

Hy-Pro sitruunarahka.... Pahe numero uno, muttei suinkaan pahin. PAHIN paheeni on taatusti ruutikuiva kuohuviini, sitä joisin mielelläni porealtaallisen, ellei siitä tulisi a) känniin b) paha olo c) laatta.

Nuo barbequemaustetut sipsit alkaa koitua mun kohtaloksi. :jahas: Voisin varmaan pussitolkulla vetää noita kerralla, kun aiemmin sipsikiintiö on ollut tosi pieni enkä mitenkään hirveemmin oo niistä tykänny. Voi kunpa en olisi koskaan koskenutkaan tollaseen pussiin...

(Tälläkin hetkellä suu täynnä sipsiä...)

:nolo:

mulla on ehdottomasti kaikenlainen napostelu.

ei siis välttämättä minkään karkin tai pullan, mutta ihan ruokaa laittaessa tulee jo vedettyä niitä aineita aika reippaastikin.
siks yritän ottaa kokkauksen ajaks jotain porkkanoita siihen viereen:D

kaipa tääkin on piirre josta vois oppia eroon...

Piparkakkutaikina :kuola: :nolo: Leivottiin eilen, onneks jäi edes vähän taikinaa niin että saatiin pari valmista kakkuakin :D

Muumineito sanoi:
Piparkakkutaikina :kuola: :nolo:

Oih ja voih, pakko kompata Muumineitoa tässä. Itse en pipareita leivo mutta onneks äiti on säästäny mulle taikinaa pakastimeen. Sillä on hyvä aloittaa joululoma kotona. Tosin ei tätä nyt niin kovin pahana paheena voi pitää, kun kerran vuodessa vaan tulee syötyä.

Mitä enemmän tätä threadia lukee, sitä enemmän voisin kompata ihan ketä tahansa. :D Piparkakkutaikina, tuore leipä, juustot (etenkin valkohomejuusto)... :hyper: *lopettaa koko threadin lukemisen*

Ai kun löytyi ihana thread täältä... :) Mun ehdottomasti pahin heikkous on sipsit (sellaset Taffelin ihan normaali poimutetut) ja valkosipulidippi.

Juomapuolella kuiva valkkari maistuu AIVAN liian hyvin - toinen mikä ehkä joskus ajaa mut alkoholismiin on Upciderin Natural Perry -siideri...

Noita edeltäviä kun nauttii yhdessä, niin saa sitten seuraavana päivänä vieritellä itsensä puntille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom