SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
6-7 tuntia viikolla, 8-12 tuntia viikonloppuisin.. Yhteenlaskettu viikottainen unen määrä on siis keskimäärin 52½ tuntia, mistä tulee 7½ tunnin keskiarvo. Pitäis yrittää saada vähän säännöllisempi unirytmi.

Nukun semmotteet 6-8h viikolla v-loppusin tulee nukuttua noin 10h öitä.

Liian vähän. Joskus tulin toimeen vähällä unella, nykyään nukkuisin mieluusti enemmän jos olis mahdollista... Olen sillä tavalla epätyypillinen teini, että menisin mielelläni viikonloppuisinkin kymmeneltä nukkumaan :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Arkisin se 6h, perjantaisin jos nolifetän kotona niin yleensä vähän päälle 10 jälkeen nukkumaan... Viikonloppusin yleensä tulee unta se 11-13h/vrk, riippuen onko ollu :dance:-moodi päällä.

Arkena 6-8h. Yleensä se menee tohon noin 6 tai 7 tuntiin, joka on kyllä ihan liian vähän. Ei tunnu puntillakaan jaksavan mitään. Koneellahan se aika tossa iltasin menee ja pitää kyllä tosissaan alkaa mennä aikasemmin nukkumaan. 8-10h arkena ois aika bueno.

Ideaali ois 8 tuntia, käytännössä nukun 6-7 tuntia ja vapaapäivinä 10 tuntia et saa univelat pois. Vuorotyön iloja et ei tuu säännöllistä unirytmiä.

7-8 tuntia. 8h on sopivin, koska se riittää niinä aamuina jolloin ei herätyskello herätä. Jos koko viikko menee seittemällä tunnilla/yö, niin väsyttää pirusti. Jos nukun poikkeuksena yhden yön 6 tunnin unilla, oon seuraavana päivänä ihan ylienerginen, mutta jos menee useampi vuorokausi noin, niin ei enää kroppa eikä aivot toimi normaalisti..
Koskaan en oo pystyny vuorokautta valvomaan vaikka miten oon yrittäny, olo tuntuu sillon niin känniseltä että taidan siksi sammahtaa lopulta :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom