Gallup: Millainen aamupala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puna
  • Aloitettu Aloitettu
Fiona sanoi:
Se, että niissä on vehnäjauhoa aika paljon? Vertailukohtana voi käyttää esim. Realia: ruispaloissa täysjyväruista 36%, Realissa 59%.

No hupsista huu, enpä ole edes vilkassu tuollasta kun olen ajatellut että ruisleipää se on:D mutta no joo, tuskimpa maata kaataa jos vaikka 2-3 puolikasta päivässä syö.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari rahkaa (ihan normi rasvaista ja sokeripitoista maustettua) heti aamusta, niin saa sopivasti proteiinia, rasvaa ja hiilihydraatteja :D

Perus setti joka aamu klo 06.15::thumbs:
Puurohetki puuro + 2 dl vettä + mysli-rusinasekotus + 1 tl hunajaa
0,5 l vettä , 2 Vaasan ruispalaa + keijut,juustosiivut
1 banaani
1000 mg C vitamiinia , 2 tabuu B vitamiinia , 2 tabuu D vitamiinia , 1 Multivita

Menee kevyesti lounaalle , ysin pintoihin ruisleipä + vettä...

sama setti joka arkiaamu,
tehosekoittimeen:
250g rahkaa/ 30 g heraa
6dl rasvatonta maitoa
100g kaurahiutaleita
omatekoista hilloa/marjoja
(hunajaa, jos marjat maistuvat kirpeiltä)

2 tuhatjyväleipää, joissa voimariini, juusto ja puolikas kananmuna

kaloreita joku 1000, proteiinia +70

ruisnallea/kaurapuuroa noin reilu desi, sekaan prodea n. 30-40g ja päälle hilloa tl/rkl ja sitten iso kaffekuppi ja pari leipää (ruis- tai täysjyväleipä)
+ tietenkin c-vitam. ja monivitam.
joskus vedän puuron tilalla mysliä kupin, jossa weetabix ja ananaspaloja ja joku hedelmä seassa paloiteltuna...
AINA pitää kuppi kaffea saada siltikin...

rhp sanoi:
Ja itse asiaan aamulla ei kyllä jaksa syödä oikeen mitään, jotain pientä. Ainaki kehitys ihan hyvää, en pidä aamusyöntiä niin tärkeenä :david:
Valistakaa nyt joku miten väärässä oon ja kertokaa mitä käy kaverille joka treenaa voimaa/massaa eikä syö aamulla:D

1dl kaurahiutaleita, 0.5dl vehnäleseitä, 0.5dl choco soyaa. Setti mikroon veden kera ja päälle 250g maitorahkaa... ai että on :kuola:

100g pikakaurahiutaleita, purkki rahkaa, loraus rasvatonta jugurttia ja loraus sokeritonta mehukeittoa. ne sekoitettuna vatiin -> awot että on hyvää. lisäksi vitskut ym.

Millaisen aamupalan syön, kun aamulla on tarkoitus lähteä vetämään hauistreeni ja siihen päälle kova jalkatreeni:eek: Enkä kykene ilman aamupalaakaan treenaamaan. Voinko vetää tyypillisen aamupalani, hetki puuro 35g, 250 maitorahkaa ja kananmuna, ja siitä noin puolentoistatunnin kuluttua-2 h päästä treenit??

Meah sanoi:
Millaisen aamupalan syön, kun aamulla on tarkoitus lähteä vetämään hauistreeni ja siihen päälle kova jalkatreeni:eek: Enkä kykene ilman aamupalaakaan treenaamaan. Voinko vetää tyypillisen aamupalani, hetki puuro 35g, 250 maitorahkaa ja kananmuna, ja siitä noin puolentoistatunnin kuluttua-2 h päästä treenit??
Voihan sitä syödä mitä haluaa, eli voit, mutta eri asia sitten kannattaako :rolleyes:

rhp sanoi:
Voihan sitä syödä mitä haluaa, eli voit, mutta eri asia sitten kannattaako :rolleyes:

Ai että mitä kannattaako? Minä en ainakaan kykene vetää helvetin kovia hauis-jalkatreenejä ilman ruokaa. Ja hyvä että söin. Nälkä oli jo taas lähtiessä salille ja teinkin odotettua kovemmat treenit...Musta ei henk. koht ole yhtään mitään järkeä olla syömättä ja mennä tyhjäl vatsalla treenaa ellet ole dietillä.

Meah sanoi:
Ai että mitä kannattaako? Minä en ainakaan kykene vetää helvetin kovia hauis-jalkatreenejä ilman ruokaa. Ja hyvä että söin. Nälkä oli jo taas lähtiessä salille ja teinkin odotettua kovemmat treenit...Musta ei henk. koht ole yhtään mitään järkeä olla syömättä ja mennä tyhjäl vatsalla treenaa ellet ole dietillä.
Siis tarkotin sitä että kukaan ei estä vaikka olisit 1kk syömättä ja sen jälkeen tekisit vaikka kuinka kovat treenit. Eli niin voi tehä, vaikka ei suositella. Kun sanoin että kannattavuus on eri asia tarkotin et en ota kantaa siihen. Ts. se oli huono vitsi :piis:
edit unoha koko juttu

rhp sanoi:
Siis tarkotin sitä että kukaan ei estä vaikka olisit 1kk syömättä ja sen jälkeen tekisit vaikka kuinka kovat treenit. Eli niin voi tehä, vaikka ei suositella. Kun sanoin että kannattavuus on eri asia tarkotin et en ota kantaa siihen. Ts. se oli huono vitsi :piis:
edit unoha koko juttu

Niin juu ymmärsin, hain vaan kysymykseeni neuvoja, en faktaa että "voit syödä ihan mitä haluat". En saanut yhtään vinkkiä. No mutta kyllä tässä pärjätään, teen niin kun parhaiten tuntuu. Ja Tiedän. Voinhan mä lopettaa punttaamisenkin ja alkaa vetää aamupalaksi sipsiä.:D

täällä mennään puuron (1.5 dl), omenan sekä multivitan avulla aamu. :) jos aikaa on niin kuppi kahvia päälle on aika bueno..

Meah sanoi:
Niin juu ymmärsin, hain vaan kysymykseeni neuvoja, en faktaa että "voit syödä ihan mitä haluat". En saanut yhtään vinkkiä. No mutta kyllä tässä pärjätään, teen niin kun parhaiten tuntuu. Ja Tiedän. Voinhan mä lopettaa punttaamisenkin ja alkaa vetää aamupalaksi sipsiä.:D
Aijaa, oisit heti sanonu:D

2 ruisleipä palaa, päälle 250g tonnikala purkki + n.100g kalkkunaa ja juusto siivut päälle. Kurlaan noi alas puolel litral maitoo. Sitte mandariini tai marjoja silleen soppelisti. Vitamiinit.
Lopuksi viel trinksu, Hera80 ja soija90 kumpaaki n.25g, kreatiini 10g:aa ja viel malto6:ta 3 ruoka lusikallista. Nam! :rolleyes:
Aika sekava annos mut näillä mennään.

Tänä aamuna omena ja kolme mandariinia. Päälle 100 g leipäkinkkua. Dieetillä ei hifistellä:D

60 g kaurahiutaleita + 10g vehnälesettä, 15 g bulls protskujauhetta 2dl:n rasvatonta maitoa, lesitiiniä 10g ja päälle monivitamiini!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom