SUPERCARB 1kg -40%

GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus tuli ryypättyä ihan mukavasti :kippis1:
Nykyään ryyppään ehkä 5 krt vuodessa. Ei yksinkertaisesti aika eikä rahat riitä enempään. Sitäpaitsi ei kiinnosta olla enää kännissä ja mun krapulat on jotain niin kamalaa ettei niitä kestä kovin usein.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Viimeiset 2 vuotta 1-2krt/vko. Viimeaikoina oon yrittänyt pitää sen linjan, että perjantaina pelkästään. On niin tottunut siihen perjantaipulloon. Joskus tekee todella tiukkaa olla koko viikonloppu ilman. On tylsää ja ei mitään tekemistä. Helposti se menee siihen sitten.

Miten te jotkut olette pystyneet lopettamaan sellasen "tapa juopottelun"? Kun jotkuthan oli vetäneet vuosia joka viikonloppu? Pitäis pystyä itsekin rajottamaan joihinkin pelkkiin juhlapäiviin vappu, juhannus ym.

Hanki muija, tee lapsi, osta asunto ja koira ja kakkosautoks farkkuvolvo ja ainoo vapaa-aika mitä jää niin menee treenatessa niin ei siinä oikein enää viitti juopotella tai tulee assrapee.

Toi on ainakin yks varmimmista. Kyllähän se silti saattaa revetä taas muutaman vuoden jälkeen, mutta on ainakin enemmän syitä miksi ei joisi.

Niin ja hanki sellanen ammatti missä on kaikki aattoyöt töitä. Viimeset pari kolme vuotta oon ollut aina aattoina töissä, eikä se enää niin vituta.

Vähintään kerran vkossa, yleensä perjantai ja lauantai tulee otettua aina. Lomalla sit tuleeki ratkettua välillä vähä pidempiin putkiin :D

Enemmän kuin sixpackin? Kerta-pari viikkoon, mutta eipä tuota koko iltaa terassilla istumista voi oikein ryyppäämiseksi lukea, vaikka alkoholia virtaakin ;)

2-4 kertaa kuussa.

Pitäis yrittää olla juomatta dieetillä, kun noi dieettijaksot tuppaa venymään aika pitkiksi kun viikonloppuisin vetää kännit ja syö kaikkea paskaa siinä ohessa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sillon ku oon lomilla kotimaan ulkopuollella, eli 2-3 kertaa vuodessa. Mut sillo menee useempia päiviä putkeen. Mutta putkihan lasketaan yheksi juomakerraksi :D

Kerran kuussa, kesällä ehkä kolmen viikon välein, joskus kahden.
Pitäisi yrittää vähentää.

kerran kuussa? Joskus saattaa olla kaks tai kolme, mut yleensä kerran jos sitäkään...
Ottaa päähän tuo ko munikäiset muijat on koko ajan "keitolla", eivätkä tajua et muutanki voi tehä...

1 krt / 2 kk , keskimäärin...Ja tää tarkottaa alkohoolin nuttimista muutenkin.. Ei tuu tissuteleua tai juotua mitää saunakaljojakaan...
Juon humaltuakseni....:D
Paljon kerralla..

Once a week. Mä perustelen tän itelleni sillä, että ei oo muuta hauskaa tekemistä kun ei oo miljoonia. Eli jos Jumala on olemassa ja se välittää musta, se hoitaa mulle jollain keinolla pari miltsiä. :lol2:

Back
Ylös Bottom