SUPERCARB 1kg -40%

GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Once a week.Se vaan jotenkin kuuluu tällä hetkellä siihen viikkorytmiin.

Prayerilla kyllä alkaa kohta maksa paukkua. No kyllä sulla kohta menee maku tosta jos tota tahtia jatkat. Nyt kato otat sellasen periaatteen et pelkästään weekendinä, ja viikolla sitten kruisailet vaan cädillä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Yleensä kerran viikossa välillä enemmän. Ja pari kertaa vuodessa yrittäny olla pari viikkoo ainakin juomatta.

vähän on tahti muutttunut nykyään 1-2 kertaa kuussa tosin tohon vaikuttaa se ettei ole rahaa dokata useammin :david:

Jääny parina viime vuonna pääasiassa juhannukseen ja uuteenvuoteen. Sanotaan vaikka että kerran kahdessa kuukaudessa on keskiarvo.

toukokuusta asti meni aina pe ja la. joskus jopa sunnuntai. nyt oon 5 kuukauteen 2 viikkoa juomatta :D mut ainot huono tässä on se että käsi on paskana ei pääse salille :( pitäis varmaan dokaa niin kauan ku se käsi paranee ni sit vois rajoittaa ja käydä siellä salilla..

Nykytahdiks on muodotustunu semmonen kerta kuukauteen. Nyt ois pari kuukautta tavotteena pitää korkkia kiinni. Joskus "villeinä nuoruusvuosina" tais tulla keitotettua joka lähes joka viikonloppu. Ihme ja kumma, kehitys ei ollu kummosta. Mukavampi näin ni voi odottaa jotain kehitystä salipuoleltakin. Helposti pukkaa kauhee treenimorkkis jos kupittelee vähänkin liian kovalla kädellä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
3-4 krt vuodessa. Menee ovella kaikki viikonloput, niin ei kerkeä. Ja kun oon harvoin vapaalla niin on parempaakin tekemistä kun kumota kuppia..

Kolmesti kuukaudessa varmaan on aika lähellä totuutta. Saattaa kyllä olla niinkin, että on ryypyttömiäkin kuukausia ja vastavasti voi tulla viisikin kertaa silloin tällöin. Riippuu ihan siitä kuinka on töitä ja opiskelijabileitä. Itse ryyppäys mulle ei oo niin tärkeää, mutta tuleehan siinä otettua, kun kaveritkin ottaa:D.

Kesällä tuli kupiteltua aika reilusti. Heinäkuussa ainaki joku 10 kertaa. Muutama kolmen päivän putkikin tuli kiskottua. Alko vituttamaan kun rupes jo haittaamaan aika reilusti punttitouhuja niin elokuussa katkasin sit dokaamisen ku seinään.

Normaalisti se vaihtelee niin saatanasti. On sitä mennyt joskus kolmekin kuukautta niin että on tullut vedettyä ehkä se yks bisse koko aikana. Ja sit on näitä putkia ku mopo lipsahtaa kunnolla lapasesta.

Se on muuten pirun jännä juttu kun kaikilta osin on todella terveelliset elämäntavat (ei tupakoi, treenaa, ei syö epäterveellisesti ym. ), kunto kuin huippu-urheilijalla mutta sitten viina taas maistuu rankasti. Se on tää Matti Nykänen-syndrooma.

edit: mun dokaamisessa on vaan se huono puoli että sitä ollaan AINA ihan taulut. Yleensä menee filmikin poikki ja kerran on tullut juoppoputkastakin herättyä.

edit2: Mut krapulaa mä en koe koskaan, eikä pahasta olosta oo tietoakaan. Oikeestaan kännissä ollaan vaan sen takia että usein on niin helvetin hauskaa. Ja tussun takia tietty. :D

Jotain 3-4 kertaa vuodessa.
Noina kertoina tulee yleensä juotua ns. tarpeeksi, muuten en sitten käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan, eli esim. saunakaljoja ei tule harrastettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom