Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

6-9h, riippuen työvuoroista.
8h ku sais nukkua joka yö ilman keskeytyksiä, ni johan olis Taivas:) Käytännössä sula mahdottomuus, ku muksut herättelee ajoittain ja mies, hmmh, ääntelee kuorsauksenomaisesti:D
Herätä mun on helppo, mut myönnän; vähäunisen yön jälkeen oon ehkä pikkusen äksy:rolleyes:

Jonkun seittemän tuntia. Viikonloppusin sen verta ku nukuttaa.

6-8 tuntia. Pyrkimys on se 8, mutta joskus kun pääsee vasta klo 22 töistä, ja seuraavana aamuna klo 6 alkaa taas, niin väkisinkin jää vähille...

8-9h, aina niin pitkään kun vaa mahollista. vkonloppuna sit 11-12

Liian vähän, 3-10 tuntia. Nyt se jälleen tuppaa menemään tuohon 3-5 tuntiin arkisin. Kiitos Pohjois-Amerikassa käynnissä olevan kiekkokauden.

Illalla ei väsytä koskaan, joten unta tulee jatkuvasti hiukan liian vähän. Noin 6-7 tuntia yleensä arkisin. Viikonloppuisin menee sitten kevyesti 10-12 tuntia. Ennätys on muistaakseni 16 tuntia yhteen menoon.

9-12h, toi nyt on keskimäärin. Välillä mennään 2-3 päivää samoilla silmillä jos siltä tuntuu.

Arkisin 4-6 tuntia, viikonloppuisin ja lomalla yleensä 12-13 tuntia. Olen mestari nukkumisessa (paitsi kouluaamuina).
Tää on tuttua. 3-7 tuntia viikolla ja viikonloppuna sitten 9-13 tuntia.
.. ja duunit vedetäänkin sit nollat taulussa:D kai mä joskus opin. kohta nukkumaan univelkoja pois:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom