Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

hmm

taidan olla vieläkin unessa kun ei tuo lauseenmuodostus oikein näytä onnistuvan, eli nukun ilmeisesti pitempään kuin itse tiedänkään..;)

Yleensä jää yöunet johonki 8 tuntiin... ei vaa pysty nukkuu pitempään, nyt parina viime yönä tullu nukuttuu 10-11 tuntii

Viikolla 5-7 tuntia yössä, mikä on liian vähän. Joskus päivällä vajaan tunnin nokoset. Aamuherätys on 5.30 ja vaikka yrittäisi mennä aikaisemmin nukkumaan, niin uni ei tule heti silmään.

Viikonloppuna 10-11 tuntia + päiväunet.

Keskimäärin 8 tuntia oleskelua sängyssä josta alkuyö yritetään saada unta,sit hetki nukutaan ja loppuyö mietitään asioita(stressi??).:D

Viikolla n.7 tuntia..eli liian vähän...on vaan ollut hemmetisti ongelmia saada unta illalla/yöllä.Ei oo herkkua painaa tuon päälle vielä pitkää päivää lukion penkillä... :rolleyes:
Viikonloppuna tulee sitten nukuttua enemmän,joku 10-12 tuntia. Riippuen tietysti onko tullut käytyä jossain.. :D

Tämän tyyppiset gallupit pitäisi mielestäni ehdottomasti toteuttaa vote-systeemillä. Saisi sitten helposti seurattua, miten sitä oikeasti nukutaan... Itse vedän unta pannuun noin 8 tuntia ja suurin piirtein sama menee viikonloppuisin. Todennäköisesti tulevaisuuduessa tämä tulee tästä vähän tippumaan, mutta yritetään aikaisempien aamujen takia mennä sitten ajoissa nukkumaan... joo-joo... ;)

Myös vote painosta olisi kiva, niin näkisi, onko täällä paljon yli 100 kilon väkeä, vai tuleeko keskiarvo kuitenkin yllättävänkin alas. No eihän harvalla teinillä sitä 100 kiloa lasissa voi olla ja jos on, niin ei se ainakaan lihasta ole.

Ts. sen minkä voi "äänestää", se äänestetään. Lukuja on helpompi helpompi seurailla, kuin epämääräistä viestiketjua. Ymmärtääkseni näiden votejen teko ei kuitenkaan mitään kovin ihmeellistä ole, joten...?

Arkipäivinä tulee nukuttua sellaiset 5-7 h ja on pakko myöntää, että perjantaita kohden on aina yhä vaikeampi vain aamuisin hinata itsensä punkasta ylös. Tuntuu, että tarttis olla hallitunkki, jotta luomet saa auki... Onhan se itseaiheutettua kun ei viitsi mennä ajoissa nukkumaan, mutta mä vaan haluan arkisin tehdä muutakin kuin käydä töissä ja mennä sieltä suoraan salille ja sitten suoraan pehkuihin.

Viikonloppuna sitten kevyesti sellaiset 10-12 h. Silloin on myös mukavaa, kun kunnon yöunien jälkeen syö aamupalan ja lukaisee aamun lehden ja painelee sen jälkeen vielä tunniksi takaisin vällyjen väliin. Päiväunia olen koittanut välttää, niin makeilta kun ne maistuukin. Meikäläinen jää vähän turhan helposti niihin koukkuun ja sitten ei ole toivoakaan saada illalla ajoissa unta.

Niin kyllä mullakin yleensä se yksi pakollinen vessareissu yössä kuuluu repertuaariin, nojailen kädellä seinään silmät ummessa ja kuuntelen osuikohan pönttöön :p

Jos saisin nukkua tarpeeksi se olisi n. 10 tuntia, mutta valitettavasti yöunet jää yleensä vain 7-8 tuntiin ja sitten väsymys on kova päivällä. Joskus on pakko nukkua päikkärit, varsinkin jo on salille aikomus mennä. Väsyneenä on helposti pinna kireellä eikä mikään huvita :(

Arkisin keskimäärin 7 tuntia - eli liian vähän. Johtuu kyllä pitkälti nukkumisongelmista, eli vietän sängyssä useinkin reilut 8 tuntia jolla jo hyvin pärjäisin, mutta ongelma on se etten saa heti unta ja/tai herään yöllä ja valvon puoli tuntia, jopa tunnin ennenkuin taas nukahdan... :( Päikkäreitä yritän välttää, koska ne ainakin minulla tuhoavat ne viimeisetkin yöunet, mutta joskus on ihan pakko torkahtaa että jaksaisi tehdä illalla edes jotain. Treenit ja työt olen pystynyt ainakin tähän asti hoitamaan, mutta muu sosiaalinen elämähän tässä kärsii väistämättä :(

Viikonloppuisin sitten 10-12 tuntia yötä kohti, ja silloin olokin on taas :)

Viikolla n. 8 tuntia, saisi olla enemmänkin. Viikonloppuna niin pitkään että nahkavekkari herättää, minkä jälkeen TV2:n lastenohjelmat päälle ja takaisin punkkaan, jossa toivottavasti vielä uni tulee silmään :evil:
Viikonloppuisin mielellään myös päikkärit. Meillä menee nykyään niin päin että lapset ei nuku, mutta aikuiset tarvitsee päiväunet :lol1: Onneksi on videot...

Niin, ja nukun yleensä putkeen. Joskus harvoin käyn vessassa, tai jos poika herää painajaiseen niin nuokkumassa lastenhuoneen sängyn vieressä hetken aikaa.
Kerran tulin juuri sellaiselta reissulta ja ajattelin piipahtaa vessassa ennen kuin kömmin omaan sänkyyn. Avasin pahaa aavistamatta vessan oven ja säikähdin niin että hyppäsin varmaan metrin ilmaan, kun rakas mieheni istui siellä pimeässä vessassa pöntöllä :lol2: Sen jälkeen olen kieltänyt ehdottomasti häntä menemästä vessaan ellen minä ole sängyssä. Kerran hän myös säikäytti minut paluumatkalla vessasta, kun kaarsi kulman takaa vastaani tarkoituksenaan mennä vessaan jälkeeni. Hitto että on kauheaa tuollainen säikyttely keskellä yötä :mad2:

Originally posted by Nate
Meillä menee nykyään niin päin että lapset ei nuku, mutta aikuiset tarvitsee päiväunet :lol1:

Tuosta tulikin mieleeni, että lapsena tuli usein ihmeteltyä miksi ihmeessä vanhempani menivät töistä tultuaan ja syötyään aina hetkeksi torkkumaan. Ei ihmetytä kyllä enää :)

Parhaina öinä 8h, huonoina (kuten viime yö) 5h.
Eikä tilanteeseen varmasti auta että aloitan yötyöt kohta... :rolleyes:

Originally posted by Tomi
Jos olisin kaksimielinen pervo, niin saattaisin saada tuosta lauseesta likaisia mielleyhtymiä.

Etkö sitten mukamas ole?:D

kyllä se tommonen vähintään 8h on ku yritän ottaa unta kuulaan,mutta tietty taas heräilee sit kesken yötä kuselle muutaman kerran ja eikä uni tuu heti varsinkin jos on mennyt myöhäselle treenit,vkl sit on tää arki rytmi väkisin vähän päällä vaikka yrittää levyttää pidempään aamusin.

Arkisin ja viikonloppuisin suunnilleen yhtä paljon eli noin 9-11 tuntia. Nyt on ollut taas unettomuus-kausi päällä ja yöunet ovat jääneet johonkin 6-8 tuntiin, ja sen kunniaksi ei treenit kulje ja muutenkin hermot tiukalla. Mä tarviin sen 9 tuntia hyvälaatuista unta... Jos jää yksikin yö että unet jää alle 7 tuntiin niin päivästä ei tule oikein mitään.

Nyt on ollut hyvä nukkua kun oon tehnyt tota lopputyötä, eli ei oo pakollisia aamuherätyksiä.

Vaihtelevalla menestyksellä tulee arkisin nukuttua 7-9 tuntia yössä, yleensä yritän vähintään 8 tuntia saada, viikonloppuisin sitten 10-12 tuntia. Keskimäärin tulee kerran pari käytyä yössä kusella, pitäisi yrittää iltainen proteiinijuoma siirtää vähän aikaisemmaksi vaan ei kai tolle mitään mahda.

Luin muuten jostain, että pro-miehet nukkuu keskimäärin 12 tuntia vuorokaudessa ja Flex Wheeler jopa 16 tuntia :confused: Siinä ei kyllä taida mahtua enää elämään muuta kuin syöminen, nukkuminen ja treenaaminen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom