SUPERCARB 1kg -40%

GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
About 4-5 kertaa vuodessa tulee otettua kokovartalopuudutus.

nyt on alkanut joumakerrat väheneen,
on löytyny muuta tekemistä ni huomaamatta juopottelukerrat vähentyneet..

ei enää edes kerta/kk tahdilla :itku:

noin . 3 kertaa vuodessa
Tänä vuonna olen vetänyt kerran perseet, viikonloppuna pitää ottaa toinen kun on eka viikonloppu 18 vuotiaana.

Aika harvoin tulee otettua. Joku 3 kertaa vuodessa. Tulee aina kauhea morkkis ja tuntuu että kutistuu kolme vaatekokoa jos erehtyy juomaan.

4-10kertaa/vuosi.Ei hirveesti oo mun juttu, vaik tänään oonki menos bileilee.. Kyllähän sitä ryyppäis vaikka joka päivä mut kun tuo krapula tekee sen et ei kiinnosta :)

Joka viikonloppu tulee juotua 1-2 kertaa, jos on lomia ni viikossa voi mennä 1-5 kertaa jos innostuu :D

"Ryyppään" ehkä kerran kuussa...Mutta biletän joka viikonloppu :D

"Ryyppään" ehkä kerran kuussa...Mutta biletän joka viikonloppu :D

:D Mitä tuo "bilettäminen" tarkoittaa oikein? Vitsi että ei ikinä pysy pokka kun kuulee tuon sanan. Jotenkin niin naurettava sana.

Mutta nykysellään itse juon kerran viikkoon. Yleensä sellainen "mukava" humala päällä, ettei muisti mene tai muuta epämukavaa.

Biletys tarkoittaa sitä että juodaan vaan sen verran että pysyy nousuhumala/ hyvä fiilis päällä. Eli ei sitä että juodaan vaan niin että ollaan kunnon kännissä.

Oisko kerran kuussa abouttirallaa, nyt vois pyrkii vähentämään tostakin, innostus vähentyny. Sillo ku otetaan otetaan huolella.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom