Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

Nyt ku oon ollu pidemmän aikaa lomalla, niin oon huomannu, että semmonen 9 tuntia tulee nukuttua. Eli se on mulla kai semmonen määrä, mikä ei muuta unirytmiä suuntaan eikä toiseen. Ei tuu univelkaa ja illalla saa unta.

7-9 h

voe helevetin helvetti. MInä kun luulin päässeeni hyvään rytmiin ja säännölliseen 8h yöuniin niin nyt on taas pakka sekaisin. Perkele. Tänäänkin aamulla kello soi klo.7.00 päätin sitten siirtää suoraan herätystä parilla tunnilla (ja "myöhästyä" töistä). Ja taas jatkuu sama paska, ei sitten väsytä yhtään, vaikka pitäisi jo maata tuossa sängyllä pää tyynyssä. No voihan sitä mennä siihen sitten pyörimään :(. Veikkaisin, että kello on lähemmäs yksi ennen nukkumatin saapumista ja aamulla vittuttaa kympillä kuuden tunnin yöunien jälkeen.

Riiååuu siitä moneltako menen nukkumaan. Herään 7:00 ja 7:15 välillä riippumatta unen määrästä. Jos alkoholilla on osuutta asiaan niin saattaa mennä tunnin pari pitempään.

Itellä ollu nyt taas pidemmän aikaa ongelmia unen kanssa. Eikä ensimmäistä kertaa. Kyllä toi 8h olis saatava, mutta ei millään nykyään onnistu. Eli koko päivä menee yleensä aivan munille kun on vaan niin saatanan saamaton ja väsynyt kokoajan.

työvuorojen mukaan 3-4h tai 8+h.

Viikolla about 8-10h, viikonloppusin 10-12h.

pyrin nukkumaan sen 8h minim.
Aamuvuoroissa jää kyllä alle.(herätys klo 5)
Vapaa päivinä menee sitte 9-10h..

Tyggiksen kanssa samoilla linjoilla...

arkisin yleensä viimeistään 23 nukkumassa ja aamulla reiskalta ylös.

viikonloppusin niin pitkään ku huvittaa, eli yleensä herään siinä kasilta tai ysiltä nukuttuani noin 10 tuntia

Back
Ylös Bottom