- Ikä
- 39
älä saatana?oisko tosiaankin näinKyllähän niitä kinkusta, juustosta ja jogurtista tulee. Riippuu paljon niitä syö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
älä saatana?oisko tosiaankin näinKyllähän niitä kinkusta, juustosta ja jogurtista tulee. Riippuu paljon niitä syö.
älä saatana?oisko tosiaankin näin
Niinpä, mulla meni vähän toi Alecin pointti ohi.No helvettiäkö sitten kysyit, jos itsekin näit kaverin syövän jugurttia ja leikkeitä??
no itse tulkitsin sen näin:leipä juustolla ja kinkulla:yksi siivu juustoa,toinen kinkkua.voihan toki olla että kaveri mättää 100g kinkkua yhden leivän päälle,mistä minä tiedänNo helvettiäkö sitten kysyit, jos itsekin näit kaverin syövän jugurttia ja leikkeitä??
no itse tulkitsin sen näin:leipä juustolla ja kinkulla:yksi siivu juustoa,toinen kinkkua.voihan toki olla että kaveri mättää 100g kinkkua yhden leivän päälle,mistä minä tiedän
jugurtti:1kpl,ja tuskin puhutaan litroista
no voi vittu..joo ehkä olis kannattanut sitten :jahas:oiskohan kannattanu sitten kysyä niitä MÄÄRIÄ proteiinin LÄHTEIDEN sijaan?
4-5 viipaletta pekonia
3 paistettua kananmunaa
tuoremehua
kahvia mustana